Zdravá alternatíva pudingu

A som tu s novým receptom. Je to jednoduché a možno to mnohí z Vás aj poznajú, ale ak nie, tak Vás s tým oboznámim. Je to niečo ako čokoládová pena alebo punding a je to , ako hovoríme my španieli -  "maraviľoso" :DD Stačí nám k tomu iba:

1 úplne prezreté avokádo (ale úplne že veľmi mäkké)
1 taktiež veľmi prezretý, skoro až čierny banán 
kakao, od oka

Všetko spolu popučíme, môžeme to dať aj pomixovať v mixéri, pokým sa nám nespraví taká hmota. Je to úplne úžasné, zdravé, rýchle a môžete to ozdobiť nejakými jahodami, mandľami, alebo čím chcete. Už sa mi stalo , že som použila nie veľmi prezreté avokádo a nebolo to vôbec dobré:/  Takže pozor na to:D 
Dobrú chuť! ♥



9 komentárov:

  1. ako to chuti?:O k čomu by si to prirovnala?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuuuu, toľko kalórii pokope.. Ale vyzerá to chutne, naozaj... Len potom by som musela asi pol dňa behať v takom koliesku čo sa dáva škrečkom do klietky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mozno to avokádo má viac tukov, ale predsa len sú to zdravé tuky, takže je to lepšia alternatíva ako nejaká čokoláda:)

      Odstrániť
  3. chutne to vyzerá len sa mi páči tvoje meranie, že od oka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som avokádo ešte nikdy nejedla, ale keď sa k tomu odhodlám, tak toto vyskúšam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejedla? To je chyba!!:) Avokádo je najlepšie na svete:)

      Odstrániť
  5. Mňaam, kúpila som si dve avokáda, takže jedno nechám prezrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, teším sa:)) Potom napíš, či chutilo:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...