Nejaké nové fotečky:)

Ahojte! Pre zmenu tu pridávam aj nejaké fotky z minulého fotenia. Fotila ma šikovná fotografka Nicole. Chystala som sa k nej už veľmi dlho, lebo fotí krásne, páčia sa mi takéto jemné, presvetlené fotky:) Niečo na štýl Terryho Richardsona:) Jednoduché a pekné.. Samozrejme sa mi na začiatku fotky nepáčili, lebo som strašne sebakritická, ale už sa mi páčia:D
Inak!! Nastala nová kríza.. Šaty, ktoré som si kúpila na promócie sú podľa mojej mamky veľmi odhalené, kedže majú holý chrbát až pomaly po zadok:D Tak som tam, kde som bola:/ Ale mám ešte tri alternatívy, tak uvidím:) Držte palce:) Prajem pekný večer:-**

A nezabudnite na GIVEAWAY!!












8 komentárov:

  1. ozaj nádherné fotky :). Šikovná fotografka ale ani modelka nie je na zahodenie :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pure beauty :) krásne!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi nádherná a fotografka moc šikovná, super jednoduchej a lichotivej styl! Fakt bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leni a ukazes nam tie saty co si chcela na promocie?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj kočka, krásne fotky...chcela som sa ťa však spýtať, ako ty a práca?? už máš niečo vyhliadnuté po škole? tiež som po štátniciach, Mgr...ale otrasné to je s prácou..:-( pekný zážitok prajem..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moc hezký fotky, vypadáš na nich fakt krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...