Im BLOGGER♥

Deň dobrý, vospolok:)
Dnes som tu s jedným špeciálnym príspevkom:) Tie, ktoré pozerajú blog Soni Skoncovej, si určite všimli, že som bola jednou z 13 blogerov, ktorých ona vybrala vo svojej súťaži:) Najprv som rozmýšľala, či sa prihlásiť, ale potom som si povedala, že prečo nie:) Dostali sme od Soni tričká "Im blogger" a mali sme si pripraviť príspevok po svojom, ako my uznáme za vhodné:)
Mala som niekoľko nápadov, ale stále mi do toho niečo vošlo, alebo trebalo zorganizovať veľa ľudí, a to takto ťažko:) Nakoniec som vytvorila tento príspevok v hodine 12., ked sme na to mali asi 15 minút aj s mojou prípravou:D Chcela som to poňať na vtipnú nôtu.. V súťaži je veľa šikovných blogeriek, a vedela som, že fashion blogerky dajú určite outfity, že padnem:) Tak som to spravila trošku netradične:D

Ked sa povie pojem "blogerka", ihned si predstavím Kenzu, Chiaru Ferragni, Aimee Song a kopec dalších slávnych blogeriek.. Predstavujem si, akú majú za sebou veľkú základňu fanúšikov, paparazzov, kontakty so slávnymi návrhármi a módne domy sa idú pobiť, aby nosili ich značky:D

Priznám sa, vždy ma to fascinovalo..Avšak moja najobľúbenejšia blogerka je určite Kenza, vdaka ktorej som sa dozvedela, čo to vlastne blogy sú a čo sa tu dá robiť:)
Ja som veľmi vdačná za to, že aj ja sa môžem stať takou malou súčasťou tejto blogerskej sféry.. Aj ked stále to beriem ako svoj denník, nechválim sa tým, že :" Ahoj, som Lenka, som blogerka:D".Predsa len, u nás to ľudia chápu inak ako v zahraničí:)  Možno raz, ked vyrastiem a budem slávna:DD Vdaka blogu sa mi spestril môj život, aj ked niekedy mám chuť s tým skončiť, ked ma nekopne žiadna múza, ale potom si stále prečítam Vaše komentáre a hned sa to zmení:)
Niekedy mám taký pocit, že nerobím nič iné, iba myslím na blog. Čo kedy pridám, čo vymyslím, ako to spravím a snažím sa priniesť stále niečo nové, čo Vás, moji milí, môže zaujímať:)
Už to je rok môjho veľmi aktívneho blogovania, odkedy som sa tomu začala venovať naplno a už sa teším, ked znovu odídem, aby som Vás mohla znovu zasvätiť do tajov modelkovského života a bude tu opäť niečo iné:)
Posielam pusinky a Dakujem Vám všetkým, že ste a chodíte tu!!♥♥ Zbožňuji Vás!!
 A tebe Soni dakujem za príležitosť:)
XOXO
 A špeciálne dakujem patrí môjmu fotografovi Zuškovi!! Olkovi a Eguškovi, že sa na tom podieľali!:-*







Naschvál nevystupujem zo žiadneho pekného auta, ale mojej pežotky:D












Tričko: www.skoncova.sk
Topánky: H&M
Prerobená sukňa zo šiat: Ebay
Ako slávnej celebrite nesmie chýbať psík: VS Pink
Okuliare: Primark
top luxusné auto: Peugeot
Náramky: www.cacky.sk

20 komentárov:

  1. Ty hnusoba! :D Počkala si si kým niečo spravím ja a až tak si sa posnažíla ty! Vrrrrr :D Keby som ťa neľúbila tak ako ťa ľúbim tak by som ti napísala, že ťa neznášam. :D Good luck bejb, pristane ti to a si krásna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vobec ne mojko!!! Ja som to už chcela nafotiť asi 2 týždne, ale nevedela som zosuladit Ega, niekoho, kto by ma odfotil a mojho synovca som zohnala az vcera:D A lubim ta aj ja, drzim palce!:-**♥♥ a dakujem!

      Odstrániť
    2. Vieš dobre, že zo srandy som to písala. :) Kto iný by to mal vyhrať ak nie ty s tvojimi sexy 6 km nožkami! :)

      Odstrániť
  2. to je skvělý nápad :D fakt se ti to moc povedlo! a úžasné podpatky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka akého máš kráááásneho frajera, krásny ozaj :)
    A prosím ťa akým fotoaparátom ťa to fotil?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj, dakujeeem a dakujem aj on a pozdravuje:) A to je stary fotak na film:) Este zo sociku:)

      Odstrániť
  4. Pridas dufam aj fotky ktore robil Ego :) ak teda naozj fotil ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, nefotil:) to je stary fotak, ktory je original na film a nefunguje:D

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. znova úžasný post, skvelý nápad, úžasný outfit, nádherná žena, proste dokonalosť <3 si vážne skvelá :)

    http://emasfashionblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý nápad, držím palce nech sa Ti podarí vyhrať :)

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kde v hm mali take úžasne topánky? V KE? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, v Košiciach:) Ale ešte pred 2 rokmi:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...