Army :)


Čauky čauky! Ako sa máte? Ja sa mám skvele!! Konečne mi prišla moja Simonka♥♥ Tak si užívam jej spoločnosť a už som ju aj využila na fotenie:) Dalšou novinkou je, že idem do Číny!!!:) Chcela som Vám to prezradiť až ked budem mať v ruke letenku, ale už neviem vydržať:) Letím o týždeň, je to dosť narýchlo a musím si povybavovať milión vecí, čiže nič nestíham:/
Na čo sa najviac teším je, že môj blog konečne niečím oživím a budem tu ako minulý rok pridávať moje zápisky do "blogodenníka" a dozviete sa o živote modelky v Číne, o zvyklostiach, jedlách a príhodách, čo sa mi tam stanú:) Teraz idem do iného mesta, oveľa väčšieho, takže bude vzrúšo:)

Čo sa týka outfitu, momentálne som závislá na bielej:D Akože fakt:D Nosím všetko biele už asi 2 týždne, s menšími obmenami. (Je pravda, že som si chcela vychtnať ten pocit, ked je človek opálený a má na sebe bielu, kedže o chvíľku budem zase biela smrtka, ked pôjdem do Číny..budem sa musieť asi celá vypeelingovať:D) Oživila som to army kraťaskami a bundou a je to celé také nezávislé:D Páči sa Vám to?:) Posielam pusy!!:-**













Kraťasy: Motel Rocks
Čižmy: New Yorker
Tielko: H&M
Prehoz: H&M
Bunda: Bershka od Sandričky
Náhrdelník: z Číny
Bicykel: Simonkin..vidno, že mne je malý:D




video

26 komentárov:

  1. Je to super a teším sa s tebou! <3 Poriadne si to uži a o všetkom nás informuj :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem budem!! A veľmi sa teším, že si stále so mnou a chodíš tu:) Vážim si to:)

      Odstrániť
  2. Ahoj Leni, len ma tak zaujíma či hodláš pracovať v odbore čo si vyštudovala alebo sa uberáš iným smerom. :) Dávaj si na seba pozor v tej Číne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na to, aby sa mohla takto pretŕčať, žiadnu VŠ nepotrebovala. A úprimne, ani si ju neviem predstaviť robiť niečo seriózne.

      Odstrániť
    2. jooooj milujem takéto dievčatá ako si ty :) ak ti to vadí tak sa aj ty vytŕčaj či už s VŠ alebo bez VŠ ale v tvojom prípade to bude každému jedno:) lenka je multifunkčná - má rada srandu ale vie byť aj seriózna o to sa ty neboj :)

      Odstrániť
    3. Lenka sa k tvojej otázke nevyjadrila, to hovorí za všetko. A čo sa mňa týka, ja som skončila VŠ už pred pár rokmi a bolo by pod moju úroveň (samozrejme nie kvôli tomu, že mám VŠ titul) takto sa vytŕčať na fotkách a verejne ich publikovať.

      Odstrániť
    4. Nevyjadrila som sa k otazke, lebo som este nestihla poodpisovat na komentare. Momentalne sama neviem, ktorym smerom sa chcem uberat, mam viacero alternativ, ale pokial mam moznost cestovat, tak to vyuzijem a budem nad tym rozmyslat neskor:)

      Odstrániť
  3. uuu jaka sexica ;D strašne ti to svedčí, ja mám strašne rada takýto štýl, aj taký chlapčenský, ale nemôžem sa tak často obliekať, lebo potom celá vyzerám jak chlapec, ale ty si v tom úplne krásna. Máš dokonalú postavu, krásu tvár, blond vlasy ti len pridávajú na jemnosti, nežnosti, ešte si aj milá.. no ty si sa tuším veľmi podarila ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuuuj, aj ty si sa veľmi podarila:) Dakujem veľmi pekne, krásne sa to číta:)

      Odstrániť
  4. joo, tak tohle je super super! tobě prostě sluší všechno :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Leni šak ty by si mohla robiť aj modelku :D:D:D:D. Och a ten bike tebe aj Simonke závidím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahha:D Možno vyskúšam nejaký ten modeling:D

      Odstrániť
  6. Ta fotka na to bicyklu, ta předposlední?! nejlepší nejlepší nejlepší! K Číně ti moc gratuluju, krásko! Jak dlouho tam budeš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za pochvalu a gratuláciu Domi:) A budem tam 2 mesiace:)

      Odstrániť
  7. Gratulujem k Číne a poriadne si ju uži a daj nám o všetkom vediet!Fotecky kraaasne!Dávaj na seba pozor! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkný outfit, líbí se mi ten "přehoz". Dodává tomu víc feminine touch :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Blahoželam!! A poriadne si to uži !!! :) A outfit je úplne dokonaly :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Áno páči sa mi veľmi! :) A aj ten bicykel k tomu, najprv som si myslela, že si si ho požičala od detí ulice, ako tam zvyknú byť :D. Teším sa na príspevky z Číny, užívaj si :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha:DDD Od toho mojho "frajera", ne?:D A dakujem Bekus!!:-**

      Odstrániť
  11. paráda! pristane ti to. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj, trosku mimo temu, ale niekedy davnejsie si robila aj videa o tvojej pleti a akne..chcela by som sa ta spytat, ci si pouzivala aj galvanicku zehlicku, pretoze rozmyslam nad jej kupou, vdaka..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, bohužial som ju ešte nevyskúšala, ale popravde, tiež som nad tým rozmýšľala, že už musím, lebo som o nej veľa počula:) Tak ked budeš spokojná, napíš mi prosím svoje pocity:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...