Pomócie

Čaute:) Tak ja mám dnes už po promóciách:) Som oficiálny Inžinier:) Nakoniec som mala modré šaty z Bershky:)  Kedže som ráno musela ísť ešte na úrad práce, nemala som veľa času na prípravy.. vlasy som si zopla asi za 2 min bez zrkadla, 2 sponkami a samozrejme, že mi to spadlo, čiže ostalo mi niečo spadnuté, čo sa vraj nazýval účes:DD Prikladám aj videjko a viac fotiek:) 
Po promóciách sme zašli do San Domenica na koláčiky (ja som si dala raw koláčik bez múky a cukru, kedže musím na sebe makať teraz..prečo, to Vám prezradím neskôr:) ... dostali sme od nich všetky zadarmo, že mi gratulujú k promóciám:) No nie sú úžasní?? Bože, milujem to tam:)
Papa! Inak zajtra Vám asi spravím nové video:) Posielam pusy.-*


video





















Za krásne náušničky dakujem mojim Čačkám.sk!!!! ♥


30 komentárov:

  1. GRATULUJI! :) Vypadala si nádherně (ale to kdy ne) a fotky jsou hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluju Leni!! A hrozně moc ti to slušelo :) Podobné šaty jsem měla na maturiťáku, takže chválím :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem. Aj ja to mam dnes uz za sebou, my sme boli v st. divadle. Vy tusim dom umenia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nadherne fotky, zvolila jsi skvele saty a jsi opravdu prekrasna :)
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa šatočky páčia:) Dakujeeem:)

      Odstrániť
  5. Krásna si bola :). Tie šaty ti sedia ako keby boli vyrobené pre teba :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bola si krásna úplne skvelé šaty :) heh aj môj bratranec včera promoval na TUKE :) držím palce aby si si našla skvelú prácu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och ako ti závidím, nato že si nemala veľa času na prípravu tak si vyzerala bombovo, mne by nestačilo ani 10 hodín :D a šaty sú perfektné tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc sluší, šaty jsou krásné, ta barva!!! gratuluju ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tá prvá fotka je NÁDHERNÁ !!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratulujem!!! Úžasné fotky a naozaj prekrásne šaty. ♥
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné šaty a sedia ti k diplomu. Gratuluejem!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gratulujem!!! Riadne krááásna si bola, šaty sú TOP. A účes sa k tomu veľmi hodil. :)
    BeCreativeWithLadyB

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj, tie náušnice sú bomba, rozmýšľam, že si ich objednám..teda už dlhšiu dobu..:D len sú to fejky....tebe to nevadilo?? vďaka

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...