4. deň

Tak a som tu opäť s príspevkom:) Budem písať s jednodňovým oneskorením vždy, čo sa stalo deň predtým:) Včera som mala jeden úžasný deň! Ráno som vstala s pocitom, že dnes to mám vyhraté, že dneska na kastingu zažiarim a dostanem job..Ako fakt:D Ja som o tom bola taká presvedčená, že ked sme vošli na kasting, naozaj som tú robotu dostala:D Katalóg s nádherným oblečením! Uplne krásne veci tam mali!! Milujem čínsky štýl, och♥  Po kastingu som sa mala stretnúť s mojou spolubývajúcou Annou, ktorá bola mooju minulú čínu moja spriaznená duša. Predtým, ako sme sa mali stretnúť mi srdce tak silno búšilo od vzrušenia.. Stretnúť sa s človekom, s ktorým ste zdieľali izbu 2 mesiace a boli spolu nonstop a stretnete sa opäť v Čajne, je jak z filmu:) Tak sme sa vystískali a len tak tak, že som sa nerozplakala od dojatia:DD Popozerali sme sa po okolí, navštívili nový Forever 21, ktorý tu otvorili a skončili v Starbuckse. V tom Starbuckse som strávila prosím pekne 7 hodín:DDD Pretože po stretku s Annou som sa stretla s Julkou, s ktorou som sa prvýkrát stretla v Singapure, neskôr na Slovensku a teraz tu:) Sme sa smiali, že dalšie stretko bude opäť v nejakej inej krajine:) Okolo polnoci som prišla domov vytešená ako malé dieťa:) Začína sa mi tu naozaj páčiť a prvotná kríza je zažehnaná a ja sa už neviem dočkať, čo ostatné dni prinesú:)




Tu bývame
Casting time

Krásne šatočky♥


Anna♥
S Julkou


Výhľad zo Starbucksu

12 komentárov:

  1. na tej prvej fotke vyzerá, že máš vlasy len po kľúčne kosti, celkom by ti taký strih svedčal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lenka ten spodný rad vlasov máš príliš riedky nechcel aby si si to radšej fakt skrátiť ??? nevyzerá to dobre

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) To len tak vyzerá:) Lebo spodné vlasy mám vzadu a len pár ich mám vpredu:) V skutočnosti to tak nevyzerá a nemám ich také riedke:)

      Odstrániť
  3. aaa moja krásna julka. fakt musím vycestovať do číny, aby som sa s ňou stretla, čo ju mám takmer za rohom? :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaaaaj Leni ty si taká krásna, držím palce a prajem veľa úspešných kastingov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau! musí tam byť super.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to musí být tak super zážitky! užívej si to tam, co nejvíc to jde! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. juu musí byť skvelé stretnúť spolubývajúce z minulých ciest! Ja som zatiaľ to šťastie nemala :( Ale raz určite príde! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len treba myslieť pozitívne:) A je to úžasný pocit ich stretnúť:) Tak ti držím palce!!

      Odstrániť
  8. ahooj mozno si to uz niekde pisala,ale s akou agenturou tam si ?: )vdaka

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...