Obľúbené seriály part 2


JERSEY SHORE


Toto síce nie je seriál, ale je to reality show, ktorú som zbožňovala! Videla som to viackrát všetky série, lebo na tom sa človek vie tak dobre zasmiať:D Je to o partii ľudí, ktorí bývajú spolu v jednom dome v Jersey a zobrazuje to ich život. Nonstop žúrujú, bijú sa navzájom, každý tam s každým niečo mal, nonstop sú ožratí, žerú, cvičia a celkovo je to dobré odreagovanie sa:D Hlavne Pauly D má najlepšie hlášky, na ktorých som sa strašne smiala:D Prvá séria mala v Amerike taký úspech, že tá istá partia natočila dalších 5 sérií a stali sa z nich veľké celebritky v USA, majú teraz kopec lóve a super životy:)


MELROSE PLACE - Nová generácia


Aj vy si pamätáte na Melrose Place, ktoré chodilo, ked sme boli malé?:) Ja si spomínam, že sme si s mamkou vždy napiekli bábovku, urobili čajík a pozerali to:D Toto je nová generácia a je to oveľa lepšie podľa mňa ako predošlá. Nevýhodou je, že to po prvej sérií stopli a ja som aj dopozerala:D Neviem prečo to zrušili, ale je to škoda.


AWKWARD..


Seriál, ktorý som začala pozerať, ked mi skončili všetky seriály a ja som nevedela do čoho pichnúť:D Na nete to ukazovali, že je to vraj dobré, tak som to vyskúšala. Najprv sa mi to zdalo trápne, oničom, ale nakoniec sa to rozbehlo a milujem to.. Je to veľmi vtipné, o outsiderke, o kt. si všetci myslia, že sa chcela zabiť, ako sa dostane do podvedomia v škole. Je to poňaté veľmi humorne, a stále sa neviem dočkať novej časti!:)

                                                                    THE CARRIE DIARIES


Ešte pred začatím seriálu som o tom veľa čítala na internete, tak som sa na to strašne tešila. Hlavne na ich oblečenia. No prvé časti ma sklamali, neprišlo mi to nijako úžasné, dej bol oničom, tak som to prestala pozerať.. Až ma nuda prinútila to pozerať znovu a som rada, že som začala. Konečne to má dej, je tam zobrazený život v mojom milovanom New Yorku, a naberá to na obrátkach:) .Je to zobrazenie malej Carrie zo Sexu v meste a jej život, ako pracovala v magazíne Interview, zažívala prvé lásky a krásne sa obliekala:) Odporúčam pozrieť:) (Len neviem, či to ešte chodí, lebo som to už dlho nevidela:DD)

THE VAMPIRE DIARIES


Ked tak rozmýšľam, ja som ku každému seriálu zo začiatku skeptická:D Tento bol další z nich..Kedže som milovala Twilight, myslela som si, že to bude iba nejaká trápna napodobenina a blbosti o upíroch.. Ale herecké obsadenie mužov ma presvedčilo o opaku:DD Hlavne Damon, bože:D už iba kvôli nemu by som to pozerala:) Dej je strašne zamotaný, je to o upíroch, ako bojujú proti sebe a o svôj život. Hlavný hrdinovia sú zaľúbený do Eleny, tam začnú konflikty, a bla bla:) Je to na dlho, ale určite ak ste to ešte nevideli, si to pozrite!:)
Časť 2 je na konci a to sú asi všetky z mojich naj seriálov:) A ako ste na tom vy? Poznáte tieto seriály?

7 komentárov:

  1. Vybrala si úúúúúúpnlne najúžasnejšie seriály milujem ich! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Carrie Diaries už jsou taky zrušené, malá sledovanost, takže jsou jen dvě série :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prepac, ale dovolim si nesuhlasit s tym, ze Carrie Diares je zobrazenie malej Carrie zo Sex and the city. Podla mna su to uplne dva odlisne serialy a vobec na seba nenadvazuju uz len tym, ze Carrie z Carrie Diares ma otca a nema matku a Carrie zo Sex and the city m matku a nema otca.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leni a prosím ťa nevedela by si mi dať link kde si pozerala Gossip Girl s ceskymi alebo slovenskými titulkami? Lebo som hľadala ale nejak som to nenašla. A teraz čo býva 90210 nová generácia to sa ti nepáči?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano, to som tiez milovala:) a na www.sledujserialy.cz teraz pozeram:)

      Odstrániť
  5. Merloce place zrusili, pretoze nemala sledovanost a myslim, ze aj Carrie diaries tiez. Ak mas rada Awkward tak sa ti urcite bude pacit aj Faking it, tiez serial od MTV. Kde najdem prvu cast tvojich oblubenych serialov ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://lenkabrisiakova.blogspot.sk/2014/02/moje-naj-serialy.html a dakujem za tip, hned to idem očekovat:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...