Black and white:)

Serus všetci:D ( Už mi dochádzajú nápady na pozdravy, pretože stále písať ahoj ma už nebaví:D) Jednoduchý outfitový post, s mojou obľúbenou sukňou a topánočkami:) Rolákový crop top a ideš:D Inak! Dnes odchádzam na dovolenku do Talianska na týždeň, tak sa budem snažiť byť aj tam aktívna, ked sa mi podarí:) A čo je najlepšie...konečne sa opálim:DD Po celom lete, čo som sa iba skrývala:/ Pýtali ste sa ma, či už prezradím, kam som mala vycestovať.. Najprv to mala byť Kórea, avšak som neschudla a potom som si to rozmyslela, že Kóreu nechcem. Medzitým som dostala ponuku z Číny, ktorú som odmietla, hlavne ešte kvôli Kórei a kvôli nižším peniažkom.. Nakoniec som to dobabrala, lebo som príliš vymýšľala a nešla som nikde:D Mala som si vybrať Čínu a už som sa teraz v septembri mohla vrátiť:/ Strašne to ľutujem, že som sa nerozhodla inak, ale asi to tak malo byť..no ja som zažila asi najnudnejšie leto v živote:D Kedže som prvýkrát nikde nebola a nič nerobila:) Tak snád Taliansko mi to vynahradí:)
Pozdravujem Vás!!! Papa:-**





Sukňa: Singapur
Kabelka: Michael Kors
Topánky: New Yorker
crop top: Primark
okuliare: Simonkine

7 komentárov:

  1. krásný outfit! a užij si to v itálii :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A dobre, že si nikam nešla a miesto toho si krášlila slovenské chodníky nie tie čínske :D. Ty naša bábika. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka = okrasa slovenských chodníkov. Naozaj výstižné! :)) Už len schudnúť tých 6 kíl, a bude dokonalá.

      Odstrániť
  3. ty boty se mi moc nelíbí ale jinak to vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hi Lenka! I foundyour blog on Instagram....congratulations: really nice! .Black and white is always a good choice and you are adorable! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj..a kedy bude post o Vás....tebe a frajerovi??

    OdpovedaťOdstrániť
  6. BOMBA outfit a uži si TALIANSKO :3

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...