Girl in black

Čaute:) Dnešný post bude outfitový a musím sa pochváliť mojím krásnym overalom:) Mám ho už dlhšie, ale až teraz sa mi ho podarilo nafotiť:) Páči sa aj Egovi, čo som bola prekvapená:) Mám ho z novej internetovej stránky http://www.avous.sk/ , kde nájdete veľmi pekné veci rôznych značiek, ale tento overal som si hned zamilovala, kedže som po čiernom už dlhšie pátrala:) A chcela som presne nejaký na jedno rameno a s vreckami:) Takže konečne ho mám a chcela by som im podakovať za moju novú lásku:) Doladila som to farebnými  topánkami, nech to nie je úplne tmavé:) A taktiež krásne náušničky z čačiek ♥♥
Za fotečky dakujem mojej Mirandičke:)
 Posielam pusky!!














Overal: http://www.avous.sk/damska-moda/elasticky-hladky-overal-moe-mo9
Topánky: H&M
Kabelka: Z Číny
Šperky: www.cacky.sk


21 komentárov:

  1. Dokonalosť sama <3 si neuveriteľne krásna :) a ten outfit <3 mám pocit, že sa stále dookola opakujem lebo už vážne neviem čo dodať, nádhera !! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emušik!! Dakujem veľmi veľmi pekne!!!!♥♥

      Odstrániť
  2. Overaly mám moc rada, takže chválim a topánky sú super.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten overal je perfektní! a moc se mi líbí ty boty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to je dokonalost! vypadáš v tom úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten overal ti perfektne sedí ! :) A tie topánky to super oživili :) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. lenka mas opat novy odtien vlasov? ma to taky orange nadych - cielene?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite nie cielene:) som nedobrovolna ryšana:/

      Odstrániť
  7. Vau, si náááádherná :) Overal je mega a na tvojej postave je ešte viac mega. Topánočky to pekne zvýraznili a nechty ani nehovorím :) ja ťa zbožňujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. na tie boty som pozerala už dávno dávno a strašne sa mi páčia! na tebe vyzerajú perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie boty sa ma nepáčia, ale inak je outfit krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Uaaau Lenka, prave som odpadla. Ty si jaaka zena! :) ... stelesnenie dokonalosti od hlavy az po paty. Milion bodov ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bože♥♥ To je krásne!!! hanbikám sa:) Dakujem!!!

      Odstrániť
  11. wow Leni!!!
    krásne fotky, prekrásna ty (aj tie vlasy máš náhodou super!) a ten outfit!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úplně jsi mi vyrazila dech! Vypadáš úžasně! Ten overal ti krásně sedí a moc ti sluší :) Jsi kočka, Leni :)
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pekné! Čiernu mám rada a topánky to oživili, veľmi Ti to pristane:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Kráása, ty botky bych snědla :D ;-) moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Možno by som tu čiernu kabelku vymenila za farebnu, ale inak pekne.
    www.helencujova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ahoj Leni, overal maju v najmensej velkosti S. myslis, ze je vhodny aj pre dievcata s velkostou XS?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, aj ja nosím XS, takže si myslím, žeby ti mal byť dobrý:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...