Môj botník




Nové video o mojich topánočkách:) Odporúčam si nastaviť v HD pri prehrávaní:) :-*

9 komentárov:

  1. Tolkoooo boticiek :) paradicka, niektoré by som aj vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odkial su tie nizke sandalky s kamienkami?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie najnovšie z Forever21 sú úplne nádherné, normálne rozmýšľam, že si ich kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka, tie z forever 21 su skvele :) kde si ich kupila?

      Odstrániť
    2. Dakujeem:) Kupila som ich vo Viedni:)

      Odstrániť
  4. tyvogo tolik krásných bot :o :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj :) veľmi sa mi páči tvoj štýl a tvoj šatník :) chcela by som sa ťa opýtať v ktorých second-handoch nakupuješ :) Lebo ja som zatiaľ žiaden normálny nenašla :) Ďakujem :) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...