Pink and black

Ahooojte:) To je vonku ale krásne nie? Ked vidím tieto slnečné dni, mám sa chuť stále usmievať..(Aj  ked je 3000 stupňov a potím sa jak starý pes, nadávam, že nevládzem existovať...má toto počasie niečo do seba:) Ked si však predstavím, že už sa to kráti a bude zase zima, tak ma chytajú mdloby:D Tak sa aspoň budem usmievať pri vypeckovanej klíme a tešiť sa z leta:D 
Čo sa týka dnešného postu, je zo stretnutia s mojou krásnou čačkou Danielkou. Je to až zvláštne, ked človeka nepoznáte dlho, ale cítite sa s ním tak skvelo. Deň sme strávili fotením outfitov a šperkov, robení miliónov selfie fotiek (cítila som sa ako trápna pätnástka:D, a a San Domenicom:) Viac fotiek s Dankou už čoskoro:)
Na fotkách môžete vidieť moje kraťasky z Primarku, ktoré veľmi nenosím, pretože mi v nich vidno skoro celý zadok a já take nerada po Košiciach:D
Náhrdelník, ktorý mám na sebe je úplne krásny!! A môžete ho nájsť tuto:) A teraz už k spomínanému postu:)
p.s. Na fotkách je upravená farba, nie som opálená, stále som biela smrtka:/ :D Ked už nie v reále, tak aspoň na fotkách som hnedšia:D















Kabelka: Michael Kors
Náhrdelník: www.cacky.sk
Lodičky: Mackove (jujky, čau Maco:D)
Kraťasy: Primark
Tielko: H&M
Klobúk: sekáč

18 komentárov:

  1. dokonalá Lenka ako vždy <3 :) a myslím, že opálenie ti ani nechýba aj tak si krásna <3 ladenie outfitov máš v krvi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš skvělé fotky!! :)) moc ti to sluší.

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau! si v tom brutálna! ;D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektní <3 myslím, že kdybys je nosila kdekoliv, všude by na tvůj zadek koukali moc rádi a nikdo by si nestěžoval :D nádherná jsi!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD Hahaha!! Domi, ty ma vieš, vždy tak potešiť tvojím komentárom:) Zadoček ťa pozdravuje a dakujeme:)

      Odstrániť
  5. Úplne najkrajšia si!!!! :)

    http://littlestrongskyscraper.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Lenka..si krasna..ako vzdy..avsak ja som si vcera prezarala nejake tvoje videa s napadlo mi.ze nikde si nic nepisala o svojom frajerovi..co robi..atd..ako ste sa dali dokopy..a tak..ved vies...:-) snad tonebude naobtiaz..pekny den prajem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Práve si mi vnukla super nápad na príspevok:) Určite to spravím:) Už čoskoro:)

      Odstrániť
  7. Moc ti sluší! jsi opravdu kočka! a máš dokonalou postavu, takže můžeš ukazovat celý zadok! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kraťasky sú krásne a klobúky ti moc pristanú :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásna kabelka! (mám ju tiež :D) Celé ti to veľmi pasuje :)

    www.stayweird.eu

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...