Bibione fotky:)

Ahojte!! Už je to nejaký týždeň po, čo som sa vrátila z Talianska. A musím povedať, že to bola asi moja najlepšia dovolenka, na akej som bola!! Fakt sme si to s dievčatami veľmi užila a neviem vytknúť jedinú vec:) Síce to trvalo iba týždeň, zažili sme viac vecí, ako za mesiac:) Veľa sme žúrovali, tancovali,jedli, smiali sa a zabávali :) A vraveli sme, že to je posilňovacia dovolenka a my na sebe makáme, lebo sme všetko vytancovali:D Kedže každý deň sme jedli kebab o 4 ráno, minimálne 2 kúsky pizze za deň, veeeľa talianskej zmrzliny, veľa croisantov, nutella tam padala na kilá:D  
Bol tam jeden skvelý podnik, volá sa Koco a ked niekedy pôjdete do Bibione, určite ho nevynechajte!! Čo sa mne najviac páčilo, bol spoločný tanec, ktorý sa tam tancuje už 3. rok. Bože!! Milujem to a nikdy na to nezabudnem:D Ked celý podnik tancuje na moju momentálne najobľúbenejšiu pesničku!! Prikladám aj klip, aby ste mali predstavu:)

Jeden deň sme si požičali bicykle a bicyklovali pri pláži, fotili sa pri mori..najlepší zážitok♥ V ten deň sa konala aj súťaž Miss Bibione, ktorú som vyhrala:DD Pritom by mi to ani vo sne nenapadlo, lebo všetky moje "rivalky" boli úplne krásne a tipovala som to na každú, len nie na seba..ale ked som vyhrala, tak ma to potešilo veľmi a splnila som si aspoň taký malý sníček, ked som už predtým nevyhrala v  Miss Universe:DD Ten deň som musela mať na sebe šerpu a bolo to dokonalé:D Ľudia ma na ulici zastavovali, fotili sa so mnou, pokrikovali Miss Bibione...Musela som to mať  aj na diskotéke a dostala som asi 8 ružičiek od ctiteľov:D haha:D Fakt som sa v ten deň cítila úžasne a keby som mohla, tak tú šerpu nosím každý deň:D  Pesničky na party mal asi DJ z môjho playlistu, lebo úplne každá pesnička bola moja obľúbená:D Až mi bolo trápne, ked som spolubývajúcim opäť povedala, že tá pesnička je moja, ked 10 predtým bolo takisto "mojich":DD Jeden večer tam bola aj hip hop párty, kedy som sa nahodila jak rapper, okolo nás milión černochov...proste sme boli medzi svojimi:D 

Síce sme nemali najlepšie počasie, opaľovali sme sa iba 3 dni, aj tak som sa konečne opálila:) Bolo toho strašne veľa a písala by som to asi do rána a nechcem Vás unudiť:) Bolo fakt skvele a to aj vdaka mojím čačkám Stanke a Danke a ostatným dievčatám, s ktorými sme sa poriadne opustili:DD Bolo to jedno šialenstvo!! A zbožňujem Vás všetky♥


Detská radosť♥























                     
Erička



High Fashion igelitka








Ked Dana spadla z bicykla a ja som sa skoro popišala od smiechu:D









Takéto šaty soom musela mať na sebe:/


Som do nej♥♥















Kukáš mi na zadok, Stana??





Tu ma Ego požiada o ruku:)



čačky posielajú srdiečko:-*

14 komentárov:

  1. Krásne fotky,vypadá to tam nádherně.A máte úžasné postavy .:O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrásne fotky!! :) Všetky ste úplne úžasné!! :) K víťazstvu blahoželám, určite si to vyhrala právom!! :) a vyzerá to na perfektnú dovolenku :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úúúúúúúúúúúúúúúžasná dovolenka to musela byť. Fakt nádherné prostredie. Kašľať na počasie keď tam máš so sebou tých najlepších z najlepších. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka nenahnevaj sa ale tie vlasy máš takto hrozné. Tá farba respektíve ten odtieň blond je tak OUT ako nič na svete :((((((((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kazdemu sa paci nieco ine:) mne sa to velmi paci a nemozem byt viac spokojna:) a nikdy v zivote som sa neriadila trendami, ze ktora farba je in a ktora out:D hlavne je, v com sa citi clovek dobre:)

      Odstrániť
    2. podľa mňa je tá farba najlepšia!!!

      Odstrániť
  5. Lenka presne som ti chcela akurat napisat ze mas velmi peknu farbu vlasov:) aj ruz na 13 foto,tvoja spoluziacka Diana:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky :) moc ti to na nich sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vidím, že sme rovnako zamilované do vysokých opätkov..:-) aj ja som vysoká (176cm) a tie boty milujem..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lenka na Instagrame si zverejnila fotku víz do Číny, no nejako tam už nie je, a ani to slúbené prekvapko si potom nenapísala. Čiže sa nepodarilo? :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, praveze sa podarilo, len mala som tam prilis sukromne udaje, tak som to stiahla:) A tu som to chcela napisat, az ked budem mat letenku v ruke:)

      Odstrániť
  9. jej no super teda a prepáč, že sa to teda takto prevalilo :D teším sa už na príspevky odtiaľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bibione má bezpočet prekvapení pre tých, ktorí sa rozhodnú čas od času, opustiť teplo pláže a ochladiť sa vo vnútrozemí.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...