Ja dieťa 90. rokov

Ahojky!! Pri prezeraní videí na youtube som si trošku zaspomínala:) Neviem prečo, ale hned by som sa vrátila do 90.rokov, ked sa počúvalo Spice Girl, nosili farebné "menčestráky"- moje najobľúbenejšie boli ružové:D Nosili sa debilné účesy ala Jágr. Hrali sme pogy, chodili do internetovej kaviarne na internet, používali sme diskety, zbierali pokémonov.. Nosili ortopedické  šľapky, aké sú teraz trendy..aj ja som bola trendsetterka a ani som o tom nevedela:D Skákali sme gumu, hrali "Sochy Sochy", chodili si zvoniť na zvonček, či pôjde niekto von. Jooj, normálne sa musím usmievať, ked si na to spomeniem:)
Ked sa teraz pozriem na túto hroznú dobu, kde sú 6 ročné deti na facebooku, nevychádzajú ani von, lebo sú nonstop za počítačom a pomaly po narodení dostanú mobil, chce sa mi plakať..A ked tak rozmýšľam, budem asi prísna mama:D
Ale dosť polemizovať..prinášam Vám nejaké moje obľúbené pesničky, ktoré mi pripomínajú detstvo:) ( V dalšej časti tu budú staré spomienky, čo som ponachádzala a moje fotky z detstva:) Ako sme ja a Simi vyzerali:D
A inak, strašne veľa pesničiek mi nechce načitať, tak aspoň zopár:/

Ja som tá naľavo:D

















3 komentáre:

  1. spice girls sú srdovka doteraz ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej, super príspevok. je sranda sa tak vrátiť do detstva :) my sme s mojimi kamoškami všetky fičali na Blue a boli sme zamilovane do Duncana a zbierali sme plagáty všelijaké z časopisov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď si to tak uvedomím, mali sme naozaj skvelé detstvo. Až mi je ľúto dnešných detí, ktoré to nezažijú tak ako my. Pamätám sa ako sme sa hodiny hrali vonku na schovávačky, zbierali a vymieňali obrázky z takých tých malých voňavých notesov, aby sme mali série, stavali si bunkre a hrady...no úžas, až mi to chýba :(

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...