I just want to say...

Ahojte! Dnešný post bude trošku osobnejší. Včerajší negatívny komentár ma inšpiroval k tomu, aby som sa  vyjadrila.
Viem, že veľakrát som tu písala, že chcem schudnúť alebo niečo také. A určite si každý myslí, že mi šibe a som  nejaká anorektička, ale to nie je pravda! Je pravda, že sa momentálne so sebou necítim spokojná..Viem, že nie som žiadny tučko ani nič podobné, ale mám o 6 kíl viac, ako normálne. A určite mi dáte za pravdu, keby ste boli na tom rovnako, že by ste sa necítili vo svojej koži. Samozrejme, aj to je asi jeden z dôvodov, že som nikam s modelingom nevycestovala toto leto..
Snažila som sa schudnúť, aj som mala diétu, lenže diéty nie sú pre mňa. Nemala som energiu, bola som nervózna, smutná a nebavilo ma to.. Ešte aj Ego mi povedal, že sa bude so mnou baviť, iba ked budem jesť cukor, lebo vtedy som jak naspeedovaná:D Počas mojej "diéty" som bola iba smutná a hovorila si, že mi to za to nestojí, pretože ja jedlo milujem a akurát som sa trápila. (účinok tá diéta nemala žiaden, akurát som pribrala). Na mňa nikdy diéty nefungovali..vždy som jedla úplne všetko a bola som najchudšia aká som mohla byť.. Tak som si povedala dosť a ukončila to. Ako hovorím, jedlo je môj život a neviem si predstaviť život bez sladkostí, pizze, mekáču, pečiva a všetkých úžasných vecí, ktoré sú na svete. Slečna, ktorá povedala, že by chcela vidieť ako jem, pozývam ťa na deň strávený so mnou a uvidíš:) Moje kamošky a rodina sú mi dôkazom, že zjem toľko jedla, ako nikto v mojom okolí..Teraz som sa trošku upustila a fakt som to až preháňala a skúšala, čo všetko zvládnem zjesť:D Momentálne som závislá na croissantoch, ktoré jem každý deň, k tomu si dávam každý deň minimálne aspoň jeden koláč (niekedy aj viac.. zatiaľ rekord je 15 babkiných jablkových koláčov, ktoré zbožňujem:D) a zakončím to vždy nejakou pizzou, chipsami a čokoládami..jem 6-7 krát denne, niekedy aj viac... Jednoducho mám rýchly metabolizmus a ked nejem napríklad 2 hodiny, je mi zle a napína ma na vracanie od hladu..

Povedala som si, že život je príliš krátky a pekný, aby som sa trápila nejakými diétami, tak som sa dala na cvičenie. Momentálne chodím tak 3-4 krát za týždeň na zumbu a stepujem na stepperi sem tam. Je to pre mňa prijateľnejšia forma.
Nechápem ľudí, ktorí zjedia za celý deň iba jogurt a nedajú si cukor ani len do kávy, lebo ešte náhodou priberú... Ved ja by som rovno zomrela..Poznám aj takých ľudí a som akurát pohoršená ako inšpirovaná, že ked zjem jeden jogurt za deň, tak budem taká chudá..To musí byť podľa mňa smutný život.

Viem, že som sa rozpísala, ale nedalo mi to a chcela som to tu všetkým vysvetliť..že aj ked poviem, že držím diétu, väčšinou si to iba poviem a idem si kúpiť škoricovník:)

Aj ja som len človek, a zamrzia ma niektoré veci..negatívne komentáre som tu predtým nikdy nemávala a ked niečo príde, som dosť citlivá, tak ma to zamrzí..
To je všetko, čo som Vám chcela povedať a dúfam, že som Vás veľmi neznudila:) Posielam pusky:-**

26 komentárov:

  1. Neviem si ťa predstaviť, ako vyzeráš, keď máš ešte o tých 6 kíl menej.. a že si aj kvôli tomu nikam v lete necestovala, to ma úplne dostalo.. Ty sa dievča spamätaj!! V zahraničí (ale samozrejme aj v SR) stretávam kopu tučných ľudí, kľudne si idú po ulici, vyvaľujú sa pri mori a vôbec ich nenapadne, že by kvôli svojmu nie dokonalému telu sedeli doma. Aby si si nemyslela, že ti závidím, aj ja som ten typ, ktorý môže zjesť čo chce a nepriberie, ale nemyslím, že je to dôvod napchávať sa sladkosťami a pizzou. Síce z toho nepriberieš, ale určite sa to odrazí na tvojom zdraví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevycestovala som s modelingom..nie žeby som nesla kvoli tomu na dovolenku:D Zase sibnuta nie som..A neviem co ty mas za problem so mnou:) Aj ked ako anonymovi sa to lahko pise, co?:)

      Odstrániť
    2. Čo ti to pomôže, keď napíšem svoje meno? Aj tak ma nepoznáš. A ak nevieš prijať kritiku a neznesieš negatívne komentáre, tak blog zruš. Musíš počítať s tým, že ti tu nebude každý len lichotiť. Nemám s tebou žiaden problém, ale myslím si, že ty máš problém so sebou, lebo ani poriadne nevieš, čo chceš.

      Odstrániť
    3. Myslím si že Lenke nie je čo chudnúť je krásna...takže si ju nezastávam ... ale o čom rozprávaš anonym?(nemáš meno tak neviem ako ta nazvat, nie že by mi to vadilo.) Lenka písala o tom že nevycestovala nikde s modelingom a nie že neišla na dovolenku lebo sa hanbila za svoje telo ... Takže najprv treba čítať a potom písať komentáre. Pekný deň prajem

      Odstrániť
    4. Este pre anonyma:) Ja beriem kritiku, ak je konstruktivna, ale ked ma tu obvinujes z toho, ze klamem, ze jem, tak to uz je nieco, co ma naozaj nastve:)je rozdiel kritika a kritika:) A samozrejme, ze ratam aj s tym, ze mi tu nebudu ludia iba lichotit, nejde mi tu o to..a urcite by som si kvoli niecomu takemu nezrusila blog:) to praveze ludia, ktori maju so mnou nejaky problem alebo nieco, tu nemusia chodit..ja tu chodit nikoho nenutim :) A vidis, mozno som len velmi sebakriticka, ale tak to uz nezmenim:)to som proste ja:)

      Odstrániť
  2. Leni, nic si nerob z takych neprajnikov.. Vacsinou su to nestastni ludia( a hlavne zeny), ktori su frustrovani hlavne sami zo seba a nevedia resp. Nechcu urobit nic pre seba.. Ja mam tiez ten problem, ze sa prejedam kade cim, najradsej niecim nezdravym a nepriberieem ani keby som sa na hlavu postavila.. A aj napriek tomu pocuvam od ludi zo svojho okolia reci typu: priber, naco cvicis a pod. :) kasli na to, ty vies najlepsie ci a kedy sa citis fajn..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tím jidlem jsem na tom stejně, nedokazu si bez něj predstavit život. I já jsem pribrala a to mi teď závaží protože nemuzu dělat modeling, ale mám názor takovej, že pokud se to množství jídla vyvazi pohybem tak si mužem jíst co chceme :) jen tak dál, diety sou k ničemu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *zavazi...omlouvam se za chyby, ale na mobilu mi to někdy samo preskakuje

      Odstrániť
  4. Lenočka, si úžasný, krásny a rozkošný človek, neber si to všetko tak veľmi k srdiečku a ži svoj život podľa seba ( pre niektoré, je Tvoj život ich sen ) 😘 *N* ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Len nic si z takych komentov nerob, dolezite je ako sa clovek citi a nie to co ini o nom vypravaju. Kolko tlstych ludi si kraca po ulici a su stastny. Ja sama som velmi chuda a jem viac ako ktorykolvek chlap ktoreho poznam a nepriberiem vobec nic. Snazila som sa pribrat ako som len vedela, lebo ostatni mi vraveli aka som anorekticka, aj ked som vedela kde je pravda.z toho som bola v najvacsich depkach na svete, chcela som pribrat len kvoli ludom aby si to o mne nemysleli, co si povedzme uprimne je chore! Jedine co som tym docielila bolo zle zdravie. Preto rob to a jedz tak aby si?bola srastna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A este len tak na okraj, uz prezradis kde si mala vycestovat?:-)

      Odstrániť
  6. z negatívnych komentov si skutočne nič nerob. ;) úplne ťa chápem, takisto mám štíhlu postavu a keď niekomu poviem, že cvičím a snažím sa lepšie stravovať automaticky ma odsúdi pohľadom v štýle načo veď si chudá aj tak. mnohí dnes stále nechápu, že niektorých to aj baví a jednoducho sa v aktuálnom stave necítia najlepšie a chcú pre seba niečo spraviť. si krásna a rob všetko preto aby si sa cítila dobre sama so sebou. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já se picnu... :D
    ale chápem ťa. anonym by ťa rozhádzať nemusel- ja to počúvam doma a ver mi, že nevyzerám ani zďaleka ako ty :D pritom ja milujem mäso a sladkosti.zemiaky a ryžu a cestoviny nechám iným, mekáče síce neľúbim ale proste jem veľa a mám štíhlu postavu. čo ešte zbožňujem, je totálne vyčerpanie na orbitreku a za tým ešte nejaké posilko s kettlebell, vlastnou váhou alebo gumou. hlavné je sa cítiť dobre. v jeseni som pribrala 3 kilá a hoci váha ukazuje stále rovnako, na oblečení a na svaloch vidím veľký rozdiel a cítim sa dobre. nie preto sa cítim dobre, že som štíhlejšia, ale preto, že som plná energie, nemám tráviace ťažkosti a o tom to je. nejaký debilný anonym to proste nepochopí, lebo sa snaží nahovoriť si, že jeho 10 kíl nadváhy je ok a štíhly človek nemá nárok na život ... nech je ako chce :) nám je dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lenka, neber to tak tragicky, proste sú medzi nami pesimisti, stále s niečím nespokojní, nech robíš čo robíš. A tiež sa pozri koľko máš pozitívnych reakcií a koľko negatívnych, to tiež o niečom svedčí, hlavne ty musíš byť presvedčená, že konáš správne a to čo je pre teba dobré. Ja nie som najmladšia, ale sledujem tvoj blog. Si správne dievča a prajem ti všetko dobré :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aaaale Leni. Neber si k srdcu trápne komentáre od trápneho anonyma. Iba ti závidí. A ak chceš schudnúť, neviem síce z čoho :D, ale ty musíš vedieť najlepšie kedy sa vo svojom vlastnom tele cítiš dobre. Ak k tomu potrebuješ zhodiť 6 kg, do toho. Držím ti palce. Nenechaj si od nikoho aby ti do toho ako máš vyzerať kecal. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No len ju v tom chudnutí podporuj..

      Odstrániť
  10. vobec si neber k srdcu neprajnicke komentare, si velmi sympaticka a krasna zena :) drzim ti palce:)
    Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Potvrdzujem, ze Lenka spase bagetu aj kolac v San Domenicu na jedno posedenie a vobec sa za to nehanbi! :) a dokonca sa ani nepodeli :( :*

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lenka, tvoj blog navštevujem pravidelne, si tak pozitívny a milý človek a to hovorím len na základe blogu. Nemusíš nikomu nič vysvetľovať, je to tvoj život tvoja voľba a predovšetkým Tvoje telo...pri kt. ako vidíš, niektoré slečny blednú závisťou, preto si neodpustia tie hlúpe komentáre v kt. ťa chcú poučovať a samé o tebe nič nevedia.
    Prajem pekný deň a bodaj by som aj ja raz mala tvoju postavu, či už so 6 kilami na vyše alebo menej ! :D
    Nela

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Úplne s tebou súhlasím, život by bol bez dobrého a občas aj nezdravého jedla aj pre mňa omnoho chudobnejší, takže niekedy si fakt netreba všetky tieto dobroty odopierať :) Si krásna, či máš tých 6 kíl alebo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tito hejteri anonymni...gratulujem im vsetkym k ich mudrym reciam. Velmi by som chcela vidiet, co robia a ci sa venuju nejakej aktivite podobnej blogovaniu ci inspirovaniu ostatnych. Aktualne je mozno svet tymto vsetkym internetovym a instagramovym bulsitom preplneny, ale su ludia, ktori to, co robia, robia originalne a dobre. Aj vedenie takeho blogu nieco stoji..vyzaduje si vela sebazaprenia, kus seba sameho, kreativity a originality. Niekto sa zobudza kazde rano s tym, ze sa musi len dat dokopy, odist do prace, prist domov a dat si veceru a niekto sa zobudza s tym, co nove vymysli, nafoti, upecie a posunie to svojim folowerom...pride s niecim novym a zrazu sa z blogu stane napln prace...je velmi tazke ist svojou cestou, vymyslat neico, davat to medzi ostatnych, zverejnovat svoje fotografie a "ist s kozou na trh ". Hlavne pre nas baby...sme vecne nespokojne, aj ked vyzerame ako babiky (vid priklad nasej krasnej Lenusky). Je uplne to prirodzene, pretoze kazdy mesiac sa nam opakuje cyklus, v ktorom mame kazdy tyzden iny pohlad na svet a je velmi dolezite robit a stravovat sa podla vlastneho pocitu a uvazenia.. Suhlasim s Lenkou a uplne jej verim, ze mozno nikto nevidi, ze pribrala, ale sama sa neciti prijemne vo svojom tele a mozno staci jedno dve kila a zasa bude spokojna..mozno staci, ze rpejde tyzden a vsetko bude ok...sme zeny a riadime sa emociami v kazdej chvili...nechajte si vsetky hejterske reci...verim, ze tie, ktore nemaju problem s tymto som tucna/nie som tucna/ je mi to jedno co jem/"ach tieto modelky nic nejedia" atd, maju problem v inom smere a navazaju sa tuto kvoli somarinam do naozaj sikovnej a krasnej baby, ktora si vsetko vytvara a vytvorila sama a ide si za svojim. Nesedi doma a nelakuje si nechty s vyrazom primadony pri nejakom vycesanom pudlikovi, ale chodi si so styroma outfitmi v aute, foti, pecie, cvici,kombinuje vsetko mozne pre seba aj pre ostatnych a verim, ze inspirovala uz nemalo dievcat...
    Ak mily hejter/hejterka zacnes cvicit, k tomu sa budes chciet stravovat zdravo (co v tejto dobe aj nieco stoji), k tomu piect zdrave kolace, ktore nasledne budes chciet nafotit...este nezabudnime na pekne odfoteny nastajlovany outfit v dobrom prostredi, v pritazlivom meste (najlepsie ba) s "jablkom" v ruke. Takto s tehlickami na bruchu od pravidelneho cvicenia budes chciet byt aj so svojim priatelom (mal by byt tiez pritazlivy nie len pre teba aj pre okolie) si s nim doprajes pizzu v noci o dvanastej, z ktorej nebudes mat ziadne vycitky, lebo ved urcite nepriberies, kedze take problemy nemas a stihnes si vasu spolocnu fotku s pizzkou v noci postnut aj na instagram. Ak sa k tomuto vsetkemu este dokopes na to, aby si vsetky fotky upravila, napisala clanok a postla blog a hned za tym rano utekala do nejakej prace, kde musis byt dokonala ako na fotkach aj nadalej sirit vela inspiracii, kedze si to tvoje postavenie blogerky ziada a mas sa este milo bavit s ludmi tohto hejterskeho typu...tak ti velmi rada pogratulujem.
    Baby, robte kazda, co chcete, ako chcete, co sa vam kedy ziada a ostante same sebou. Drzte a sirte si svoju zenskost a budte spokojne a usmievave...tak sa nam vsetko vrati a nebude vecny boj s kilami a inymi problemami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zase ďalší "inteligentný" komentár..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Podľa mna ma každý právo na svoj vlastný názor či je už pozitívny alebo negatívny. Mala by si s tým rátať ze všetci nebudú s tvojimi názormi súhlasiť. Pre vsetkuch co ste tu kritizovali ľudí co sem dali negatívny koment len odkazujem ti ze to bol jeho názor a vy to nezmenite tým ze tu budete na tu osobu nadávať. Musíte akceptovať to ze co vy máte radi nemusí sa páčiť niekomu inému.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Este chcem dodať ze napríklad blogerka danyshe ma 100 krát viac negatívnych komentárov na svojom blogu a ide ďalej snaží sa. Nerozpisovala sa nikdy ze ako ju to boli keď jej to niekto negatívne okomentuje. Preto ani ty by si to nemala brat tragicky kedze este kým budes blogovať budú sem chodiť aj ľudia ktorí proste nesúhlasia s tvojimi myšlienkami

      Odstrániť
  17. Mozes byt najkrajšia, najštavnatejšia broskyna a aj tak sa najde niekto kto nema rad broskyne. Bud sama sebou, nemusis tu nikomu nic vysvetlovat, ak si sama spokojna so svojou stravov a zivotom, čo koho do toho :) z negativnych ludi si nerob nic, potrebuju na niekoho zautocit aby sa sami sebou citili lepsie :) ked sa im nepaci, tak nech sem nechodia he he

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. plne súhlasím s týmto názorom, buď sama sebou, maj sa rada taká, aká si, držím Ti palce Lenka a pokračuj ďalej,

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...