Justin Timberlake

Ahojte!! Viem, že som sľúbila, že sa ozvem skoro, ale bola som odcestovaná v Prahe a aj ked som chcela pridať nejaké nové outfitové posty, sestra sa učila na štátnice, tak ma nemohla odfotiť..:/
Čo som robila v Prahe? Bola na koncerte Justina Timberlakea:) A bolo to úplne super!! ♥♥ Ja som mala miesto s Pepou a Erikou, na státie. Bolo to celkom blízko k pódiu, ale nič extra. Mala som aj jeden plán sa dostať bližšie, ale ten stroskotal:D Nejaký DJ, čo tam robil na začiatku atmošku zobral nejaké 3 dievčatká, ktoré od radosti plakali a skákali, so sebou, takže som usúdila, že ich berie niekde blízko k JT..tak ked prechádzal okolo mňa, mala som plán, že si s ním dám selfie, zamiluje sa a zoberie ma tiež..avšak, niekto ho odo mňa potom stiahol, čiže som ostala na ocot:D Akurát s fotkou:D Neva, musím si ho vygoogliť:DD Ked odbila prestávka, musela som si okamžite ísť kúpiť piť, lebo som skoro odpadla (4 dievčatá tam aj reálne pri nás odpadli). Peťa s Erikou tam ostali, že idem len ja..lenže, mňa už nepustili naspäť:DD Takže som musela ísť úplne na koniec arény, za vipku pred tribúnu..a bola som tam úplne sama a sbskári:D Aspoň viem, aký je to pocit, byť na koncerte sama..hrozný! Ja som sa nevedela ani odviazať, lebo som sa hanbikala si tam proste sama tancovať a spievať:D Ked som sa rozhodovala, že čo robím, či si nejdem kúpiť vodu alebo niečo do baru, zrazu sa stage s Justinom začal hýbať...smerom ku mne!!:DD nakoniec prišiel až tak blízko, že sme mali od seba asi pol metra max..vtedy som si vravela, že mám najlepšie miesto a dakovala som v duchu tým sbskárom:DD Skoro som sa ho dotkla, už som sa naťahovala jak šibnutá, pokiaľ niekto ho nezavolal na druhú stranu, on sa otočil a z môjho dotyku nič nebolo:/ Ale aj tak to bola šupa, že som bola tak blízko:) Ked sa vrátil naspäť, konečne ma pustili na moje pôvodné miesto, lenže dievčatá, ani Ega s Maťkom som už nenašla, tak som sa dala do davu a tam spievala, kričala, ľudia na mňa pozerali, že čo ja tam sama:D Ale bolo to úplne dokonalé a Justin je pán♥♥. Koncert  hodnotím na 1* a o týždeň idem na další koncert- Miley Cyrus, kde sa teším asi ešte viac♥










video

video

video

video



video
Takto bol blízko!!♥♥

6 komentárov:

  1. Neskutočný zážitok!!!! Tú blízkosť ti závidím ♥ Tak veľmi som si priala tam byť ale nevyšlo to :( No dúfam, že Justin sľub splní a vráti sa a možno aj na Slovensko :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj, to ma mrzi, ze ti to nevyslo, ale netreba zufat a verit, ze pride:)

      Odstrániť
  2. bože ja som bola vo Viedni a bol to neopísateľný zážitok...keď zverejnili že príde aj do Viedne tak som okamžite kupovala lístky :)) úžasný koncert!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...