Výlet do Popradu

Ahojte!! Včerajšok a dnes som strávila v Poprade. Išla som tam za mojimi frankfurtskými láskami - Paťkou a Frederikou. Tak dlho sme sa nevideli, takže sa nám ústa nezatvorili do rána (o štvrť na 4 sme sa pobrali spať). Úplne najviac sme si to užili a už sa teším na ďaľšie stretko!
Keď som plánovala, že pôjdem do Popradu,  vedela som, že musím hned napísať skvelému fotografovi Maťovi Krystýnekovi  a dohodnúť si s ním fotenie. Lebo bez návštevy u neho, by sa to proste nedalo:) Ak poznáte jeho tvorbu, určite viete, že mal sériu fotiek Sensual Beauty, kde fotil jemne obnažené dievčatá, celé čiernobiele -  veľmi pekné, estetické v ich prirodzenej kráse, s emóciami a pocitmi, zmyselným telom, ktoré je odhalené i zahalené zároveň. Za túto kolekciu fotiek  dostal nedávno medzinárodné ocenenie QEP (Qualified European Photographer), titul udeľovaný Federáciou európskych profesionálnych fotografov (FEP).Stále som to nejak odkladala, že pôjdem neskôr a tak, ale nikdy som nešla.. Až konečne prišla tá správna chvíľa:) Musím pochváliť Maťa, že sa strašne vymakal, lebo za posledné obdobie povyhrával kopec cien!! Kalap dole, šéfko:)
Ked som prišla dnes do ateliéru, prišiel ma privítať aj malý Mathiasko ..a je to najkrajšie dieťatko, aké som kedy videla:) Bože!! Okamžite mi začali pri ňom tikať biologické hodiny a hned by som chcela bábätko:D Avšak ešte mám času:) Pokiaľ Paťka Španíková   líčila, mala som ho  aspoň  na rukách, odfotili si selfie a išlo sa na fotenie:)
Musím sa priznať, že z fotiek som nadšená a neviem sa už dočkať:) Určite ich aj tu zverejním:) Aj keď takéto obnaženejšie fotenie som mala prvýkrát, dala som to :D
Neskôr sme sa vybrali do popradských ulíc a nafotili sme dnešný outfit, ktorý tu môžete vidieť:). Zakončili sme stretko výborným šalátikom v reštaurácií Fortuna  a ja som mohla spokojne cestovať domov:)
Celý výlet hodnotím na 1*! :) A týmto ďakujem všetkým, ktorí sa podieľali na tomto skvelom výlete:)



















Skort: Zara
Topánky: Forever 21
Sako: Second Hand
okuliare: www.letnyhit.sk
Kabelka: Mango
Opasok: Odiji

S Mathiaskom ♥

19 komentárov:

  1. Tak to som na tie fotky veľmi zvedavá! Teším sa a super outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherný fotky! fakt super, vypadáš na nich skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalý fotky, nohy až do nebes <3 skvělá jsi, fakt moc ráda prohlížím tvůj blog a všechny fotky :D a to dítě je fakt boží, nedivím se ti, žes hned po nějakém zatoužila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, veľmi si ma potešila:) To rada počujem:) Dakujeem!!♥♥

      Odstrániť
  4. Lenka prosim ta, pisala si, ze musis schudnut, prpsim ta daj navod ako chudnes ty :) vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný outfit! Moc ti sluší ten skort! Já mám podobný, akorát z ebay

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cele je to uzasne! :)

    www.lifesabi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasný outfit! a ještě dokonalejší postava! závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. velmi pekny look!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super outfit! Moc ti to slusi:-)

    Miri
    http://currentlywearing.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...