Blue with flowers:)

Ahoj ahoj!!! Mala som trošku problém s internetom, tak som nič nemohla pridať:/ Fotky sú zo spoločného fotenia s Dankou:) Predošlý outfit som si prezliekla v aute, aby ma Danka mohla nafotiť:D Outfit je farebný, ale ja v lete také rada:) Okrem toho mám jednu novinku, som úplne blondavo-blondavá ako nejaká Švédka:D O tom Vám napíšem zajtra a pridám aj fotku:)

A inak: Jedna zlatá čitateľka Emuška so mnou spravila rozhovor na svoj blog, tak ked si budete chcieť prečítať, nech sa páči:) A Emuška, dakujem:-** 














Lodičky: Forever 21
Sukňa: H&M
Top: z Číny
Kabelka: zo Singapuru
Náušničky: www.cacky.sk

A ked už tu Danka bola, tak čo sa budem a nafotila som aj ju:) (Asi chcem byť fotograf, je to sranda:) A inak musím už zmeniť lokál fotenia, kedže sa tam už fotia asi všetci:D Máte nejaký tip na nejaké pekné miesto v Ke?:)




Neviem či existuje krajší náhrdelník♥♥ Všetko na www.cacky.sk !!
Alebo na ich :blogu  :)
Cmuky!!



10 komentárov:

  1. Ty si zlaťušik <3 znova neuveriteľne nádherný outfit a ďakujem znova za rozhovor ;**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja dakujem, si šikulka a držím palce s blogom:) :-**

      Odstrániť
  2. úžasný outfit jako vždy :) ta oranžová kabelka je skvělá

    www.fashionbykarol.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Celý outfit je bombový a ta oražová kabelka je naaaadhernááááá :) A k tomu miestu na fotenie hlavná košice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá sukňa aj tie lodičky vyzerajú neuveriteľne krásne! :)) Ináč, ten rozhovor je super :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosím ťa, síce sa to pod tento post nehodí, ale chcela by som sa opýtať, odkiaľ máš tú čiernobielu pásikovú sukňu.. ďakujem veľmi pekne za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, kúpila som si ju v Singapure, ale kamoška vravela, že ich majú aj v Číňakoch, tak skús tam:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...