Obšírnejšie zhrnutie týždňa :D

Ahojky! Tento týždeň som konečne nejaká akčnejšia, nie?:D V mobile sa mi nazbieralo strašne veľa fotiek, čo som všetko robila, tak to chcem popridávať:) Konečne si užívam, že nič nerobím:) Chodím do sauny, včera som sa konečne opaľovala, znova sa začala učiť ruštinu, kedže som mala prestávku, stretávam sa s kamoškami. Vaše odpovede na Giveaway ma veľmi inšpirovali, toľko seriálov si musím pozrieť, už sa neviem dočkať:) Ale dnes som začala s klasikou Gossip Girl.. Bože, jak mi to chýbalo.. Ved ja som s tým vyrastala:) Pozerať seriál 6 rokov nie je len tak :D Zase ma to uviedlo do košickej depky, že potrebujem bývať v New Yorku:D :/  Okrem toho som celý týždeň zúfalo zháňala šaty na promócie, kedže ja som na nich ani nechcela ísť, ale nakoniec ma Eguško a rodina presvedčili:D Lenže bolo neskoro na objednanie nejakých šiat a zase kupovať si nové za 100 eur, ked ich budem mať 40 minút sa mi tiež veľmi nepáčilo:D Ešte aj včera do 2 rána som hľadala na nete nejaké šaty, ale neúspešne..no neuveríte, čo sa mi stalo.. Našla som si šaty dnes náhodne v sekáči:DD Viem, možno trapas, ale mne to nevadí:DD Také sú krásne, že som odpadla:D Sú mi veľké, takže si ich musím dať zúžiť, ale strih majú krásny! Ved sa Vám v nich odfotím:)
:D Musela som sa pochváliť, lebo ma to veľmi potešilo:)






S krásnou Danielkou


Saunujem sa:D


Zuško a jej sexi šhusky


Moja najväčšia láska♥

Hľadanie šiat

Ked so sa cítila ako 5 ročná:D



Mima a jej fejkové kroksy:DD

Erika zmenila štýl obliekania..



Ked mi láska odchádzala:/

Tieto šaty boli veľký favorit..ale nevedela som sa rozhodnúť, kedže som bola sama:/

Jaké pekné v Tally Weijl

Koncert Miley Cyrus

Aj ked tu vyzerám ako feťáčka, nič som si nedala, sľubujem:DDD

Ked ma boleli nožky


atfit of d daj

Teraz moje najobľúbenejšie jedlo:)



Ked sme išli žúrovať


Bola som fotiť u jednej šikovnej fotografky.. pridám aj viac fotiek:)


V sobotu sme mali stretávku zo strednej a moja Kostrbie♥


Zucho má nový instagram

Nemiluj ju, ked je taká krásna♥

1. fotka, ked sa sa so Zuchom zasnúbili, 2. fotka Eriček a Simonka a Eguško
Aj ked sa nevidíme teraz často, stále je pre mňa jediná a milovaná ♥


Človek sa ani nemusí maľovať, ked si dá fotku do nejakého filtra:D Okrem toho som prišla k zisteniu, že sa mi už nechce maľovať, takže ak ma uvidíte ako nenamaľovaného ježiška, viete prečo:D




A dakujem, že sa zapájate do Giveaway:) Veľmi ma to teší! Každý komentár si poctivo čítam, ale nestíham poodpisovať:) Dakujem za Vašu podporu, že Vás môj blog stále baví ♥♥

A inak! Neviem či som Vám to už spomínala.. moja Simonka ide na leto do Dánska. Takže tu bude nová rubrika a Simi bude pridávať svoje zážitky, postrehy a pikošky zo života v kopenhagene:D


16 komentárov:

  1. Bože ako ti závidím, už nech mám aj ja pokoj ale od pondelka ak Boh dá tak bude,lebo to je môj deň D alebo teda Š ( štátnice) ... potom poprosím fotku saticiek na promocie,lebo určite sú super :) užívaj! a prajem pekný víkend! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím ti veľmi palce!! Zajtra to dáš!:) A ukážem šatočky určite:)

      Odstrániť
  2. modre saty su nadhernee, pozdravujem sandru :-D super fotka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka, v čom upravuješ tie fotky? Sú krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky už sa teším na outfit :) ochh GG milujem najlepší seriál vždy ho môžem pozerať dookola nikdy ma neomrzí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš úplnú pravdu s tým GG:) Dokonalosť:) A dakujeem:)

      Odstrániť
  5. ja si vravím, že aká dobrá fotka, ale ked som si prečítala popis o feťáčke tak som sa prizrela bližšie a pobavilo :DD
    btw. na tej fotke od fotografky si uplne dokonala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahaha:DD Som rada, že som pobavila:) a dakujeem!

      Odstrániť
  6. prečooo si nechcela ísť na promócie? aspoň budeš mať na čo spomínať, dobr eže Ťa presvedčili:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, nejak ma to tam neťahalo, ale som rada, že som zmenila názor:) Už sa aj teším:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...