Zhrnutie týždňa:)

Aaaa som tu opäť:D Pridávam fotky, čo sa mi nazbierali za posledný týždeň a pol:) Opäť, čo som také robila? Nič a v podstate všetko:D Ked to tak vezmem, ja nemám čo na práci, ale aj tak nič nestíham:D Bola som na ruštine (už je to také ťažké, že ma to až tak nebaví, jak predtým:D), v San Domenicu ma už musia neznášať, kedže som tam 2-krát denne:D, veľa som cvičila..opäť objavila čaro zumby..inak ja ked to zoberiem, ja toľko cvičím..ved zo mňa by už mala byť fitnesska a stále nič:D ako žiadna fitnesska nevyzerám:D. Mám dilemu, či odísť preč alebo nie..neviem no:) Dalej som sa stretla s mojimi bratislavskými čačkami- Danielkou a Kikuškou. Bola som v Ba na fotení a stretla som sa tam s mojou istanbulskou láskou ĎuĎoooou♥♥. A to je asi tak všetko:) A teraz koniec rozprávania... ved fotky sú zaujímavejšie:)

A nezabudnite!! Máte poslednú šancu na GIVEAWAY!!


Mám najkrajší náramok♥♥ Lebo verím, že každému sa všetko zlé raz vráti:D  Ale nie:)  Mám ho od jednej šikovnej dievčinky, na Fb má nick Bs beads..Dostali sme sa k sebe náhodou a ked som zistila, že vie vyrobiť takéto krásne náramky, neodolala som:) super prístup! Kúpila som aj Egovi a objednám si ešte minimálne 2:D
Ta trošku selfie:D

Americký týždeň v Lidli:/ Moja diéta plakala:/

Skypovanie s mojou láskou.. Žiadna kamarátka sa nevyrovná kamarátstvu a láskou medzi sestrami. Vždy sme mali silné puto, ale odkedy doma nebývam, tak sa ešte utužilo a nie je deň, kedy mi nechýba:/ Jediné úprimné kamarátsvo, aké môže byť..


Mc café babe

Ja a moje dvojča:D Thanks Viki:)

Moje frankfurtské lásky..ked sme si ešte mysleli, že večer skončí naozaj iba šalátom:D Vôbec som sa neupustila a nezjedla pizzu, merci, gumené cukríky, slnečnice, atd:D

No nemiluj ich♥♥

Pekná selfie zo selfies:DD

Aspoň na chvíľku som bola Misska:D

Vždy som videla podobu vo mne a v Care:D ♥

Ted královnou jsem jááááá


Si myslím, že mi ide:DDDD

Moja najkrajšia♥

Ego pekný výraz:DD Trošku zaspomínanie na lavičky na Moyzeske, kde som strávila pubertu:DD

Duck face vo vlaku cestou z Ba
Konečne po 2 rokoch som sa dostala k tejto fotke:D

Jujky♥

Danielka, Kikuška


Ahoj, som ružová princesna


Spomienky na moju Barcelonu♥ Už sa neviem dočkať, kedy sa tam vrátim!

Kurací steak a španát na masle z Geronima..mňam!!
S Mathiaskooom
Zuško a Rišo
Mám nový rúžik a je dokonalýýý!!
Myslím, že sme pekné
Ja a moj frajer sme sa pripravili na leto

Dneska som si dopriala..ovsená kaša, horká čokoláda od Danielky, banány, kokosový olej, džemík malinový, oriešky, banán a sezam..Mňam mňam!!







15 komentárov:

  1. na tej fotke vo vlaku vyzeráš úplne ako Penny z Big Bang Theory :D (neviem ako sa volá reálne)

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to každý hovorí a ja tam nevidím tu podobu:DD No budem sa na to musieť pozrieť lepšie:D

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem tvoj štýl, to ako si ideš svoje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty a tvoja twin sa vobec nepodobate :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto random fotky mám najradšej. Vždy z nich ide taká dobrá energia ako z teba samotnej a k tomu ten tvoj štýl a výzor, dovidenia, zabite ma :D
    a inak, po kolko sa pohybuje cena náramkov, vyzerajú skvelo :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeem veľmi pekne:) Náramok ma stál 5 eur a dobierka 2,50:)

      Odstrániť
  6. Ego je upír ? (zuby na 16 . fotke ...a teraz počitaj fotky jeden, dva..tri...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah:DD vyzera to tak, ale to neviem ako je mozne, lebo take zuby nema upirske:D

      Odstrániť
  7. jeeej lenka, veľmi pekné fotky,a odkiaľ máš ruské VOGUE ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...