Starbucks coffe

Aloha!! ♥ Mám tu nový outfitový post. Nie je to nijak špeciálne odfotené, iba na na teraske pri bielej stene:) Som nejaká lenivá a nechcelo sa mi to nikde ísť nafotiť:D Za úžasné Starbucks tričko dakujem www.fashionhouse.cz, momentálne moje najobľúbenejšie rifle  a koženka sú z Číny, lodičky z Forever 21, ktoré sú úžasne pohodlné, až na to, že mi spravili pľuzgiere až do mäsa:D ale inak sú super:) Inak! musím Vám povedať, že konečne mám šaty, vdaka Danielke, ktorá bola ochotná mi ich ísť kúpiť v Ba:) Dnes si idem po ne, musím si ich vyskúšať...aj s topánkami a účesom a všetko:) Som zvedavá! 
Ja Vám prajem krásny deň! cmuk

A nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY!!










Mám nenamaľované uplakané oči:D Po rozlúčke so Simi♥

7 komentárov:

  1. Presne tohle tricko uz taky kazdym dnem ocekavam :)) moc ti slusi! A ty boty teda moc pohodlne nezneji :D:D
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie rifle by som tak veľmi chcela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strasne ti pristanu tvoje prirodzene vlasy :) NEFARBIT! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waaaaau, odkial sú presnejšie rifle? krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzeráš úžasne! Koženka a kabelka sú naj :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prepac neda mi to odkial si?????

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...