Čoko- kávový nízkosacharidový koláčik

Kedže mám nízkosacharidovú diétu a fakt je to pre mňa brutálne ťažké vydržať bez sladkého, hľadala som  nejakú lepšiu variantu, ktorá by ulahodila môjmu jazýčku:) A našla som tento rýchly a výborný recept:)


1/4 cup mandľovej múky, (pomixované mandle)
1 lyžica kakaa
1/4 čl kypriaceho prášku
med na dochutenie
2 lyžice kokosového oleja
1 lyžica vody
1 vajíčko
Všetko spolu zmiešajte a dajte zapiecť do mikrovlnky na minútu 20 sekúnd:) Okrem toho som si spravila "náplň" a polevu.

Potrebovala som na to :
1 biely jogurt
kakao od oka
instatnú kávu
med
trošku banánu na dosladenie
Kávy a kakaa koľko chcete a ako máte radi:) 
 Vymixovala som to a dala do mrazničky asi na hodinku a rozliala som to na ten teplý koláčik.. Mňam!!!
Bolo to výborné, tak dobrú chuť:)

P.S. Ja neviem fotiť jedlo, takže to vyzerá nevábne, ale fakt je to skvelé:)

Na porciu: 237 Kalórií; 22g tuku; 7g bielkovín; 7g sacharidov


6 komentárov:

  1. Mňaaa, ihneď opisujem recept a zajtra skúšam!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňaaaam, ja si niekedy robim rovnak koláčik, ale tak normálne s obyčajnou múkou a normálnym olejom, ale tá poleva fajne musí chutiť.. :) Inak včera som ťa videla ísť v KE z Auparku, vlastne som išla okolo teba a najprv som sa chcela ozvať a odfotiť (že vau, oblubena blogerka) ale nechcela som byť traper... u nas na slovensku to ludia velmi nechapu a neberu to tak ako v zahranici, ani to tak neprezivaju, ja som trosku vynimka, ale ta.. joj mozno nabuduce :D snaaad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnam ! preco mas nizkosacharidovu dietu? ved mas uzasnu postavu :) Opises svoj jedalnicek pri diete? ( aj ja by som potrebovala schudnut) dakujem nech sa dari :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leni napišeš nam čo papaš pri diete teraz ? :) určite by nas to viaceré potešilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzera to fajn ale urcite by som to nerobila v mikrovlnke!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...