New dress from www.fashionhouse.cz

Ahojte! Konečne sme si našli so Simonkou čas, nafotiť tento outfit. Viem, že som sľúbila, že budem pridávať častejšie, ale kedže som bola vo Viedni a predtým v Prahe, nestíhalo sa to. Ale už mám pre Vás nový zdravý recept, novú GIVEAWAY, ktorá bude tento týždeň (whoop whoop), zhrnutie týždňa za posledné 2 týždne a musím ísť nafotiť nové outfity, ktorých mám požehnane. A bude tu aj New in z Viedne a Singapuru.
K dnešnému outfitu. Tieto krásne šatočky mám z eshopu www.fashionhouse.cz, s ktorým som začala spolupracovať a neskutočne sa tomu teším!! Síce na Slovensku nie je až tak známy, v Čechách je už zabehnutý:). Hlava celého eshopu je Kristýnka, ktorá má u mňa veľký obdiv za to, že si pobalila "všetky švestky" a rozhodla sa žiť v Thajsku! Ak chcete vedieť, aký tam vedie život, nové veci o Thajsku, určite si prečítajte jej blog: . Najviac sa mi páčil článok o jej zážitku z kaderníctva:D 
Čo sa týka jej eshopu, všetky veci majú skladom a oblečenie majú od miestnych návrhárok. Čo je super, ku každej objednávke dostanete zadarmo darček. Ja som dostala maličkú obáločku s náušničkami. Nákup nad 20 eur dostane mohutnejšie náušničky, nd 30 eur sú to svietiace náušničky, ale niekedy môžete dostať aj iný darček:) Milujem prekvapenia:)

Obyčajné poštovné na Slovensko je zadarmo, doporučené je okolo 1,50. Nad 20 eur, je zadarmo aj doporučené:)

Ked mi Kristýnka napísala, že dostanem balíček, netrpezlivo som čakala a kontrolovala schánku, či už to mám doma. Prišlo to do 7 pracovných dní a boli to také menšie Vianoce. Síce som sa zaľúbila do jedných šiat z ich stránky a modlila sa, aby to boli ony, nakoniec prišli iné, ale vôbec som nebola sklamaná, kedže sú krásne! (Tamtie si aj tak určite objednám) Šatočky majú jemnú  mentolovú farbu, aj ked sú mi trošku väčšie, veľmi sa mi páčia! Zvolila som k tomu iba jednoduché lodičky z Forever 21, ktoré budem teraz nosiť asi nonstop, kedže sú veľmi pohodlné a môžem ich zobrať aj s ľudmi, ktorí sú oproti mne nízki... Takže nebudem až taká Eifellovka, ked sa budem chcieť nahodiť:) Dokonalé náušničky mám samozrejme z www.cacky.sk. Vyzerajú tak luxusne a vznešene, ako keby ich nosila princezná:)

A inak!! Práve teraz máte jedinečnú možnosť ako čitatelia môjho blogu, využiť 10 % zľavu!! Stačí ak pri nákupe na stránke Fashionhouse zadáte kód: lenkablogsk  !!:)

Posielam pusky:-**



















Šaty: www.fashionhouse.cz
Kabelka: zo Singapuru
Náušničky: www.cacky.sk
Topánky: Forever 21

8 komentárov:

  1. Neviem prečo, ale veľmi mi v tomto poste pripomínaš Serenu z GG. Inak krásny, jemný, ženský outfit - chválim. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Serenu milujem!! Takže si ma veľmi potešila:) dakujem!

      Odstrániť
  2. nádherné šaty! moc ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi tenhle typ satu libi! Krasna barva, hezky ti sedi, i kdyz jsou trosku vetsi a fotky mas moc pekny :)
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...