Sensual beauty:)

Tak a je to tu:) Už aj ja mám svoju Sensual Beauty Kolekciu:). Ked mi ich skvelý Maťo Krystýnek poslal, bola som úplne očarená:) Milujem čiernobiele fotky a vždy som chcela fotky na takýto štýl..také jemné, umelecké:) Takže odo mňa s Maťom iba spokojnosť, je vidno, že sa vyzná a vie, čo robí, aj práve preto sa pýši toľkými oceneniami:) Ak by ste si chceli pozrieť celú jeho kolekciu, tak KLIK TU:) Každá fotka má svoje čaro, vyzerá úplne jednoducho, no aj tak v sebe skrýva niečo tajomné ( a odhalené?:D)

Okrem toho Maťo píše aj svoj blog, kde si môžete prezrieť krásne fotky svadieb  , modeliek http://martinkrystynek.com/blog?category=4, ako aj  fotky jeho krásnej rodinky:) http://martinkrystynek.com/blog/online-offline-svet
Dúfam, že fotenie s maťom a Paťkou nebolo posledné a už sa teším na dalšie:)

Aj ked som trošku váhala, či ich zverejniť, kedže je to takto verejne, ale povedala som si, že no a čo a nič nevidno:D
 A čo vy? Dali by ste sa na niečo také?:)











10 komentárov:

  1. Wau! Nádherné fotky :)) Hlavne tá tretia kde máš cez oči vlasy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krása, neskutočné... aj ja by som také chcela :D ale so svojim zadkom....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka neviem ci som niekedy videla nieco krajsie <3 som uuuplne ocarena! :) je to krasne, jemne, zmyselne a strasne sexy. Mas dokonalu postavu a krasnu tvaricku. Si hodna minimalne na obalku casopisu Vogue, prizvukujem slovo minimalne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. johohooooj:)) To je jaké krásne, čo si napísala:)) Si strašne zlatá:)Ani neviem čo povedať na toľkú chválu:) dakujem silno!!♥♥

      Odstrániť
  4. Krásne fotky, vôbec nie vulgárne, práve naopak. Profesionálne, ženské, decentné... Ja by som sa hanbila:D Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa trošku, ale potom to opadlo:) A dakujem veľmi pekne:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...