Giveaway 3!!

Ahojteee!! Nová GIVEAWAY je tu!! Tentokrát som Vám kúpila kjašnu kabelku, ktorá je mentolkovo-sivej farby a má zlatú retiazku. (Na tom zlatom pásiku je ešte ochranná fólia, nezľaknite sa:) Kedže čelenka mala úspech aj minule, vedela som, že ju musím kúpiť aj teraz:) K tomu zlatý náhrdelník a Pupa nail art set. Krabička je iba ilustračná. Výherkyňa si bude môcť vybrať, či chce písmenká, kamienky, ovocíčko:)

Čo musíte splniť:

1. Byť mojim followerom
2. Mať lajknutú moju FB page a youtube kanál
3. Napíšte mi čo chcete. Najobľúbenejší film, seriál, nejakú vtipnú príhodu, ked sa chcete rozpísať:) Rada sa inšpirujem tipmi na nové filmy a zasmejem na nejakej príhode alebo môžete aj vtip:)

Súťaž bude trvať 3 týždne!! Teším sa na Výhercu:) (Alebo to opäť rozdelím a ešte dodám ceny ako minule)












109 komentárov:

  1. Jé super ceny :)
    FB: Aneta R****rová, mail sherbatsky@seznam.cz a GFC a Youtube: Anetátor Anetátorový
    Já mám nejradši seriály: Chuck, Californication, Dva a půl chlapa, HIMYM, Teorie velkého třesku... A z nekomediálního žánru nejvíc seriál Hannibal! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. followujem, odoberam, akurat nelajkujem bo nie som na FB ;) ale keby som bola, laaajk uz mas daaavno :DD
    ..no a ked uz si sa pytatla tak pre mna serial numero uno: Big Bang Theory, a filmik Just Go with It ;))
    alzbetajackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej všetko sledujem:) inak seriály už moc nepozerám lebo moje milované Carries Diaries skončilo:/ a o filmoch mám článok na blogu :D
    malatinova.katarina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, na tvoj blog smo sa dostala az teraz nedavno, mas velmi super styl a krasne outfity, urcite sa inspirujem :) Inak s filmov najlepsie v poslednom case bol Prisoners.
    ssiimmaa278@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné ceny :) Sleduju přes GFC, FB i YT :) Jinak na seriály moc nekoukám - mám zkouškový, tak dělám, že se učim :D Ale spíš se stejně dostanu ke knížkám. Miluju Fantoma opery, Růži pro Algernon, Píseň ledu a ohně atd... Ale když dojde na seriály, tak klasika - Přátelé, HIMYM, BBT, Agents of SHIELD, Suits.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, na tvoj blog smo sa dostala az teraz nedavno, mas velmi super styl a krasne outfity, urcite sa inspirujem :) Inak s filmov najlepsie v poslednom case bol Prisoners.
    ssiimmaa278@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoojky Leni :-) skutočne si vybrala krásne ceny, ktoré myslím, že potešia úplne každé dievča :) no ja mám náhodou rada seriál aj Chlapi neplačú :D a nehanbím sa zato :D a aj Nákupné maniačky mám rada :D sranda že? :D ale celkovo si rada pozrem nejaký dobrý filmík :D mám rada také ako je napr. Hriešnica, rôzne psycho filmy...ale tiež totálnu kravinu typu americké komédie, pri ktorých sedím s čajom a čokoládou v ruke a nemusím nad ničím rozmýšľať, iba mi to vymýva mozog :D potom mám z toho také stavy :D a úplne mi prepína :D a tiež sa nehanbím priznať sa,že si pozriem rada aj Disney-ovku :D :D :D taký životabudič :D krásny príbeh,šťastný koniec a ja som potom hrozne naivná :D prajem ti pekný večer Leni :) si super a pokračuj,nech mam čo čítať a obdivovať :) hádam vyhrám :D papaa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie ceny sú skvelé.
    Z filmov som naposledy videla a zaujal ma Grandhotel Budapest alebo A Million Ways to Die in the West. Zo seriálov som naposledy začala pozerať Suits, to už asi pozerá každý, okrem toho aj The Fosters, čo je však skôr pre mladších, ale bolo to fajn. Okrem toho mám veľmi rada seriály Game of Thrones, True Blood, Doctor Who, Hart of Dixie alebo Girls.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Odporucila by som film Zimny pribeh,ktory som videla ako posledny a bol totalne super :) romantika a fantazijny v jednom! Serialy akurat dopozeravam posledny diel 4.serie hra o truny a totalne ho milujem :) mozem iba odporucit.Prajem pekny vecer :) mail: babarikovaveronika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odporúčam film About last night! ..je to strašne super!!!! romantické a vtipné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sledujem,odoberám :) najradšej v poslednej dobe pozerám seriály a vždy je na prvom mieste gossip girl a ďalej sú to pretty little liars, suits,devious maids..tieto momentálne vedú ;) ceny sú úplne super! máš veľmi inšpiratívny blog mimochodom a skvelé outfity :) barbora.peskova24@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lenočka nikdy nesklame...opäť SKVELÉ CENY!!! krásna čelenka;)) a kabelka!:) Môj top seriál, kt. ešte nebol prekonaný Gossip...ale i Pretty little liars, HIMYM,Friends...filmy ma teraz tak z brucha a nenapadajú, al. ulietavam na českých filmoch a seriáloch. Príhody..:D dnes som bola v auparku a náhodne zašla do HM na skrátenie času a kúpila sukňu..po dlhom čase, v kameninovom obchode..a bola tam fakt ,,ochotná" predavačka..(ok, nie je to príhoda:D:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Som tu nováčik, ale strašne sa mi ppáči tvoj blog :)) Som viac naklonená košickým blogerkám priznávam, som srdcom východniar :-DD No čo by som ti tak ... idem si vampire diaries pretty little liars asi najviac :) awkward a TBBT tiež :) ... ajajaja čo ja viem, tieto vykecávacie komentáre mi nikdy neišli :-D tak snáď ti len poprajem veľa šťastia s blogovaním ;) tvoj blog je už aj po takom krátkom čase v okruhu mojich obľúbených ;)

    tims.sobotova@gmail.com
    sledujem cez Bloglovin, FB aj YT :)
    Tims Sobotova

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem Nikola Orechovská, FB Nika Orechovská :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    aa môj terajší obľúbený serial je sex v meste pozeram si ho na nete a už som videla všetky časti prvej druhej a tretej serie !:) najobľúbenejší film je dear john ale tam tých vtipov je pomenej :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nikaavukova@gmail.com
    Sledujem všetko :) máš skvelý blog :) Ták medz moje najky seriály patrí určite GG :) ale na zahodenie nieje ani TCD JBD PLL Awkward a New girl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem ako Simona
    FB mam lajknutu aj YT teraz ako sima2210, ani som vlastne netušila, že máš aj YT, asi som to prehliadla, takže si idem kuknúť všetky videá :D ja truľo.
    sima.slosarova@gmail.com
    Tak ja som pozerala anglicky Zoe Hart, chodi to aj u nas v piatky asi, ale ja som strasne chcela vedieť čo bude dalej tak som si pozrela na nete a videla som už aj tretiu seriu...zmakla som to vsetko narychlo za par dni lebo ma to chytilo :D ta Zoe stale nejake hlasky tam da, a proste vsetci herci su skvelí a niečim výnimoční...a proste som si tak zvykla na ich normálne anglické hlasy a na ten ich prízvuk, že ked som pozerala potom po slovensky v telk, tak mit o liezlo na nervy, že to ake hlasy im dali :D jeden černoch tam ma taky hruby mužsky hlas a dabuje ho niekto trosku tak skreklavo no nepaci s ami to.. a tie baby tak maju take typicke hlasy a prizvuk že mi to v dabingu velmi chyba.. :D
    Inak ešte som sa chcela opýtať, že kde si kupila tu kabeločku..lebo samozrejme viem, že nemam stastie na taketo GA a ja by som si ju potom aj rada kupila, ale asi ju tu nikde nenajdem co? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj Lenak :) sledujem ta aj an Fb aj na instagrame :) ... V poslednej dobe som mala zaujímave obdobie všetko sa rutilo na mna nikdy som nezazila pocit uplneho zufalstva co sa tyka asi vsetkych stranok zivota vztahy rodina skola. Mala som pocit ze som slaba a nezvladnem to ale opak je pravdou uvedomila som si ze je okolo mna vela skvelých ludi ktory stoja pri mne aj ked vsetko vizera ze nemoze byt lepsie ale nakoniec sa najdu svetle chvilky. Zivot je o laske a davani o chceni o pozitvnom naladeni podpore zakaldom je usmievat sa na to som zabudla preto sa vsetko zacalo kazit ale uvedomila som si to a konecne to ide tym spravnym smerom pomaly ale ide usmievam sa a viem ze ma caka nieco lepsie kazda malickost ma potesi a usmev je asi ten najkrajsi dar ktory clovek moze dat a dostat :) preto viem ze zivot ma skusa a zistila som ze som silna :) preto viem ze s usmvom a Láskou zivot ide lahsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lydia.timkova@gmail.com
      fb: lydus lyli timkova

      Odstrániť
  18. Sleduji všude jako Veronika Červená.
    cervena-veronika@seznam.cz
    Pokud můžu doporučit film, tak to určitě bude Kill your darlings, který je naprosto boží a nebo The Bling Ring.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sledujem všade ako Timea Pigulova
    timeapigulova@gmail.com
    Odporúčať ti môžem film in time :) A seriály ktoré zbožňujem sú Pretty Little Liars a beauty and the beast .. závislak som na nich ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. jééémine nadherne ceny :)
    moj oblubeny film je ludska stonozka (ma viacero castu) a este orphan alebo kladba z temnot.. milujem horory :)
    a teraz nemam ziadne dobre prihody vkuse sa ucim :DD:DDD
    n.princess@azet.sk
    inak sledujem vsade uz dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. Hotovo ♥
    2. Hotovo ♥ :)
    3. Môj najobľúbenejší film je Zkús ma rozosmiať a ešte Útok na Biely Dom :) môj obľúbený seriál za poslednú dobu je Gossip Girl :)

    FB: Radoslava Jakubíková
    email: radusqa2501@centrum.sk
    Gmail: Radoslava Jakubíková

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sleduji :)) na fb jako Linda Kolářová, na YT jako MrCatynka, tady jako caty.
    lindik1@gmail.com

    Dnes jsem navštívila směnárnu a dozvěděla jsem se od ohromně milé a nápomocné paní převelice zajímavou informaci takle před odjezdem do Londýna! Šla jsem si totiž vyměnit špatnou 20ti librovku na který bylo něco načmáranýho...:D
    Že v Anglii se na bankovky normálně píše a že vůůůbec nevadí, že je popsaná...takže je můžu v pohodě používat jako poznámkovej bloček :))
    :DDDDDDDD
    LOL.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Super ceny :) Sledujem všetko čo sa dá , tak snáď som všetko splnila :P ... Zbožňujem seriál New girl , úplne super sa na tom dá zasmiať a páči sa mi postava Zoey Deschanel, taká šibnutá ako ja :) a ešte mám strašne rada Pretty little liars, The big bang theory, The fosters, Under the dome,Beauty and the beast, Fringe, How I met your mother,Trophy Wife, Friends with better lives, aaa vedela by som menovať asi 15 ďalších , ale nie každý je taký maniak ako ja tak zrejme stačí :D By the way, dnes som ťa videla v meste v KE :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a keď už tu každý píše tak FB, youtube - Natália Nagyová a mail - natynagyova@gmail.com

      Odstrániť
  24. Seriály, které sleduju nejsou žádnou novinkou, ale za mně rozhodně pořád v žebříčku nejlepších - Gossip Girl, Sex ve městě (klasika prostě) a Pretty Little Liars a jestli se chceš zasmát tak určitě Awkward nebo 2 Broke Girls.

    nikolwernerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Kjašne ceny :) S filmami ti bohužiaľ neporadím pretože ja som osoba, ktorú keď zaujme nejaký film hneď sa doňho zamiluje :D Takže obľúbený film ani nemám. A zo seriálov si rada pozrem How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, My name is Earl a ešte nemôžem zabudnúť na The Simpsons :D :) Je to taký náš rodinný seriál. :)

    Všade ťa followujem, likeujem aj subscribeujem :) (na FB ako Nina Ivanová)

    Inak držím nám všetkým veľa šťastia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. takže ako prvé vypíšem obľúbené seriály :D PLL, New Girl, Awkward, Faking It, HIMYM bolo úžasné a ešte kopu ďalších ale tieto sú naj :)

    FB: Te Polak
    YT: Terka Poláková zrejme som tam :D

    tereziapolakova1@gmail.com

    P.S. ceny sú skvelé, hlavne tá kabelka je úžasná :3

    OdpovedaťOdstrániť
  27. kráásne ceny vidno že na svojich fanúšikoch nešetríš :D hehe.. nie som veľký filmový maniak ale určite najkrajší film aký som videla je Hachiko, ak si nevidela moc odporúčam :) a seriál How I met your mother, to asi nie je nič nezvyčajné :D
    podmienky splnené už dávno, FB : Zuzka Martincová, sledujem ťa cez Bloglovin a na YT asi Zuzana Martincová.. a prajem si veľa šťastia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj sledujemm ťa všade ako Dasa Frantova
    pekne ceny naozaj :) v poslednej dobe som si oblúbila Walking dead :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. zdraviiim :) sledujem tvoj blog uz vyse roka a musim povedat, ze je to faakt naavykoveee :) giveaway velmi velmi chvalim, krasne ceny :) co sa tyka serialov, tak urcite odporucam Breaking Bad, jeden z najlepsich serialov ake som kedy pozerala, oplati sa pozriet ! posielam pozdravyyyy :)
    evagergelova@gmail.com a vsade sledujem pod mojim menom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem všade :) dokonca aj cez Bloglovin :)
    nikky33@centrum.sk
    ja som ti zostavila moje top seriály :)

    GOSSIP GIRL - milujem tie intrigy, milujem to prostredie, milujem tie outfity a milujem Blair a Chucka <3 pri poslednej časti som plakala
    http://www.csfd.cz/film/231989-super-drbna/
    THE BREAKING BAD - totálne TOP BEST dramatický seriál ever...všetky časti som mala skuknuté za dva týždne a verím tomu že ešte tento rok si to zopakujem...Je to seriál o drogách...v podstate...ale aj nie... ten úžasný dej, tie zápletky a to BRAVÚRNE stupňovanie deja a premeny charakterov postáv...proste tento seriál zožal celosvetový úspech a úplne oprávnene :) veď si pozri naň hodnotenia :)
    http://www.csfd.cz/film/237486-pernikovy-tata/
    SIMPSONOVCI - kto by nepoznal, kto by nemiloval :) TOP kreslený seriál :) stále žijem v sne že Simpsonovci ani nikdy neskončia :)
    http://www.csfd.cz/film/72489-simpsonovi/
    Teória veľkého tresku - Sheldoooon :)
    http://www.csfd.cz/film/234260-teorie-velkeho-tresku/
    Priatelia - stará klasika :)
    http://www.csfd.cz/film/68928-pratele/
    Ako som spoznal vašu mamu - tak dlho očakávané finále už bolo a tak trolinku ma prekvapilo...a prekvapila ma viac svadba medzi Robin a Barneym ako rozvod...
    http://www.csfd.cz/film/221411-jak-jsem-poznal-vasi-matku/
    Dva a pol chlapa - poprosím minútu ticha za Charlieho pretože bez neho už ten seriál išiel dolu vodou, síce si ho pozriem ale už len skôr zo zvedavosti ako z toho že by ma bavil...
    http://www.csfd.cz/film/135284-dva-a-pul-chlapa/
    Misfits - čo sa stane keď do mladých ľudí pri verejnoprospešných prácach udrie blesk? No predsa získajú nadprirodzené schopnosti :) oceňujem že je to anglický seriál
    http://www.csfd.cz/film/269768-misfits-zmetci/
    Zúfalé manželky - čisto ženský seriál :) milujem ich :) nikto nieje dokonalý, no oni sa aspoň snažia :)
    http://www.csfd.cz/film/189574-zoufale-manzelky/
    Sex v meste - klasika :) tento seriál môžem hocikedy hocikde s hocikým :)
    http://www.csfd.cz/film/69730-sex-ve-meste/
    American Horror Story - naozaj kvalitný hororový seriál :)kto má rád horory a seriály povinne pozerať :D
    http://www.csfd.cz/film/301543-american-horror-story/
    Glee - milujem hudbu, milujem seriály, milujem Glee (vždy spievam s nimi :) )
    http://www.csfd.cz/film/254396-glee/
    2 Broke Girls - už chcem štvrtú sériu :) neskutočne dobré :)
    http://www.csfd.cz/film/297538-2-ocky/
    Modern Family - každá rodina je svojim spôsobom divná a výnimočná :) kto nevidel povinne :)
    http://www.csfd.cz/film/266838-takova-moderni-rodinka/
    Pretty Little Liars - kto by nepoznal, nevidel :)
    http://www.csfd.cz/film/278832-prolhane-krasky/

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Všade sledujem ako Lenka Ďurčeková.
    lenka.durcekova@gmail.com
    Odporúčam filmy: Les Misérables (2012, alebo to bolo 2013? kto vie :D), Undercover a seriál The 100 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj,,pekný giveaway :) Sledujjem všade :) Moje obľubené seriály sú Carrie Diaries, PLL, 2 Broke girls a Elementary :) Vždy sa teším na nový prispevok , ktorý mi sprijemný deň :) Inšpirujem sa tvojím šatníkom a strašne sa mi páči tvoj úsmev ktorý vyžaruje pozitívnu energiu :)
    agatakirschner@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Všude sleduju jako Daniela Mihalíková :)
    Já jelikož jsem fanatik do seriálů a přibližně sleduju + jsem sledovala 30 seriálů tak bude těžké ti napsat nějaké tipy:D
    Tak jdu na věc,nejvíce co mě fakt baví je Pretty little liars(takový pro dívky),American horror story(podle jména už ti to říká, že je to trochu strašidelné,no podle sérií,podlě mě byla nejhorší 2 série,ale fakt super seriál),Orphan black(seriál o tom, že se to točí kolem jedné holky a ta se postupně dozvídá, že je naklonovaná, takže má hodně sester :D)Game of thrones a tak prostě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  34. simonka2496@gmail.com

    Moje dve najoblubenejsie filmy su LOL a Friends with benefit nikdy ma neomrzia :)) Inšpiruješ ma, každé rano a vecer pozeram ci si nieco nepridala, rada citam tvoje pribehy. Mohla by si pisat aj pribehy zo svojho zivota :)) Si take slniecko a vzdy ked si pozriem tvoje video alebo precitam clanok mam hned lepsiu naladu. Tesim sa na dalsie clanky a neprestavaj s tym si super :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dívám se teď na seriál Breaking bad a je to boží ! Moc mě baví. Další oblíbené: Cougar town, Skins, Black books, klasika Přátelé, HIMYM, TBBT :) Jsem seriálový závislák, viděla jsem jich šíleně moc :D a ve své závislosti hodlám pokračovat.

    Sleduju všude pod svým jménem.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. FB, youtube, GFC všetko pod menom Dominika Kováčová :)
    a tak začnem s mojimi fave seriálmi ako sú napríklad Pretty Little Liars (5. séria je geniálna), The Originals (Joseph Morgan je pre mňa top herec), The Vampire Diaries (o5 Ian, Paul, Nina, Kat..skvelí herci-odporúčam), The Ravenswood, ktorý mal bohužiaľ len 1. sériu, Glee a nesmiem zabudnúť ani na Gossip Girl alebo American Horor Story na ktorom si momentálne "fičím" a dokážem ho sledovať celú noc a potom mám pravdaže veľmi zaujímavé sny ako napr. v pivnici nájdem nejaké monštrum, ktoré potom zabijem nožíkom :D tie sny sú dosť zlé ale aj tak to neviem prestať pozerať ;)
    a určite by sa našla ešte viac seriálov ale nejak si nespomínam už naviac ;) som trošku taký seriálový maniak ;)
    a z filmov by som tiež vedela vymenovať veľa ale tie TOP sú Never Say Never a BELIEVE od Justina Biebera ;) áno som mega super faninka :D a keby mal niekto pochybnosti mám viac ako 13 :D (19) :)
    a potom ešte jeden od Demi Lovato - Stay Strong, ktorý určite každému odporúčam !!
    a už končím vážne ale musím spomenúť Keeping Up With The Kardashian :) :) :) narazila som na to v televízií a teraz každý pondelok čakám na novú časť ako malá :) proste tie ženy sú skvelé a obdivujem ich ako všetky tie hejty, atď berú s humorom a zasmejú sa na tom a idú si svoje :)
    a ešte chcem spomenúť mojich obľúbených spevákov a to je Justin Bieber, Michael Jackson, Justim Timberlake, Rita Ora a najobľúbenejší raperi ako Drake, Kanye West, Drake, Nicki Minaj a Tyga a mnoho mnoho ďalších ale nechcem ťa trápiť čítam tohto dlhého komentára tak radšej žiadne zážitky už písať nebudem :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte som zabudla na Johna Legenda :) All of me je momentálne moja najobľúbenejšia pesnička a spievamsi ju každý deň :)

      Odstrániť
  37. Všetko spĺňam, môj úplne najobľúbenejší film je Now Is Good, ktorý keby som videla aj tisíckrát, vždy ma dokáže rozplakať :-).
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Mojím najobľúbenejším seriálom je momentálne Devious Maids a začala som pozerať aj Penny Dreadful a ešte mám rada Zúfalé manželky.
    lucinkabalintova@gmail.com
    youtube: Lucuushka

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Opäť raz skvelý GIVEAWAY! :) že sa tomu vôbec čudujem vlastne :D fuu zo seriálov poslednú dobu zbožňujem Game of thrones, ako viem že to neni žiadna tá dievčenská sranda, ale je to taká namotávka že až :) a samozrejme aj z tých dievčenských serialov Pretty little liars, Vampire diaries, The Originals a podobne :D:D ale GoT vrelo odporúčam! :) a z ´´filmov´´ najviac milujem Frozen :) krásna orzprávka pri ktorej vždy revem jak malé decko :D
    thelenweed@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ahoj leni. Nikdy sa neviem dockat kedy mozem prist domov a pozriet sa ci si.nieco nepridala na svoj blog. Priznam sa sledujem ho.kazdy jeden den ked som na internete co nie je vdaka mojmu mobilu s internetom velmi.narocne :) videla som kopu blogov ale tu si stale najdem co sa mi paci. Takze tu su neake tie filmy ako npriklad Dear John s Channig Tatuom ci ako sa pise, ale to uz asi pozna kazda romanticka dusa. No lenze ja nikdy neodolam filmu Friends with benefits. Uz len koli tym hercom ;) a zo serialov Vampire diaries alebo Gossip girl.. tak skus nieco. A hlavne pokracuj v tom co.robis je to uplne uzasne. P.S. strasne ti.zavidim ten koncert JT :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj leni. Nikdy sa neviem dockat kedy mozem prist domov a pozriet sa ci si.nieco nepridala na svoj blog. Priznam sa sledujem ho.kazdy jeden den ked som na internete co nie je vdaka mojmu mobilu s internetom velmi.narocne :) videla som kopu blogov ale tu si stale najdem co sa mi paci. Takze tu su neake tie filmy ako npriklad Dear John s Channig Tatuom ci ako sa pise, ale to uz asi pozna kazda romanticka dusa. No lenze ja nikdy neodolam filmu Friends with benefits. Uz len koli tym hercom ;) a zo serialov Vampire diaries alebo Gossip girl.. tak skus nieco. A hlavne pokracuj v tom co.robis je to uplne uzasne. P.S. strasne ti.zavidim ten koncert JT :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. 1. Sleduju jako Nikol Rose
    2. Likuju jako Růžičková Nikol & odbírám jako Nikol Rose
    3. Páni. Oblíbený film snad ani nemám, ale pokusím se pár napsat: Romantický a přitom vtipný je film (ne moc známí) Girl most likely s mým oblíbeným hercem Derrenem Crissem. Ale jestli by si chtěla pár nápadů na filmy a seriály, mám několik článků na svém blogu ( http://itstimetobeyours.blogspot.cz/ ).
    Jinak zase úžasná giveaway, ty určitě víš čím potěšit :) Flowercrown už dlouho sháním a nemůžu se dokopat k tomu si vyrobit homemade :D Snad se mi poštěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. 1. followla som ta ako hanka_sokolovska
    2. lajkla tvoj fb,aj ta odoberam ako Hanka Sokolovská
    3. Cez túto zimu sme bolis kamoškou na ihrisku. Nikoho sme tam nevideli tak sme si pustili pesničky a na starých schodoch sme si robili akože "Victoria Secret Fashion show" :DDD Neviem čo nás to napadlo. Skončila sa 3. pesnička- Bruno Mars Locked out of heaven. Zratu sme počuli smiech. Otočili sme sa a stáli tam 2 chalani, boli dosť pekní. Nevedeli sme čo máme urobiť, tak sme pustili ďalšiu pesničku a začali si spievať-už nebola žiadna Victoria Secret Fashion Show :D :D chalani potom našťastie odišli ale vždy keď ich stretneme, usmejú sa na nás :D Trochu hamba ale čo aj to patrí k životu a my si z toho nič nerobíme, sme také aké sme a to je hlavné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte som zabudla to hlavné :D som Sokolovská a keď dáš prvé 2 O preč som SKLOVSKÁ :33 :D

      Odstrániť
  44. ahoj lenka, sledujem ta na FB, instagrame aj cez google+ :)
    strasne rada pozeram serialy a pozeram ich dost, takze sa nebudem velmi rozpisovat, ale kedze viem, ze mas velmi rada GG odporucam ti tento serial, ktory si myslim ze bude GG dost podobny ale zacina az v 2015 :(
    http://www.glamourmagazine.co.uk/news/celebrity/2014/05/16/the-royals-television-show-featuring-liz-hurley-by-creator-of-one-tree-hill
    http://www.imdb.com/title/tt3597912/?ref_=nv_sr_3
    .. a z filmov som naposledy videla http://www.csfd.cz/film/140841-cuerpo-el/ alebo http://www.imdb.com/title/tt1937149/?ref_=nv_sr_1 , je to veeelmi dobry thriller s necakanym koncom.

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Všechno splněno:)
    Nevím proč, ale strašně ráda sleduju filmy jako jsou Hvězdy nám nepřály nebo třeba Je to i můj život. Vím, jsou to hodně smutné filmy, rakovina sama o sobě je strašná, vždycky brečím, ale nemůžu si pomoct, prostě mě to k tomuto tématu nějak táhne.
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. superné ceny! A ako seriál by som určite odporučila The Client List momentálne na tom ulietavam (čítaj prokrastinácia prvotriedna ked sa treba učiť na prjímačky na výšku)...prvá séria za mnou v rekordne krátkom čase nie je to síce PLL ani gossip girl ale rada si pozriem aj takéto niečo :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. krásne ceny! :) splňam všetko :)
    email: janka.heinrichova8@gmail.com
    jankablog4.blogspot.sk
    Ja momentálne sledujem Pretty little liars...ale super je aj Carie diares! :)
    Máš krásny blog a tvoje články a fotky zbožnujem,tak len pokračuj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  49. ja určite odporúčam 2 broke girls, new girl a breaking bad! a GG je klasika ;)
    fresshion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sledujem..folowujem...uz dlhsiu dobu tvoj blog a vidim ako sa zlepsujes..stale prinasas na blog nove a zaujimave clanky..hlavne su originalne co ocenujem...
    Co sa tyka serialov..kedze je leto a po skole..a videla som obrazok NY a do toho pocula piesen od Aliacia Keys..hned som zapla comp a zacala pekne od prvej casti ficat na Gossipkach...ked snivat o upper east side je taaak krasne :)) :( ...inak maamvelmi rada serial The modern family- tam sa nvm prestat smiat :D .
    Tot vse asi..prajem ti pekny a uspesny den :))) ps; vdaka tebe som nutena skusit San Domenico..hadam budem mat podobne pocity ako ty

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Vtipná príhoda? Pouvažujem.... Ehm, I get it! Raz som si zaviazovala šnúrky s mojou blonďatou kamoškou na námestí jedného nemenovaného Nemeckého mesta. Boli sme strašne unavené, nevládali sme už chodiť a strávili sme niekoľko hodín v Primarku. My s blondskou sme si viazali šnúrky a druhá kamoška, hovorme jej krpatá brunetka, nás pritom fotila. Keď tu zrazu, znenazdajky, sa ku krpatej brunetke priblížil bezdomovec a išiel ju obchytávať zozadu. Ja a blondska sme na ňu kričali nech sa otočí nech si dáva pozor a pritom sme sa strašne rehotali (doteraz si pamätám ten uchylacky ksichtík homlesáka). Brunetke to nejako stále nedochádzalo a otočila sa keď bol bezďák asi 15 cm pri nej a jemne na neho zvrieskla. Ľudia okolo sa pozerali čo sa bude diať, bezdomovec čosi zahlásil a išiel ďalej a ja a ty Leni sme si sadli na zem vo Frankfurte a smiali sme sa Paty, že ju chcel "opíchať" bezdomovec. :D
    Film si pozri určite "Get him to the greek" - milujem ten film a smejem sa na ňom od začiatku do konca.

    fkovalcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. lady.kimball@gmail.com
    Leni minule som ťa videla, teda minule teda už davnejšie a tak som chcela isť za tebou či by si sa so mnou neodfotila ,alebo bolo mi to trapne :D a nevedela som čo by si si o mne pomyslela, tvoj blog sledujem denno denne,stale čakam kedy pridáš nový príspevok, a vďaka tebe sa mi zlepšila aj pleť (tvoje typ na zinkovú masť a na mixu).. fakt ti ďakujem za veľa vecí haha, ked som sa nudila pozrela som si aj serialy na kt. si dala typi ( 2 broke girls, new girl,..) a teraz som začala pozrať Modern Family, celkom v pohode serial :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. kvetinová čelenka ♡ᴥ♡
    1. Hotovo
    2. Hotovo
    3. môj momentálne najoblúbenejší film je Cloud Atlas ( pozrieť aspoň 2x , ak pozrieš uvidíš prečo :D ) potom Koizora: Sky of Love (jap. film :) je rozdelený na 6 častí a stiahneš tu : http://uloz.to/hledej?q=%5BMayuAn%5D+koizora ) Red Riding Hood , Water for Elephant ,....

    FB: Michaela-chan Miška Tencerová
    mail : mishiatkotencerove@yahoo.com / mishka.tencerova111@gmail.com

    PS: Vďaka za giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Splňuji vše :))
    Můj nejoblíbenější film je navždy spolu je opravdu nádherný! Taky jsem za poslední dobu viděla Don Jona a velice jsem se pobavila u Nezadaných :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Ahoj Leni, hlavne teraz po skúškach si ujíždím na seriálikoch- Orange is the new black, Hart of Dixie, The Client List, Cougar town, Pretty little liars, Awkward, Ravenswood, New Girl.. i keď väčšina má teraz pauzu :/ Najviac ma však mrzí, že nadobro skončil The Carrie Diaries :/ to je hrozné ako sa človek dokáže namotať na seriál, obľúbiť si ho a hlavne keď oznámia, že nebude pokračovať ďalej :/
    pekný či už seriálový alebo neseriálový večer! :)
    petraslamkova@gmail.com FB: Petra Slamková

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Na FB i cez GFC sledujem ako Lucia Orviská.
    Filmy ani seriály veľmi nesledujem, ale mám veľmi rada The Big Bang Theory a HIMYM, sú to pohodové seriály, pri ktorých môžem oddychovať a smiať sa. Z filmov mám rada Pomádu, jej piesne sú aj po toľkých rokoch hitom a potom nejaký dobrý akčný film ako Expendables 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Na FB : Kristína Kika Šarlinová
    GFC : Ki Ka
    Obľúbené filmy : 96 hodín, My drsňačky, 21 jump street,Chlapec v pruhovanom pyžame,Dospeláci,..
    Obľúbené rozprávky :) (je ich trošku viac :3) : Rio,Krúdovci,Kráľovstvo lesných strážcov,Frozen,Na vlásku,Nemo :D :3 , Ja padouch,Ako vycvičiť draka,Ako sa stať rytierom, ...
    Obľúbené seriály : Dva a pol chlapa,Simpsonovci,Teória Veľkého tresku ...
    Na horory sa ja radšej nepozerám :D lebo by som nespala ešte asi týždeň :D
    Nedávno sa mi stala taká príhoda ...Nad posteľou mám dve poličky a na jednej mám kaktus :D (na šťastie nemá ostne) no a večer keď som spala mi spadol na hlavu ale nezobudila som sa iba keď som spala tak som podvedome dala na stolík kvetináče.Nesôr keď som sa chcela vysmrkať som hľadala vreckovky po stolíku a zrazu schmatnem niaku misku no vduchu som si pomyslela že som na stolíku žiadnu misku nemala :D tak som sa vysmrkala pozrela som sa na poličku a kaktus nikde pozrela som sa na vankúš a kaktus vedľa mojej hlavy , tak som ho dala na stolík zmietla hlinu a spala ďalej :D Taký "menší" príbeh :D :)
    Gmail: kristina.sarlinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. fb eva richterova
    gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    V posledni dobe me bavi napr. Suits, Devious maids, Pretty little liars, obcas Hannibal a Hra o truny

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Sleduji všude:)
    Oblíbených filmů mám strašně moc :D Věřím, že si všechny asi viděla - třeba Velký gatsby, pak takové typicky holčičí jako sex ve městě a ďábel nosí pradu, pak třeba shindlerův seznam a tak :)
    Seriály - Simpsonovi a Futurama, na to můžu koukat pořád dokola:D A pak American Horror story - Asylum.
    eliska.janci@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  61. 1,2-hotovo :) :D
    3- ...išli sme s kamarátkami na autobuse .. a na poli boli kravy.. a ja som išla povedať že tam su ale nepovedala som kravy ale ovce .. :D a potom vznikli z toho krovce.. :D noo
    hádanka- je to na strome a nedýcha to.. čo je to? :O .. ..:D xD
    ááá filmy-Lol, ona je on <3, on je fakt boží, posledná pieseň, 10 dôvodov prečo ťa nenávidím, a take :D

    OdpovedaťOdstrániť
  62. všetko hotové :) filmy: Na vine sú hviezdy a Nekonečná láska a seriál The Vampire Diaries :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. sledujem všade :) fb a youtube-> Ema Kačeňáková mail -> e.kacenakova@gmail.com
    a ja osobne milujem filmy -> LOL, ona je on, the last song, friends with benefits, ako prísť o muža za 10 dní, on je fakt boží :) asi best filmy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Je mi jedno co :) a film mám ráda kamarád taky rád a seriál Gossip girl, je top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sledujem FB, GFC aj YOUTUBE :) Daška M....... daska8@centrum.sk a na pozeranie su najlepsie teraz pixarovky: priserky, ladove kralovstvo, ja zloduch 2, vladkyna zla, na vlasku.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Sledujem všade všetko :)
    Vyhrať byť som chcela jednoznačne čelenku. Lebo by sa mi veľmi zišla na fotenie :)
    A najobľúbenejší seriál je ELEMENTARY, mám rada detektívky, ktoré sú k tomu ešte aj vtipné a potom TOPGEAR :) pre automobilových nadšencov.

    Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  68. Ahoj, sledujem tvoj FB a blog a vďaka tejto súťaže už aj youtube:) Moje najobľúbenejšie seriály sú Gossip girl, The Vampire Diaries, Sex in the city a samozrejme aby som nezabudla na Vtierku Castle:) Momentálne teraz fičím na Pretty Little Liars a Beauty and the Beast. Z filmov sa mi veľmi páči Confessions of a shopaholic, Kamarad taky rad, Mejdan v Las Vegas, Hlavne nezáväzne a Diabol nosí Pradu:) milujem filmy, ktoré sú o móde a hlavne keď sa odohrávajú v New Yorku♥ a hlavne milujem tvoj blog, pretože máš skvelý style a ja sa tebou rada inšpirujem, a hlavne si neskutočne krásna!:)
    A z týchto krásnych vecí by som chcela kabelku:)
    Môj FB Proste Iba Ja :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže je nás viac takých na FB tak posielam link https://www.facebook.com/melisa.taylor.589 :)

      Odstrániť
  69. tak toto je naozaj superská ga, vôbec ma však nenapadá čo ti napísať :) film naj je intouchables! ale to si už možno videla :D juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Ahoj sledujem FB, blog aj tvoj youtube chnnel už 6 mesiascov :) Veľmi rada sledujem filmy aj seriály, ktoré sú dobrodružné a akčné :) Teraz som dopozerala seriál Lost, pretože milujem nejaké záhady a vtipné pripomienky :) Práve sledujem seriál Vampire Diaries lebo je to krásne spracované a aj super nápady :) A z filmov veľmi sa mi páči film Hobbit a ako Vycvičiť draka :) Tvoj blog sice sledujem pomenej ale veľmi som si ťa obľúbila ;) A ešte aj tvoj nádherný úsmev ktorý pripomína slnko :) andre.kirschnerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá, sleduji už déle:))
    YT: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Užij si prázdniny :-* máš hezký blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. GFC a FB a Youtube: Alexandra Fekete
    falexa.alex@gmail.com
    Tipy na filmy? Oke :D "Uvnitř tančím", "Nezkrotná hora", "Scott Pilgrim vs the World", "Hunger Games", "Špinavý trik", "Now you see me",... A tak dále a tak dále :D Zajdi na CSFD.cz tam najdeš inspiraci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  73. GFC,FB,YT: Lucia Kvaššayová :)
    email: micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  74. GFC, Youtube Denisa Slobodová
    FB Andi Voilá-Denisa Slobodná
    nedávnos om objavila tvoj youtube a pozerala videá :) teorie veľkéh tresku a dva a pol chlapa u mňa vedie
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  75. GFC: Julie Kročová
    FB: Julie Kročová
    Nejraději ze seriálů mám How I Met Your Mother a American Horror Story, ale nově jsem se začala dívat na Game of Thrones a taky to není špatný :) Jinak z filmů doporučuju perks of being a wallflower
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. GFC Saki
    FB i YT Tereza Saki
    Mail terezasaki zavináč seznam.cz

    Napíšu ti třeba poslední tři skvělé filmy, které jsem viděla a které doporučuji: Vlk z Wall Street, Jak vycvičit draka 2, Pulp Fiction. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. gfc,fb i YT sleduji jako Jana Svobodová
    Jsem ráda,že jsem narazila na další slovenskou youtuberku :),konečně se mám zase na co dívat xD :).Moc hezké ceny jsi vybrala! Já moc nesleduju nejaktuálnější novinky..filmy,které mě zaujaly naposledy jsou Martin a Venuše a pak Now is good :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. GFC, YT: Maillot Rosa
    FB: Andrea Vaňková
    vankovandrea@seznam.cz
    Nejraději mám The Pretty little liars, ale nebaví mě moc čekat týden na nový díl, proto chci přes prázdniny najít něco nového :)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. GFC, FB, YT: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Tak moje obľúbené filmy sú Terapia láskou, The fault in our stars, Divergencia a seriály The 100 a Kravaťáci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Skvělá Giveaway!

    gfc: ivisan
    fb: Ivi San
    yt: Ivi San
    ivisandali@gmail.com

    Jediné co mne v těchto parných dnech napadá je: Jdou dva a prostřední upadne!

    Měj krásné léto!

    OdpovedaťOdstrániť
  81. tá kabelka je skvelá!!!! :) sledujem, lajkujem, followujem všetko ako Dominika Konárová, konarova.d@gmail.com
    najobľúbenejšie seriály, pre mňa jednoznačne Bones, to je proste klasika :) ale samozrejme aj HIMYM alebo Big Bang Theory nikdy nesklamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. GFC: Kristýna S.
    YT: Kristýna S.
    FB: Kristýna Ševčáková
    kristyna.sevcakova@gmail.com

    Můžu doporučit seriál The 100. Ačkoli moc nemusím akční filmy a seriály, tenhle je zkrátka skvělý a celou první sérii jsem viděla za dva dny :D. A nejhorší na tom je, že druhá série bude až v září!

    Díky za giveaway, kabelka je opravdu úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  83. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    Youtube také odebírám jako Zdeňka Martináková
    Nedávno jsem začala sledovat Teen Wolf, myslela jsem si jaká to bude hovadina ale začalo mě to bavit, takže určitě doporučuji.
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. GFC: Dupenopulosová Iveta
    FB: Dupenopulosová Iveta
    Youtube: Dupenopulosová Iveta
    Ahoj, mezi mé nejoblíbenější filmy patří Nedotknutelní, Old Boy, Sirotčinec, Gejša; sleduji tyhle seriály PLL, Gossip Girl, Tajný deník Call Girl, Hriešny Zoznam a mnoho dalších. :D

    Napíšu jsem jednu příhodu, která se mi nedávno. Asi před týdnem jsem vyrazila s kámoškou, pro čokolády v Lidlu, které byly na slevě. Jely jsme na kole a já si neuvědomila, že na sobě mám sukni. Protože byl strašný teplo slezla jsem z kola, abych se napila, přitom když jsem slézala z kola jsem si všimla, jak naproti, přes ulici stojí spolužák z bývalé třídy a civí mě pod sukni. TRAPAS! :D Od té doby si dávám pozor na to co mám na sobě, když jedu na kole.

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Sleduji všude jako Klára Odehnalová.
    Vůbec mě nenapadá, co bych mohla napsat, mám celkem nudný a stereotypní život. Poslední dobou jsem začala hodně číst knížky, a zjistila jsem, že únik z reality při čtení je opravdu fajn. Nedávno jsem dočetla knížku "Bez Naděje", která je vážně skvělá, ani jsem netušila, že bych někdy čtení propadla natolik, že místo na nový mobil si šetřím na čtečku:)
    Jinak pro mě něco jako oblíbené seriály a filmy neexistuje. Pro mě existuje jedině fotbal<3 Hodně inspirativní je film "Hooligans", ale samozřejmě asi nic nebude říkat těm, kteří fotbal nenavštěvují:)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    Youtube: Aknel15

    Nechvatalova9@seznam.cz

    Nedávno jsem sledovala Nástroje smrti: Město z kostí (The Mortal Instruments: City of Bones) a líbilo se mi to, ale možná knížky byly lepší jak film :). Rozhodně koukni, jestli máš ráda fantasy :).

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Moc pěkné ceny! :O♥
    - GFC- Hannah Nguyen
    FB- Ngujenová
    YT- Hannah Nguyen
    - Můj nejoblíbenější filmy jsou: Kill Bill, Správně praštěný holky, Hunger Games, TIU atd. je jich strašně hodně :D
    - Moje nejoblíbenější seriály jsou: Grimm, Glee, Deník zasloužilé matky, Beze stopy; Kriminálka Miami, NY, LA; Námořní vyšetřovací služba LA, Arrow, Zraceni, Scrubs, Nemocnice Chicago Hope, Simpsonovi? atd. :D
    - Takže jednou jsem byla s kamarády venku a hráli jsme fotbal. Když najednou v tom spadně jeden kámoš- do exkrementu... :D (No nwm jestli to je vtipný, nebo smutný... :DD)
    (Mail- leorise@seznam.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  88. 1) Sleduji tě přes bloglovin´ jako Anna Zalabáková. :)
    2) Sleduji a odebírám FB- Ann Zalabáková a YT- Anna Zalabáková. :)
    3) Tak jo, moc ráda ti doporučím nějaký ten film a seriál. Od začátku ujíždím na The Carrie Diaries- je to fakt super "seroš" o dívce a módě a klucích, no je to prostě boží! :3 a Hawaii 5-0- tohleto je prostě jedna z těch klasických kriminálek s výjimkou herců, kteří jsou... aww! Miluju tenhle seriál a není mi pomoci, není to asi pro každého, ale na oddych super! :) A film? Můj nejoblíbenější je Prayers for Bobby- miluju hlavního herce, miluju ten nápad, miluju to celé! Ale jedno menší upozornění, připrav si kapesníky, já jsem bulela jako želva už od půlky, chápeš to? Od půlky, já se nechápu, ale je to tak! :D Jo a potom je taky dost dobrý Padlé ženy, i když nechápu, jak se tohleto mohlo někdy dít. Je to podle pravdy a uff... byla jsem z toho mimo celý den. Určitě doporučuju!
    Ještě bych ti mohla doporučit mou oblíbenou knihu, kterou není nic jiného než Divergence. Vlastně počkat... dále taky miluju série Zavžený a Škola noci. :3 Ups.
    A skvělé ceny! No fakt! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Ahoj, sledujem ťa a odoberám na FB aj na YT ako Patrícia Klimentová :)

    Určite ti môžem odporučiť film Láska na druhý pokus ak máš rada romantiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Ahoj, sledujem aj odoberám vlastne všetko obsiahnuté v bode 1. a 2. pod menom Silvia Javorská alebo pod mailom :)
    A filmy v poslednej dobe nepozerám nejako, pretože som začala brigádovať a to som vždy rada, že dojdem domov, pozriem seriál a hneď bežím von alebo ku frajerovi a večer unavená lahnem, tak filmy vôbec nepozerám.
    Zo seriálov si zase a znova sledujem Gossip girl, a striedam to s Two and half men, The Simpsons a Pretty little liars. Najlepšie na tom je, že keď pár dní nepozerám ani jeden, tak nikdy neviem na akom dieli som skončila a musím pozrieť aj dva seriály pred a po, že na ktorom vlastne som a ktorý vlastne pozerám :D
    A páči sa mi asi najviac kabelka, ale všetko ostatné je tiež veľmi pekné, takže by som sa potešila čomukoľvek:))
    Prajem ti pekný deň :)
    Es.

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Ahoj :) serial odporučam (a ja si na nom teraz mega fičím) Pretty little liars :) ja to zbožnujem, tie záhady a tak, cele teorie po tumblr a tak čo s čim ako suvisi a kto je A! :D potom Vampire diaries, Originals, Hart of dixie, Baby daddy, Suits, Orange is the new black :) som serialový maniak :D
    a príhoda? napríklad ako som pred štátnicami vystresovaná ako blázon sadla do auta a pokazilo sa na našej ulici, tak som chceli ist na ocinovom a aj to sa pokazilo, co som bola presvedcena, ze okej, vsetko proti mne, ja urcite nezostatnicujem a nakoniec nas odviezol jeden znamy, tak chvalabohu, ale v tom strese ci sa tam vobec dostatanem ma presiel stres z odpovede (skoro) :D všetko dobre dopadlo nakoniec ale :) dobre, stačí rozpisovania sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Ahoj :) můj nejoblíbenější seriál ale fakt nejoblíbenější je Pretty little liars nebo-li Prolhané krásky! :) Fakt je to ten nejlepší seriál. Zatím má 4 série a nyní vychází 5. :) Všichni se alespoň na jeden díl povinně kouknete! :D
    Jinak vše sleduji jako Dominika Soukupová ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Serial Gossip Girl a film Dokonaly trik :)
    michaellakollarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Všetko sledujem ako Diana Behunová môh e-mail je dianka.behunova@gmail.com :) Najobľúbenejších filmov mám viac ako napríklad : Control,Je to i muj život, Šťastie na dosah,The kids of summer, Zlodejka kníh a mnoho ďalších :) Môje obľúbené seriály sú Breaking Bad a How I met your Motter, Gossip girl... :) a prepáč ale žiadna príhoda má práve v tejto chvíli nenapadá, aj tak si myslím, že ich tu máš dosť a vtip viem iba jeden..Idú dve horálky a jednu zrazí auto a druhá hovorí : netroš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Ahoj. Sledujem ťa ako Zuzka Zag***vá / Zuzka Z. Mail: konikaz150@gmail.com

    Filmy dosť často nepozerám ja som skôr na knižky a seriály, ale môžem ti odporučiť Na vine sú hviezdy - rozplakala som sa pri tom, inak Supernatural - seriál, pri ktorom sa nasmeješ,Teen wolf - sú tam vlkodlaci, takže hav hav :D Game od Thrones - všetci milujeme Aryu :) Inak nič také zaujímave. Možno by som vedela aj niečo iné, no nič ma nenapadá.
    Včera som dokončila obraz, ktorý si objednal jeden pán, no spadol mi do štrku a kamienky ostali nalepení na obraze :D Môžem sa isť fotiť :D
    Neviem si vybrať medzi kabelkou a čelenkou, no aj ten náhrdelník by sa mi hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Všehno splněné. :-) Nejoblíbenější seriál asi Dexter.. Seriály typu PLL,TVD už mě trochu omrzely totiž :-D .
    A něco směšného, nevím jestli je to tak směšné, ale my se na tom smějeme s kamarádkou. Jednou večer jsme si zašli do obchodu a chytli jsme strašný záchvat smíchu, před náma byli starší kluci (kolem 20ti) a ještě jeden nějaký mladý dělník, ten dělník se na nás podíval a spadly mu paštiky na zem a kutálely se od něho:-DD my ještě větší záchvat smíchu a už se s námi začali smát i ti starší kluci.. Musely jsme vypadat jak nějaké trapky:-D Prostě trapas no:-D
    Knížka zatím Nebe nezná vyvolených a Hvězdy nám nepřály.
    Jinak bych chtěla poděkovat, co pro nás děláš, že vůbec obětuješ ten čas na blogu:-)
    kontakt: Deni205@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  97. pred 5 min som moj koment odoslala, ale vidim, ze nepresiel tak pisem este raz, len aby som nebola diskvalifikovana, ze som sa zapojila az 2 x !!!!! :DDDDD
    este nikdy som nic nevyhrala, tak teraz mozno motyka vystreli :)
    Blogy nesledujem absolutne vobec, ale na Tvoj velmi rada zavitam. V Tvojich prispevkoch si podla mna najde kazdy to svoje "orechove" . Mna strasne bavia prispevky o Tvojich potulkach svetom, vies to tak putavo opisat, ze cloveka dokazes do danej kultury stiahnut a to nehovorim o Tvojich super zdravych receptoch, hlavne dezertiky :D mnam!!!
    Co sa serialov tyka tak umna vedie jednoznacne 2 and 1/2 men a este telenovela Ked budes moja :DDD
    ...Leni prajem Ti vela vela skvelych prispevkov a hlavne kazdy den dovod na usmev :)

    OdpovedaťOdstrániť
  98. FB: Kika Hanicová
    Youtube: ako Chris normal

    Najviac milujem knihy. Potom sú to filmy a seriály podľa kníh. :) Môžem ti odporúčiť Game of thrones (Dávaj si pozor na spoilery, sú všade!). Ďalej niečo viac dievčenské je film Stuck in love. Je naozaj zaujímavý, aj hudbou, obsadením a aj dejom. Jeden z najlepších filmov. Ďalej smutný film Na vine sú hviezdy (Kúp si minimálne tri balenia vreckoviek) a Divergencia (najlepší sci-fi príbeh, možná budúcnosť). Potom je tu film Milionár z chatrče, krásny film o skutočnom živote. A nakoniec Chyť ma, ak to dokážeš s úžasným Leom. Nie sú to moc aktuálne filmy, (až na Na vine sú hviezdy a Divergenciu) ale stoja za to.

    Potom sú tu knihy. Na vine sú hviezdy a Divergencia (Prečítaj si to radšej pred filmom). Kam zmizla Aljaška - od toho istého autora, ktorý napísal Na vine. Je naozaj skvelý. Má aj kopu ďalších kníh ktoré sa ešte len prekladajú. A ešte knihy Zlodejka kníh, úžasný Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (V živote som sa tak nenasmiala) a autorova ďalšia vtipná kniha- Analfabetka, ktorá vedela počítať. Sú to knihy, v ktorých ide o zmysel života. Z každej som si niečo zobrala, a som veľmi vďačná, že som na ne narazila. Zmenia ti pohľad na svet. Poučia ťa.

    Postskriptum: Ceny sú naozaj krásne! :)
    e-mail: kika.hanicova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Jééj filmy kterých já mám ráda je hafo. Zkusím vypsat jenom ty fakt nejoblíbenější. Můj absolutní top? Fantom opery. První jsem k tomu byla skeptická jako já, že bych koukala na muzikál? Ale nádherná hudba a krásný příběh mě nutí se na to podívat alespoň jednou měsíčně. Z komedií miluju Někdo to rád blond, super hlášky, vždycky když mám špatnou náladu toto je klasika. Všichni říkají jak nejvíc brečí u Titanicu - já brečím u Hačika. To je něco tak neuvěřitelně smutného, o pejskovi kterému umře pán a on ho pořád ty roky čeká na ulici kdy se vrátí..opravdu, tečou mi skoro slzy jenom o tom píšu :D Podobně mě rozbrečel i film Marley a já, už jenom kvůli tomu konci ale jinak je to perfektní film :) Z hororů krváků mám asi nejradši Saw - viděla jsem všechny díly kromě dvojky na kterou nemám odvahu se podívat, z těch nekrvavých u mě vede Sirotek a Případ č.39, podobné filmy a oba skvělé:) Z českých filmů mám moc rádu Kvasku, Ženy v pokušení a Muži v naději a samozřejmě Účastníky zájezdu, to se teď k létu tak hodí :D Jinak miluju všechny taneční filmy ale můj nejoblíbenější je Černá labuť - úžasný psycho a skvělé taneční scény :)

    Ze seriálů mám nejvíc ráda Simpsonovi, u toho vydržím sedět i hodiny :D Pak mám celkem ráda Prolhané krásky ale štve mě jak to furt natahují..dál mám moc ráda Queer ask Folk, americkou verzi..nádherný, místy hrozně dojemný seriál ale pokud jsi homofobik, opravdu nedoporučuju :D A z českých seriálů ráda občas kouknu na Comeback :)

    Vtipná historka, spíš teda pro mě trapná..kamarádi mě vzali poprvé do nově otevřeného 5D kina kde se tysedačky opravdu naklání, cukají, pořád vás něco chytá za nohy, stříká na vás nějaký hnus..narváno bylo, ještě že ty filmy trvají jen 5 minut, i tak jsme čekali asi 45 minut a za nama hrozně moc lidí čekalo..šli jsme na Psycho house takže horor. Ono je to fakt v tom 5D jak živý, takže já celou dobu ječela, nohy měla zvednuté do vzduchu jak idiot, sundané brýle pulku filmu a ještě k tomu zakryté oči..vyšli jsme ven, celý dav lidí vysmátý a já si všimla že na zdi je plazmovka které promítá diváky uvnitř kina když běž film :D Ani jsem po tom neměla chuť na Bubble tea :D ale stejně jsem si ho dala :D

    luciezakopalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  100. FB: Katarína Roš...ová
    Najobľúbenejší film? V prvom rade - milujem Tima Burtona a jeho filmy. Viem, že je to otrepané a že ho teraz má rád každý, ale ja ho milujem už dávno. Beetlejuice, Nožnicovoruký Edward, Vincent, Mŕtva nevesta, Ukradnuté Vianoce.. Milujem jeho manželku Helenu Bonham Carter. Milujem Johnnyho Deppa a milujem Dannyho Elfmana. Takže kdekoľvek, kde sa títo ľudia spoja - všetko to sú moje obľúbené filmy.No a milujem napríklad aj horory..klasika ako Texaský masaker, Poltergeist ma nikdy neomrzia. (Pôvodné filmy, ovšem). Milujem Black swan. Milujem Mrs. Nobody. Milujem Requiem for a dream. Milujem The Fountain. Milujem Copying Beethoven. Ten film mi vždy niečo dá. Vždy. Keby som ho pozerala aj 5x za sebou, vždy si tam nájdem niečo iné. Sú tam nádherné myšlienky. Odporúčam!
    Pár citátov z posledného menovaného:
    - Som vo Viedni, lebo Boh chcel, aby som bola skladateľka. (študentka skladby)
    - Potom urobil chybu, že z vás urobil ženu! (Beethoven)
    "Samota je moje náboženstvo." (B)
    "Všetci si myslia, že žijem v tichu. Nie je to tak. Moja hlava je stále plná zvukov. Nikdy to neprestane, Ešteže si to môžem zapísať. Boh zamoril moju hlavu hudbou, a potom ma urobil hluchým."
    Z najobľúbenejších seriálov spomeniem moju seriálovú stálicu = môžem pozerať dokola a pravdepodobne nikdy ma neomrzí - FRIENDS. Vždy si spomeniem na taký náš spoločný rodinný večer. Vždy sme všetci sadli pred telku a kukali, smiali sa a boli sme tak.. spolu. Milujem Joeyho a Pheobe. Sú tak od veci, takí uletení, šialení, že sa nedá nemať ich rád. Tento seriál na mňa pôsobí antidepresívne.. Ďalším seriálom sú Tie roky sedemdesiate.
    The L word - K tomuto sa viaže obdobie, keď som bola maximálne šťastná. Seriál je o L komunite v Los Angeles. Na začiatku príde do LA Jenny - mladá spisovateľka - za svojim priateľom Timom. No a tento Tim má dom susediaci s domom lesbického páru Tiny a Bette. A keď Jenny v jeden deň uvidí, ako sa na seba vrhne v bazéne pri ich dome Shane a bohviekto (Shane je dosť prelietavá xD) tak jej vlastne napadne, že asi nie je na chlapov. Fakt fajn seriál, až na to, že Jenny is bitch. Fakt je to desná mrcha.
    Bones - Hodgins a Angela. Temprence a Booth <3
    The big bang theory - Sheldon!
    Pretty little liars, Simpsonovci, New girl, Skins, Himym, 2 broke girls, GILMORKY..
    A už len vtipná príhoda. Od júla pracujem v nemenovanom obchode s oblečením. Cez niektorý víkend sme mali strašne veľa cudzincov, takže som rozprávala anglicky asi s troma zákazníkmi zaradom. Potom prišla jedna japonská rodina a ja som spustila: "Hallo, you can give me what you choose." na čo ma japonská dievčina odbila: "môžete po slovensky.." teeen trapas! :P
    ach, ešte vtip, hoci trochu morbídny: čo vidí optimista na cintoríne? samé plusy :D
    imlikejenny@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Kraaasne ceny! :)
    Ani neviem,čo napísať,kedže filmy nepozerám,príhody nemám a vtipy si nepamätám :D Napadla mi len jedna skvelá vetička,ktorá síce vtip nie je,ale mňa pobavila :) "Eat whatever you want and if anyone tries to lecture you about your weight,eat them too." :D
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...