Niečo pre mlsné jazýčky:)

Krásnu slnečnú nedeľu Vám prajem!!:) Ked som rozmýšľala, čo pre Vás vymyslím na dnes, a pozerala si fotky v mobile, napadlo mi, žeby som Vám mohla dať pár tipov na nejaké fajné mlsanie:) Ak máte radi sladké, tak ako ja, ste na správnom mieste:)


1. Prvým tipom je určite najlepšia čokoládová panna cotta, aká existuje!!! Podávajú ju vo Via Rome a musím pochváliť Mary, ktorá ju pripravuje, že fakt neviem, či som niekedy jedla niečo lepšie:) Má to úplne takú čokoládovosmotanovú chuť a s malinovou polevou to je ako sen:) Okrem toho vo Via Rome odporúčam kávové créme brullé, lávovú tortičku a mascarpone pohárik:) Mary, si proste šikulka!!




2. Čo by to tu bolo bez San Domenica. Viem, že sa opakujem a už si prídem ako posadnutá, ale fakt to tam milujem:D Momentálne si fičím na ich Cheesecaku, po ktorý som si aj pred chvíľkou bola, aby sme si s Eguškom doma zamlsali:D Okrem toho nesmiete zabudnúť vyskúšať ich granolu s jogurtom alebo banánový chlebík a ostatné koláčiky:)




3. Moja nová droga a to je ACAI!! Strašne dlho som to už chcela vyskúšať, ale nikdy mi to nejak nevyšlo..Ked som bola konečne v Bratislave, tak som to so Zuzkou vyskúšala..MňAM!!!! Už som si to odvtedy bola kúpiť aj v dmku, stačí ak si kúpite dreň acai, zmixujete s polkou banánu, pridáte muesli a ovocie a dokonalosť je na svete:) A vraj to je veľmi zdravé a má to mnoho vitamínov:)




4. Pšeno s ovocím, jogurtom a čokoládou. Skúšala som to už dávnejšie, ponúkajú to v Le Bistre a je to fakt vynikajúce. Pšeno som jedla vtedy prvýkrát a takto na sladko mi to veľmi chutilo..:)



5. Mrkvový koláčik v Rozprávke (kaviareň). Nikde som ešte nejedla lepší mrkvový koláčik, ako práve tam!! A ešte ked Vám na neho dajú šípkový džem, no hotovo!:D

(asi nemám fotku:D)

6. Frozen yogurt. Kto ma pozná vie, že som závislá na jogurtoch.. Ako fakt:D Deň bez jogurtu pre mňa nemá zmysel..aj ked niektorí vravia, že nie je dobré jesť toľko jogurtov, ja si nemôžem pomôcť...ked mne to tak chutí..a frozen jogurt je kapitola sama o sebe:D Do optimy často nechodím, ale ak aj áno, tak iba kvôli jogurtu. Dávam si mix čokoládového a bieleho s malinovou polevou, jahôdkami a skaramelizovanými orieškami. Odpadla som.. Jediná nevýhoda je cena, kedže za jogurt dáte 4 eurá:D


7. Ked sme pri tých jogurtoch, milujem aj z Billy ten biely jogurt, čoko muesli a jahody, čo majú v takých téglikoch pri lahôdkách:) Pamätám si, ako som to objavila pred 3 rokmi a stálo to 0,50 centov:D A teraz 2,20..o chvíľu to bude 5 eur podľa mňa:D


8. Palacinka Le bistro (z Le Bistra:D ) Na to sme s Egom chodili vkuse! Palacinka plnená gaštanovým pyré, čokoládou, šľahačkou, ovocím a neviem čím ešte možným..och:)



9. Toto je možno trošku odveci, ale ja mám strašne rada 2 príchute. Niečo tvarohové alebo škoricové. A milujem škoricové osie hniezda..ale všade robia také suché a tvrdé, ale v mojej pekárničke nie:) Neviem ako sa volá, ale mali sme ju oproti škole (Technike), na začiatku Merkúru... a tam robia tie najmäkšie osie hniezda, kde je milión náplne.. Tie som vedela zjesť aj 3 na počkanie.

10. mi teraz asi nenapadne:DD

Snád som Vám k niečomu pomohla, ak budete mať na niečo chuť:) A budem si musieť viac fotiť jedlo, aby som to tu mohla potom zdokumentovať:)
 Pekný zvyšok večera:-***

9 komentárov:

  1. Lenka super prispevok,musim postupne vyskusat vsetko, o tom Cheesecaku som uz pocula ze je famozny :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano, určite vyskúšaj! neoľutuješ!:)

      Odstrániť
  2. Ještě že jsem před chvilkou jedla jinak bych dostala hlad :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha:D Ja aj keby som mala prasknúť, tak by som znovu všetkému neodolala:D

      Odstrániť
  3. Lenka prosím ťa, koľko stojí ten cheesecake v sandomenicu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, stojí 2,99 :) Ale oplatí sa určite:)

      Odstrániť
  4. Lenkaa :* dakujem, pekne tipy :) tu su este nejake fotocky pre inspiraciu preco k nam prist ;) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.781717551852546.1073741851.495184137172557&type=3

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...