Výlet do BA

Ahoj vospolok:) nebola som aktívna tento týždeň, pretože som bola od utorka v Bratislave:) Výlet hodnotím na jednotku. Mala som dve fotenia, jedno s Adamom Hazuchom a druhé s Peťou Baraničovou:) V utorok som mala s Adamom a ešte hned večer som mala hotové fotky:) Šikulka:D Poobede som išla na melír, ktorý bohužial vôbec nevidno a akurát som vyhodila peniažky zbytočne, pretože som myslela, že budem krásna premelírovana blondínka a som stále na tom, čom som bola:/  Večer som sa stretla s mojou istanbulskou láskou Zuzkou♥. Na druhý deň som išla fotiť polaroidy, kde som "vdaka" svojej diéte akurát pribrala:/ O tom Vám napíšem článok...takže celá smutná som si povedala, že nebudem strácať čas s diétami a budem jesť, čo sa mi zachce:D
Po agentúre som išla na fotenie s Peťkou, kde bola aj super vizážistka Maťka:) Mala som celkovo 5 lookov, od najjemnejšieho makeupu až po úplne čierny s výraznými perami. Fotky vyšli super, takže sa už neviem dočkať, kedy budú:) Dakujem aj Lucke zo Sewologylab, že mi požičala pár kúskov a jej priesvitná bundička bola na jeden look dokonalá:)
 Po fotení som hned išla za Kikuškou a mojim spolužiakom zo základnej Radom na obed a koláčik:) Bola u nich na návšteve a šla späť k tete. Včera som bola ešte na raňajky vo Vea Caffé, do ktorého som plánovala ísť už tak strašne dlho, ked som videla ich Acai Tigela raňajky.. jedla som acai prvýkrát a bolo to dokonalé!! Mňam! Hned idem do dmka a kúpim si aspoň milión:) Po raňajkách sme sa so Zuzkou trošku poflákali s ja som potom utekala na vlak, kedže som v Petržalke trochu zablúdila a skoro nestihla vlak, jak vždy:D

Okrem toho! zajtra je v Bratislave veľká žúrka Čačiek!! Chystáte sa niekto?:)

Foto: Adam Hazucha



















 Naľavo: Melír pred a napravo:  melír po:DD Fuuu ten rozdiel:D

7 komentárov:

  1. Úžasné fotky :-) jsi krásná jako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky :)) a na tej poslednej fotke celkom rozdiel vidieť. Síce len trošku ale je vidieť. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Si tak prirodzene pekná ! :) v dobrom závidím :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasný fotky! moc ti to s tím kloboukem sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kde ste to boli papat ten obed??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, to boli raňajky a vo Vea caffé v Eurovei:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...