Jump baby!!

Ahojte!!!  Dnes pridávam veselší príspevok s mojou láskou Frederikou:) Včera prišla na návštevu do Košíc a ja som sa už nevedela dočkať, kedy príde!♥ Aj ked sa nepoznáme dlho a nestrávili sme spolu až tak veľa času, cítim sa s ňou od prvého dňa, ako keby sme boli kamošky od škôlky, alebo staré babky na dôchodku:D Musela som ju hned zobrať do môjho San Domenica, lebo to by sa inak nedalo.. na rozlúčku sme sa ešte navzájom pofotili:) Milujem jej blúzku a vlasy, takže som sa rada zhostila úlohou fotografky:) Ak náhodou neviete, aj ona má blog, takže sa chodte pozreť!:D  

P.S. Frederik, mám ťa celkom rada, aj ked si buzna:DDD :-***♥






Kraťasy: primark
Tričko, ktoré majú asi všetci: New Yorker
Tenisky: z Barcelony
okuliare: www.letnyhit.sk



A teraz moja Freda♥




Čauky!

11 komentárov:

  1. Ty magor <3 :* mám ťa veľmi rááááád

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obě uplně boží, ženy :)) krásné fotky máte a krásné jste!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásky :) obě dvě máte skvělý outfity! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. parádne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obom vám to pristane. Parádnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Leni outfit je pecka ale musím ťa trošku zdrbať za tie jumping poses! :D (Nič v zlom :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, prečo?:D Nie sú ako zo príručky na jumping poses?:/ :DDD

      Odstrániť
    2. Hahah ja to píšem lebo som práve prišla s cesty a mala som jednu prácu kde chceli len samé jumping poses. A k tomu ešte dve hodiny overtime..tak som si musela trošku rypnúť :D :D

      Odstrániť
  7. Ty lacláče jsou super. Sluší vám to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš úžasný top! :o
    Obě vypadáte nádherně

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...