Zhrnutie týždňa


Halo Halo!! Nové zhrnutie týždňa je tady:)  Konečne bol môj týždeň akčný. Prišla Erika aj Peťa, Zucho je doma z dovolenky, takže sme každý deň niečo robili. Bola som dokonca aj dvakrát na party:) Kde som vytancovala asi aj dušu:DTrikrát sme spali u Mati, každý deň sme chodili na kávičku alebo len tak niekde:) Tomuto hovorím leto!! Okrem toho veľa stepujem, chodím na zumbu a užívam si život:)


A fotodokumentácia:)




Na čistení pleti:D

Zuzka mi poslala, že su na ňu podobám..ci koki, milujem ťa duda:DD

Ked som sa s Egom zle rozprávala cez telefón, poslal mi takúto fotku, že si mám rozmyslieť ako sa budem nabudúce rozprávať s Eguškom:DD



Žúrovací outfit a konečne mám biele nohavice♥

Erika a jej book

Predloha

Líčenie

najlepšia vec, ked si prelepíte nosy lepiacou páskou..bože, jak sme sa smiali:DD





Vlasy tu mám jak nejaká striga:DD 

Nemám rada alkohol a nepijem skoro nikdy, ale tento týždeň som si dala..a ked už, tak Aperol Spritz


Naša rodinka jabĺčok

Moja mamička♥♥




Jak mi chýbaš:/

Raňajočky

Erikoš
Takto sa má môj Slimejš dobre♥

dat ass...
Takýto nám doma pristál:)

Dream car

14 komentárov:

  1. Lenka schudnuut?:D to snad nemyslis vazne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky. :) Vážne chceš schudnúť? Veď si nádherná! :)) Povedala by som, že sa skôr podobáš na Perrie Edwards než na Caru :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi ešte nikto nepovedal, že na ňu sa podobám:D A dakujem veľmi pekne:)

      Odstrániť
  3. Tak schudnúť rozhodne nie! :) to už chceš byť aká chudá? O.o máš super postavu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne fotkyy, ako si robis ciernu linku?mohla by si dat videjko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jo, nějaká podoba s Carou tam je... Ale ty seš 1000x krásnější, opravdu! Seš fakt kočka! :) Jinak máš perfektní postavu, já bych být tebou nehubla - ale je to tvoje postava, já tebou (bohužel! :D) nejsem a je na tobě, jak se cítíš. :) Každopádně si nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem veľmi veľmi pekne♥♥ A hlavne za tú Caru:) a ja viem, že nie som objemná, ani nič podobné, ale nie je to to, čo to bývalo a ak som chcela ísť niekam s modelingom, treba niečo robiť:)

      Odstrániť
  6. z tej fotky, čo ti poslal priatel som si skoro cvrkla do nohavičiek.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. lenka kam chodiš na to čistenie pleti prosim ta? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Bola som v Prestige salóne, ale nebola som spokojná. Ak mi napíšeš na fb, napíšem ti číslo na najlepšiu kozmetičku:)

      Odstrániť
  8. Ahoj Lenicka, ano aj mna zaujima to cistenie pleti :))

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...