Nápad na darček:)

Máte v rodine nejakú vášnivú kuchárku a neviete čo pre ňu vymyslieť?:) Pridávam malý tip na darček, ktorý som ja dala sestre na Vianoce:) Je to veľmi jednoduché a myslím si, že aj milé:)

Čo potrebujeme: -  album na fotky (taký, ktorý má prázdne strany a dajú sa do neho lepiť priamo veci)

                          -  vytlačené obľúbené recepty.... ja som použila recepty zo stránky                       www.zdravienatanieri.sk ( Dúfam, že ma za to nikto nezažaluje:D )













7 komentárov:

  1. najkrajší darček, ktorý si veľmi vážim! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bezva nápad, vypadá to hezky a určitě hodně potěší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super nápad, je skvelé mať všetky obľúbené recepty takto pekne pokope :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekný a originálny darček :) určite sa sestra veľmi potešila. Ja som mame kúpila na narodeniny anatomický vankúš. http://www.matrace-vegas.sk/vegas-anatomicky-latexovy-vankus-model-12-511 Nebol to nejako extra výkon čo sa týka kreativity, ale mama sa potešila :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...