Jak bylo v Praze?

.... Blaze:DD Chcela som Vám pridať pár fotiek z nášho výletu:) Milujem Prahu a vôbec by mi nevadilo, keby som tam aj bývala:) Bonus by bol moje dievčatá, ktoré mi tu chýbajú:/ V Prahe som si užívala môj milovaný Starbucks, chodili sme po obchodoch, aj ked som si nič nekúpila, pretože mám tak strašne veľa vecí, že už mi je samej z toho zle a ked si niečo kúpim, tak sa už neteším..(Chcem spraviť v najbližšom čase bazár mojich starých vecí..nič úžasné nečakajte, ale tak ked sa apoň niečoho zbavím, budem rada.) Jediné, čo teraz hľadám sú Air Maxy, ale nikde neviem zohnať také, do ktorých sa zalúbim na prvý pohľad:)

Inak!! Idem dnes do Viedne, zajtra je koncert Miley Cyrus( viem, som trápna, ale nevadí mi to:D) Juuj, jak sa teším. Natočím Vám tam opäť videjko, jak z minula:) Cmuky
Tak a teraz spomínané fotky.





Najmilovanejší Bubbletea ♥

Ked som sa celá oliala kávou:D len tu to nevidno











video video

9 komentárov:

  1. ne-eee!! já jedu s tebou na Miley!!! :)) Užij si to! Též jsem chtěla jet :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem:) uzila som si to poriadne!:) skoda, ze si nebola..:/

      Odstrániť
  2. Náhodou aj ja by som šla na Miley :-D chcela by som mať toľko vecí, že by mi bolo s toho až zle. :-D

    http://youtu.be/6CKALPh6BSY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie modré sandáliky sú top!! ODKIaal??? a vy ste s Eguskom taki zlatiii!! akoze faaaaaaaaakt!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiez by ma zaujimalo, odkial su tie modre sandalky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. you are very pretty.
    you got a new follower ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...