Nové produkty

Čaveloo:) Mám tu pre Vás po dlhom čase recenziu na nejaké nové produkty z DM-ka:) 



Mám tu pripravené dve farebné krásky. Mydielko a krém na ruky. Ja som známa tým, že neznášam krémy na ruky. Nepoužívam ich a nemám rada ten pocit, ked mám niečo na rukách:) Okrem antibakteriálneho gélu, na ktorom som závislá:D Jediné, čo ma však dokáže presvedčiť z krémov na ruky je ich vôňa. A vôňa tohto mydla ma presvedčila, že spravím výnimku!♥ Vonia úplne krásne malinovo, rýchlo sa vstrebáva a nemáte na sebe pocit ako keby ste mali na ruke indulonu:D Dávam si ho teraz nonstop, lebo tak to chutne vonia! Mňam♥


Dalším pánom na holenie je toto mydlo na ruky. V kombinácií s predošlým krémom mám také krásne vláčne a hydratované ruky, že je to cítiť:) A najradšej by som sa v tom mydle celá vykúpala:D Taktiež to krásne vonia po hruškách! A k tomu majú krásne farebné obaly.. (Som maniak na obaly, ja si kúpim aj veci, ktoré mi netreba, len kvôli peknému obalu:D)


Tretím výrobkom sú peelingové odličovacie tampóny. Už ste o takých počuli? Ja predtým nie:D Z jednej strany sú hladké a z tej druhej majú po sebe také guličky, ktoré pri masírovaní tváre Vám odstraňujú odumreté bunky z tváre. Ja sa peelingy bojím používať, pretože som sa vždy z niečoho vyhodila, takže takáto náhrada mi úplne vyhovuje:) A je to super riešenie:)


A čo vy? Poznáte tieto výrobky? Alebo máte tip na nejaký dobrý produkt, ktorý ste si nedávno zaobstarali?:) Sem s ním:)

5 komentárov:

  1. Balea má vždy tak super design obalu :3
    ------
    btw: na mojom blogu je giveaway o Swarovski prsteň, pokiaľ chceš, zapoj sa :) http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/08/giveaway-swarovski-prsten.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Věci Balea mě zatím ještě nezklamaly! a ten krém vypadá suprově ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja odporúčam jeden super balzam na vlasy,je taký maličký a má hnedý obal, nielen že nádherne kokosovo vonia na vlasoch ešte 2 dni, ale ja som ho používala celú dovolenku pri mori a mala som uplne jemnulinké krásne vlasky a nepoškodené samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. strašne mam rada veci od Balea :)
    a prosímta vyhlásenie Giveaway už bolo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Baleu mám strašně ráda :) vždycky má skvělé produkty a krásně voní

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...