White & grey

Aloha:) Pridávam outfit, ktorý som mala nedávno na sebe..nie je to ani nijak špeci odfotené, kedže  moja Mirandička ma iba tak na  rýchlovku cvakla pri stene:)  Je to ťažké, ked tu nemám svoju fotografku Simonku a nemá ma kto fotiť..:/ Čo sa týka outfitu..milujem bielu, milujem croptopy a momentálne milujem ponožky s krajkami, ktoré trčia z mojich obľúbených tenisiek:) Na fotke to ani nevidno, ale je to také rozkošné:)

Okrem toho som chcela reagovať na  veľa komentárov, kde ste mi už viaceré písali, že ste ma videli tam a tam, a že ste sa chceli so mnou odfotiť, ale ste sa hanbili:) Chcem Vám povedať, že určite sa nemáte prečo hanbiť:) Vôbec to nie je trápne a ja by som asi odpadla od šťastia:D  Mňa by ste iba potešili a hanbila by som sa asi ja:D Takže nabudúce smelo do toho:) Posielam pusky:-**

A!! Nezabudnite sa zapojiť do Giveaway!! Máte poslednú možnosť a asi tak v nedeľu bude vyhodnotenie:)






Sako: Zara
Sukňa: H&M
Kabelka: H&M
Tenisky: zo Španielska
Crop top, ponožky: Primark
Náhrdelník: zo Singapuru




17 komentárov:

  1. Skvelé, outfit sa mi viacej páči, keď máš rozopnuté sako.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsi taková kočka! Neskutečný tyhle tvý outfity, asi jsem se do tebe zamilovala :D
    A nejvíc mě dostává spojení "odpadla bych štěstím", to je tak roztomilý !!!
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj:) Dakujeeem! Si strasne zlata domi:-** ♥

      Odstrániť
  3. Super, tak aspoň budem vedieť, že nabudúce sa nemám hanbiť a ozvať sa a cvaknúť sa s tebou :) joj teraz ľutujem, že som to vtedy neurobila pri tom auparku, ja som ale šiši. Ale aspoň teraz viem, že ti to nebude robiť problém :P hehe A krásny outfit inak zase..super to vyzerá hlavne keď máš rozopnuté sačko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano, nabuduce ma zastav, kric, cokolvek:) Rada budem mat s tebou fotku:) A dakujem velmi pekne:))

      Odstrániť
  4. sačko je kráásne!! a celý outfit je TOP :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja veľmi nie som na tenisky ale takto sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha:D ani ja som niekedy nebola, ale teraz som teniskovy kral:D

      Odstrániť
  6. Sukně je super, má zajímavý vzor :) A tohle ti děsně sluší, fakt jsi kočka!
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tohle je hrozně super outfit Leni ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty vypadáš na všech fotkách tak krásně, jak to děláš? :D
    outfit je super, krásný sako a hrozně se mi líbí ta sukně ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj♥♥ Tolko chvaly naraz, az si nezasluzim:) dakujem!!

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...