I am blonde again:)

Ahojte!!Viem, že teraz pomenej pridávam. Po prvé teraz nestíham, kedže mám opäť  vycestovať do sveta- takže  musím trošku schudnúť a daľšia podmienka bola blond vlasy:) Na prvej makám a s druhou mi pomohol Jakub Kropko:) Najprv som nebola na to pripravená, že zo dňa na deň budem opäť blondska, ale predýchala som to a dali sme to:) Nemám ich úplne blond blond ako kedysi, mám ich také celé zjednotené, taká tmavšia blond by som povedala. Každý mi ich chváli, že je to pekná farba, taká prirodzená:) Ja si však neviem zvyknúť, kedže som mala už tak dlho hnedé:D Ale to príde:) Avšak teším sa, pretože posledné 3 mesiace som už nemyslela na nič iné, iba ako budem blond. Okrem toho, všetci v mojom okolí taktiež neprestali s otázkami, že kedy budem zase blondína, tak som to už nevydržala:)

S Jakubovou prácou som veľmi spokojná, že vydržal moje nekonečné otázky, či mi to chytí, či nebudem ryšavá a pod.:D Takže mu aj touto formou dakujem a silno odporúčam:)XOXO LENKA











pred:)

23 komentárov:

  1. Veľmi sa Ti to hodí, s blond vyzeráš skvele:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leni a kam cestujes?

    Ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To prezradím, až ked to bude isté:) Nechcem predbiehať:)

      Odstrániť
  3. Krásna si, veľmi ti tá blond pristane :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna blond, pristane ti :) a tá baba na prvej fotke, je veľká kočka - tiež modelka? aaa Lenka ....nie v zlom sa pýtam ale...nerozmýšľala si nikdy nad operáciou nosa?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a prečo by mala? hádam sa ti niečo nepáči?:)

      Odstrániť
    2. Bohužial nie je modelka, ale mala by byť:) A nerozmýšľala:) Na tele mám toľko iných vecí, ktoré by som chcela zmeniť, že nos je najmenej:D Ale možno to bude znieť neuveriteľne, ale už sa ma veľa ľudí pýtalo, aj na kstingoch, či nemám náhodou plastiku nosa:DD

      Odstrániť
    3. Ale co ste ... Ved Lenka ma krasny, chutny a mily noštek :)

      Odstrániť
  5. tak hnede si urcite nemala, hnede ma kocka vedla teba na prvej fotke :) teraz mas len zjednotenu farbu ;) ale velmi peknu a prirodzenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od októbra som bola originál hnedá, aj som mala hnedú farbu na vlasoch, ale od takého marca toto boli už iba dozvuky, také ombre a boli oveľa svetlejšie:) a dakujem:)

      Odstrániť
  6. mne sa to na tebe moc páči! :) a kam presnejšie cestuješ? :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lenka mozem sa ta opytat ako si robis tie vlnky na 2.fotke? Mas na to nejaku specialnu kulmu alebo to robis za pomoci zehlicky? :) Mohla by si natocit video ako na to, hmm? :)) je to kraaasne! ...
    A vyzeras ocarujuco ci by si mala vlasy hnede, blond, cierne alebo kludne aj zelene ;)) Si dokonala od hlavy az po paty, nesal sa so zmenami. Co by sme my vsetci dali za to, keby sme vyzerali ako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joooooj!! To je krásne♥♥♥ Strašne veľmi si to vážim:) Dakujeem a robím si ich žehličkou a dakujem za tip, spravím určite video:)

      Odstrániť
  8. Máš to super Leni, tobě by na té hlavě slušelo snad úplně všechno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. podmienka schudnúť ? veď si chudulinká o.O nechápem vlásky máš krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásná barva, moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Leni,chcela by som sa spýtať koľko stojí také farbenie u toho Jakuba Kropku,rozmýšľam,žeby som šla,vďakaa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, tusim teraz ma zlavu, ze stoji 30 eur:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...