OMG!!! I WON!!

Odpadla som!! Odpadla:D Ako som Vám spomínala, aj ste tu videli na blogu, že som sa zapojila do blogerskej súťaže na blogu Soni Skoncovej:)) Nerátala som, že sa to stane, nič mi nehralo do karát, ked som to chcela šetko nafotiť, nikto nemal na mňa čas a myslela som, že to už ani nestihnem..nakoniec som to stihla a ver či never..ja som to VYHRALA!!! Ked som si to včera prečítala, neverila som:) Prvýkrát v živote som niečo vyhrala:) Preto sa chcem podakovať Soni, že si ma vybrala, veľmi si to vážim!!! A dalej dakujem Zuškovi, že ma nafotila, ty môj fotograf! Cmuky! A dakujem aj každému, kto mi držal palce alebo písal komentár na Soninom blogu a hlasoval za mňa:)) Mala som malé Vianoce včera:)

Soňička napísala:

"V  prvom rade vám chcem poďakovať  za vaše komentáre a rady. Je to pre mňa nazaj veľmi ťažké vybrať tu naj.Všetky ste boli skvelé!Po dlhom rozmýšľaní a hlavne z môjho vnútorného pocitu som si vybrala číslo 13 Lenku Brišiakovú! A dôvod? Sympatizujem s jej štýlom obliekania je mi asi najbližší z pomedzi blogeriek, ktoré sa zúčastnili súťaže ,aj keď to bolo naozaj veľmi tesné, za svojím rozhodnutím si stojím. Takže Leni ty si sa stala mojou Superbloggerkou GRATULUJEM, dúfam, že sa ti budú všetky ceny , ktoré si vyhrala páčiť :) Je to hra, vyhrať mohla len jedna , ale pre mňa ste víťazkami všetky. Vaše blogy sú inšpiráciou pre mnohých čitateľov a dúfam, že v tom budete aj naďalej pokračovať. Prajem vám veľa šťastia!"

15 komentárov:

  1. Gratulujem, zaslúžiš si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujuuuu :)) když jsem to včera četla, hned mě napadlo, že určitě napíšeš "odpadla som" :DD už někdy dřív jsem ti tu psala, že mě tohle spojení naprosto dostalo a od tý doby mi to k tobě prostě sedí <3 výhru sis rozhodně zasloužila, krásko!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuuj, vazne?:DDD haha, som rada, ze mi to "prischlo":D A velmi pekne dakujem Domi za gratuláciu:-**

      Odstrániť
  3. ahoj leni....nie je to k teme...ale chcem sa spytat,ze som si ta pozerala na miss a tam pisu,ze mas 171 cm a v jednom videu uvadzas,ze mas 174 cm....to si narastla,,alebo sa na miss pomylili?? Dakujem a gratulujem k vyhre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, áno, je pravda, že som narástla:) Mám momentálne 174 cm:) a dakujem!!

      Odstrániť
  4. držala som ti palce, gratulujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, gratulujem :) inak môžem sa spýtať v akej modelingovej agentúre si? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som to vedela:) N1!!:) gratulujeeem a tesim sa s tebou:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...