Nobody puts baby in the corner! :)

Ahojte všetci!! Viem, že teraz menej prispievam, ale nemá ma kto fotiť, ako som už spomínala miliónkrát a na pc mi nefunguje zvuk, čiže neviem spraviť nové video:/ Ale dúfam, že tu bude tento týždeň:)
Čo sa týka dnešného postu, bude outfitový a hlavnú úlohu hrajú moje nové biele nohavice, ktoré by som nosila najradšej nonstop, kedže biele nohavice som zháňala asi 2 roky:D A mamka mi ich priniesla z dovolenky v Barcelone:)  O tom, ako sa rozšupla v outlete Mango, ani nebudem písať, ale aspoň viem, po kom som taká šopoholička:DD
Outfit mi nafotila moja Mimka, predtým, ako sme sa išli opaľovať! Išla som prvýkrát od začiatku leta sa opáliť:D Ale ak sa mám priznať, tak ma ani len nelizlo:DD ahaha:) Tak snád  zajtra opäť:)
A vy čo? Všetci ste už opálení černoškovia? Či sa tu nachádzajú aj bledule modré ako ja?:D
XOXO

















Nohavice: Mango
Lodičky: zara
Kabelka: ELLE
Náhrdelník: zo Singapuru
Tričko: Primark
okuliare: www.letnyhit.sk

10 komentárov:

  1. tá kabelka je úplne úžasná :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si bledula ? :D ani z daleka..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cer, že áno:) Na fotkách som trošku prifarbená:DD

      Odstrániť
  3. Nádherná, veľmi ti to pristane! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dokonalý outfit, neuveritelne sa mi páči tá kabelka <3 celá si dokonála :** Leni vážne ti závidím tvoju krásu ;) dokonalosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty vypadáš skvěle vážně ve všem :) krásný outfit, ty kalhoty ti hrozně sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kabelka je skvelá, mám ju tiež! ;D krásne skombinované. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty kalhoty a boty jsou úžasné. Moc ti to sluší ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...