Gold & Silver

Ahojte! Konečne tu mám aj outfitový post:) Nafotila ma Sandrička, ktorej veľmi dakujem:) Na sebe mám oblečený svoj nový svetrík z Terranovy za 5 eur, no nekúp to:) Celý outfit je v strieborno- zlatej kombinácií. Možno pre niekoho je to extrém takéto mixovanie, niekto ma možno odsúdi :D, ale mne sa to páči a vo svete je to normálne:) Ako bonus, ktorý dotvára celkový outfit, sú moje nové okuliare zo stránky www.letnyhit.sk, ktoré milujem! Ak si pamätáte, mala som takéto okuliare z Londýna, len v zlatom, ale bohužial sa  mi pokrivili. Dlho som hľadala náhradu vo všeliakých obchodoch, ale nevedela som nájsť nijaké, ktoré by sa im vyrovnali.. 
Čo sa týka týchto strieborných, majú super cenu..stoja len 4,99 eur, dajú sa využiť ako zrkadlo (to je najhlavnejšie:D ) a vyzerajú  veľmi štýlovo. Komunikácia s nimi bola skvelá, doručené som to mala v priebehu dvoch dní aj s ochranným obalom. Takže ak hľadáte nejaké pekné okuliarky na leto, určite to omrknite:) A tu sú už priložené fotky:)

Nesmiem zabudnúť na náhrdelník zo stránky http://www.cacky.sk/ :) Prajem pekný večer:-**



















Sveter: Terranova
Lodičky: zara
Kabelka: zo Singapuru
okuliare: www.letnyhit.sk
šperky: www.cacky.sk
kraťasy: z Číny

10 komentárov:

  1. Jooooj, tebe ide snad vsetko a vies super pokombinovať aj zlatu so striebornou :)) Kabelka sa mi velmi paci, aj okuliare su dzive, ale svetrik je najlepsi :)) A dnes som ta v nom videla v KE na Hlavnej plus Michael Kors kabelka :D:D Si ostro sledovaná :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahha vaznee?:) si mi mohla aspon zakyvat! rada by som ta spoznala:) a dakujem!

      Odstrániť
  2. Aaaaaa, to je bozi! Libi se mi zlatostribrna kombinace a mas dokonaly nohy! Moc hezkej outfit!
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cely zivot som bola v tom, ze kombinacia zlatej a striebornej je gadzovina prveho stupna, aaaale ty si mi to vyvratila behom 3 sekund :D Kráása, krása, waw! Tieskam :))
    A musim ti este povedat, ze tvoja prirodzena farba vlasov je bozska :) ... Ja som si prestala farbit vlasy pred 6 rokmi, bol to dlhy a narocny boj, ale odvtedy som nastastnejsi clovek na svete. Tolko starosti to zrazu odpadne. Mohla by si porozmyslat ci sa nevydas tou cest, lebo mas ich fakt krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Neuveríš, ale aj ja som si vždy myslela, že zlatá a strieborná nejdú k sebe, ale ked som to tak poskladala, páči sa mi to a budem to nosiť častejšie:) a za to nefarbenie máš u mňa poklonu, ja by som to nevydržala:) a dakujem krasne!:-*

      Odstrániť
  4. ahoj Lenka...super oblecko..prosim ta zhanam take iste topky ako mas ty, kde si kupovala, myslis, ze by som ich este zohnala???dakujm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, mám ich z minulého roku zo Zary, ale možno ešte budú:) jediná nevýhoda je, že sú hroozne nepohodlné:/

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...