Jakub Kropko Hair Clinic

Ahojte! Všetkým Vám prajem krásnu nedeľu!!:) Musím sa s Vami podeliť o moju novú skúsenosť:) Určite viete, aký mám názor ku všetkým kaderníkom a neverím skoro žiadnemu.. Jasné, boli svetlé výnimky, s ktorými som bola spokojná, ale viac je takých, ktorým neverím.. Určite to poznáte, že idete sa ku kaderníkovi  iba podstrihnúť a skončíte s -10 cm .. Neviem prečo kaderníci nepočúvajú to, čo zákazníci naozaj chcú:D Ja som sa konečne odhodlala dať sa podstrihnúť, kedže som už mala dosť zničené končeky. Navštívila som novú vlasovú kliniku Jakuba Kropka. Už iba ten názov znie tak vznešene:) Kedže stále mám pauzu od farbenia, Jakub mi dal na vlasy zábal na výživu vlasov a potom ma podstrihol, že moje vlasy vyzerajú konečne zdravé. Celý interiér je krásny, vyzerá to tam veľmi luxusne..Všade je čierna, červená a strieborná, do toho mi Jakub hral na klavíri na spríjemnenie čakania počas masky. Podľa mňa je toto starostlivosť o zákazníka, že sa tam cítite úplne uvoľnene a príjemne. Po ostrihaní ma tak pekne vyfúkal, cítila som sa ako hviezda a iba rozmýšľala nad tým, čo by som dala za to, keby ma tak každé ráno niekto fúkal :D Kto sa odhodlá?:DD Tak ak máte taký strach z kaderníkov ako ja, určite to chodte navštíviť!  Ja sa tam chystám opäť na jemné zosvetlenie vlasov, kedže by som strašne chcela byť opäť blond, ale aj toto moje "ombre" sa mi páči, tak jemné zosvetlenie bude taký kompromis:)
Jakub Kropko promo video, kuknite:)  A ešte raz dakujem! ♥

Ako ste na tom s kaderníkmi vy? Podeľte sa so mnou o to:) Posielam pusky:-**
















6 komentárov:

  1. Ja som sa naučila strihať sama a odvtedy chodím ku kaderníkovi len na účes :)A odkedy sa to dozvedela aj moja sestra, taktiež len mi volá aby som ju len ja ostrihala, lebo ževraj ja to viem najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuuu nic moc Leni... takto ostriha kazda kadernicka..a cena?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vaau Leni..ja som sa tam presne včera objednávala :D a to asi po celodňovom brúzganí na internete a hľadaní recenzií, lebo z kaderníčok mám panický strach, a k tomu pred dvomi týždňami ma jedna ,,profesionálka,, zo svetlej blond namiesto svetlohnedej, ktorú som požadovala prefarbila na čiernočiernu :( A o 3 mesiace mám svadbu :/ Takže verím, že tento bude konečne dobrý, tvoja recenzia ma veľmi potešila, ďakujem :* A samozrejme, vyzeráš skvele ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...tvoja recenzia a jej obsah je naozaj tak tebe hodný:/ mal som tú možnosť sedieť v kresle a strihala ma Renáta, účes nič moc, no zato cena za tie služby hrôza. A to sa radšej nevyjadrujem detailne o jej inteligencii. Ospevovať super Cliniku a natrafiť na kaderníčku,ktorá je dutá ako bambus, no žiadna sláva.Vraj salón určený pre náročnejších, treba asi zapracovať aj nad personálom-nemyslíte ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Mrzí ma, že si mal takýto názor, ja s tým však nemám nič spoločné. Mňa strihal Jakub, práve preto som bola spokojná. Renátu nepoznám, ani som ju tam nevidela, tak nemôžem hodnotiť. Ak si však mal nejaký problém, mal si sa rovno sťažovať im a nie mne:) Ja som iba obyčajná zákazníčka:D

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...