Plavkový špeciál:)

Ahojtee!! Ako som spomínala, na dnes mám pre Vás plavkový špeciál:) Čo sa týka plaviek, som na nich úchylák a príde mi, že ich nikdy nemám dosť..predvčerom som si kúpila dokonca 3 nové plavky:D A dalšie mám objednané:D Všetko by bolo v pohode, keby som sa mohla opaľovať:D Ale nemôžem, nechodím sa opalovať, takže sú mi akurát na prd:D Ale tak neodolala som:) Ako ste na tom vy? Tiež milujete kupovať nové a nové plavky?:)
XOXO


Môj najnovší úlovok:)





Moje najobľúbenejšie♥

Victorka secret♥

Tieto majú ešte výsačku:DD K nim je čierny spodok, ale neviem kde je:D

Tezenis

Z Číny:)


Poppy



K týmto neviem nájsť vrchy:D

15 komentárov:

  1. no wau, ty ich teda máš. Já mám asi 5 plaviek a to som si už myslela, že ich mám vela :) Osobne mám najradšej plavky bez akýchkolvek vzorov, potlačí. Práve zajtra chystám o jednych mojich najnovších príspevok na blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super sbírka! já mám nejradši černé plavky, co mám z ff a jedny jakoby háčkované, růžové z hmka :)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj nádherná zbierka. To sa snáď ani všetko vynosiť nedá. Ja si tiež každý rok kupujem nové plavky. Toto leto síce iba jedny, ale stačí to :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka preco sa nemozes opalovat???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lebo ak pojdem prec modelkovat, tak by som nemala byt opalena:)

      Odstrániť
  5. Ahoj Lenka, skadiaľ máš tie tretie, štvrté a piate od zhora?? sú nádherné, tiež som manik do plaviek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aj sieste z hora :) tie tvoje najoblubenejsie.

      Odstrániť
    2. dakujeem:) prvé dve su z gateu a tretie sú z Kotonu a moje najobľúbenejšie: vrch z New Yorkeru a spodok z Tezenisu:)

      Odstrániť
  6. tie plavky sú fakt pekné :)
    http://simonechanell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. odkial su prvé dve ?? nadherné o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj, mala by som zaujem o tie maskacove modre, nepredas? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak predas, napis mi na FB - Iwy Shopingova, dik

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...