Zhrnutie týždňa

Čauky čauky! Mám tu pre Vás zhrnutie minulého týždňa:) Čo som takého robila?? V pondelok som išla so spolužiačkami vyberať svadobné šaty pre moju Kostrbačku:) Chodenie po salónoch ma rozcítilo a chcem sa aj ja vydať:D Ale kedže ja chcem dve svadby vo veľkom štýle a 2 svadobné šaty, na to ešte nemáme peniažky:D Keď si Kostrbačka vyskúšala iba závoj, tak nás to dojalo, že som mala zimomriavky na tele, až nám vyhŕkli slzy:) Neviem prečo je skúšanie šiat také dojemné:) Ale už teraz viem, že Kostrbi bude krásna nevesta a my ostatné pekné družičky( jujky:D). Cez týždeň som Sa stretla aj s Danielkou a ako ste mohli vidieť, mali sme aj menší shooting:) Okrem toho strážim kocúrika sestre a strašne chcem aj ja mačičku, ale Ego mi nechce dovoliť:/ Objavila som čaro bielych rožkov, kedže ja jem vačšinou iba croissanty a tmavé pečivo. Ochutnať biely rožok po asi 2 rokoch bol sen:D a teraz na nič iné nemyslím, iba na čerstvé rožky so šunkou:D
Jediné, čo ma mrzí je, že moje letné plány nevyšli.. Ale o tom potom:/ A ešte sa chcem vyjadriť aj k negatívnym komentárom na moje vlasy. Viem, že sú až príliš biele a ani ja si ešte neviem zvyknúť, ale ja som dušou blondínka. Viem o tom, že blond ničí najviac vlasy.. Ved som blondínkou pomaly 8 rokov..s malými prestávkami..Takže nebojte sa, viem, čo to obnáša, no ja sa ako bruneta alebo vo všeobecnosti s tmavšími vlasmi necítim dobre a nie som to ja. Takže aj to bol hlavný dǒvod mǒjho rozhodnutia:) toť všetko:) bozkávam Vás:-**

Selfie a belfie

Miriam♥♥




So Saškou pred Vegas night

Ajoj

Kostrbi♥

Najkrajší náhrdelník z www.cacky.sk

Takúto si prosim

Danielka♥


Bielo zlato:)

So starkou naša prvá selfie:)
Raňajočky s láskou


Moja najkrajšia sestrička♥

Coffe, tea? or me?

Celkom pekné sú tie moje kamošky

ootd

Ked ma nemá kto fotiť, tak sa fotím o zrkadlo:D

Ked sme si jazdili..ja, Erika a moje nahé telo....(som oblečená..iba vyzerám, že som nejaká polonahá vole:D

Meine Zuch

Kreslenô

Receptík na výborný tvarohový koláčik už čoskoro:)

Takáto lákavá ponuka..



S albínom sa každý chce fotiť:D

Eugen, týmto ťa vyzývam..požiadaj ma o ruku!


Závislosť♥

13 komentárov:

  1. Kašľať na anonymov, ktorí len pindajú. My ťa milujeme ako blondínu, milovali sme ťa ako brunetu a budeme aj ak sa vyholíš dohola :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kfe je to kupalisko Leni ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hrozně se mi líbí tvé náhrdelníky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Lenka, neviem či mi odpovieš ale keďže mám veľmi rada tvoj štýl obliekania tak by som sa ťa chcela spýtať čo povieš na tieto nohavice? áno alebo nie? http://www.hm.com/sk/product/32274?article=32274-A

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Prave dneska som v H&mku na nich pozerala:) pacia sa mi:) Ja mam rada vsetko kozene, cize kde je koza, to chcem!! :) Su super, hlavne spredu..zozadu su trosku zvlastne, ale ked to dobre dopasujes, musi to byt bomba:)

      Odstrániť
    2. Jeej si zlatá, ďakujem ďakujem ďakujem za takú rýchlu odpoveď :) Tak a už sa len rozhodnúť...dilema

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...