And what now?

Ahojte!!Dnes by som chcela napísať niečo osobnejšie:) Viaceré z Vás sa ma pýtali, že čo budem teraz robiť po škole..Moja odpoved je..NEVIEM:D... Odkedy sa mi skončila škola, je to taký zvláštny pocit... Cítim sa taká prázdna..že jedna krásna etapa skončila a ja nie som pripravená už neštudovať a ísť pracovať... Proste sa na to necítim, žeby som už mala normálnu robotu, robila každý deň od vidím do nevidím. Pracujem od 15 rokov a ked som ešte chodila na školu, prišlo mi to v pohode, ale teraz sa všetko zmenilo:) Po prvé, neviem čo chcem v živote robiť..Neviem ani akú prácu by som si mala hľadať..a ked si ešte predstavím tieto platy v Košiciach, že ked budem mať plat 400 eur, tak môžem byť ešte rada:D Nezdá sa mi to lákavé...vždy som mala viac a to som ani normálne na tpp nepracovala.. Momentálne si na jednej strane užívam, že nemusím nič robiť..že sa iba poflakujem, konečne mám čas na seba... Ale na druhej strane sú tu tie vážnejšie veci..Bývam už sama bez mamky, musím si platiť nájom, platiť benzín, platiť si jedlo, kávičky a banánový chlebík v San Domenicu:D a nejaké výdavky.. Priznám sa, ked poviem, že odkedy skončila škola som si veľa poplakala...či už kvôli tomu, že skončila škola, či za mojimi spolužiakmi, kvôli tomu, že neviem čo so životom, kvôli odchodu môjho Macka:/ a Simonky odo mňa preč.. Asi to, že mám toľko voľného času mi nerobí dobre, pretože ja žiadne depky nemávam a toľko som neplakala asi za celý život:DD
Najprv som videla všetko negatívne, ale povedala som si "Dosť"... Viem, že na mňa čaká lepšia budúcnosť, verím, že vyhrám nejakú lotériu aby som nemusela pracovať:D, alebo nech si nájdem nejakú úžasnú robotu..A že všetko dopadne dobre, len musím tomu veriť:)
Dávam si do konca leta voľno na rozmýšľanie a potom uvidím..
Ani neviem prečo to sem píšem, ale chcela som sa s Vami o to podeliť, aby aj vy, čo ste tak isto skončili školu, aby ste nestrácali nádej a verili, že na Vás čaká v živote niečo lepšie a pripravme sa spolu na krásny život:) ♥ (Btw, ked mi bolo smutno, veľmi ma potešili Vaše správy, Vaše slová, komentáre...neviete si predstaviť ako ma to napĺňa a dakujem♥♥

6 komentárov:

  1. Lenka zdielam tvoj nazor...aj ja som skoncila skolu a mala depky co dalej :D ale vsetko je a bude tak ako ma byt ;)
    drzim palce, poriadne oddychni a potom im to vsetkym v novej praci ukaz :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som na tom teraz rovnako, škola dokončená a teraz otázka čo ďalej :) Chce sa mi trochu fňukať, že mne sa ešte pracovať nechce, chcem prázdninyyy a tiež očakávam výhru v lotérii :D
    No som zvedavá v akom zamestnaní sa nakoniec uchytím, tak držím palce aj tebe, nech nájdeš to pravé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som na tom podobne až nato že mne tá škola až tak nechýba ale neviem čo zo životom ! Síce som si dala prihlášku na vysokú ale moc ma to neláka keďže pri podávaní prihlášky som ani nevedela čo chcem študovať a dala som sa ovplyvniť kamarátmi a rodičmi !! A pracovať za pár € sa mi tiež nechce ! Ale raz by som chcela ísť do zahraničia (a už sa nevrátiť), ale na to budem potrebovať veľmi veľa peňazí :D tak uvidíme čo bude do konca leta ;) či pôjdem na tu vysokú (ak ma zoberú) alebo budem niekde !makať! :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka suhlasim s Tebou. To iste som po VS prezivala aj ja. Taktiez som pracovala od 15 (moja prva brigada - roznasanie letakov v "milionovej stvrti" :D hladkala som psikov cez brany a kochala som sa pohladom na tie krasne vilky s pocitom, ze raz aj ja budem nieco take vlastnit :DDDD ) pocas skoly som si vedela zarobit ovela lepsie ako su dnesne platy na TPP, ale clovek nikdy nevie kam sa v zivote posunie a Ty sa isto posunies daleko, velmi daleko ;) Drzim prsty nech si po lete najdes pracu snov a kazde rano vstanes s tym, ze Ta praca bavi;) a leto si samozrejme uzi !!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenik uistim ta, ze nie si prva ani posledna. Prave naopak! tento pocit maju po skonceni skoly takmer vsetci :) a co sa tyka toho ze sa necitis na "dospelu" pracu, naozaj neviem ci poznam cloveka ktory by sa citil :D ... Zial dnesna doba je tak postavena, ze ta donuti ist pracovat. Ale chapem tvoj strach, na to ake maju zamestnavatelia naroky za ten odradzajuci plat. Vsetci chcu aby bola adeptka mlada - najlepsie nejaka vyprsena 18tka, mala 30 rokov skusenosti, ovladala 15 jazykov a robila nadcasy od vidim do nevidim . A najlepsie za minimalku :D ... Ale niekde clovek zacat musi, stale to vravim.
    Ale myslim si, ze ty sa niekde urcite rychlo uchytis. Sice v KE su obmedzene moznosti, ale tvoja anjelska tvaricka nezapadne prachom, toho sa neboj. Verim, ze budes mat taku pracu do ktorej budes vstavat s radostou ;) Silno ti drzim palce. A uzivaj si posledne leto :))
    Diana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uff no ja sa citim presne rovnako, skoncila som pred mesiacom VS a vravim si ze este sa mi nechce ist do prace, chcem si uzit posledne prazdniny v zivote ale akosi mi dochadzaju peniaze na tento bezstarostny zivot :D takze ma to predsa len dokope do roboty..okrem toho vseci moji kamarati pracuju cize ten volny cas nemam ani s kym travit pomaly..a depky chytili aj mna a to som nebola taka smutna uz velmi dlho, citim sa taka stratena v zivote ze neviem ani co s nim robit ale dufam ze sa to neak vyvrbi a dopadne to pozitivne pre nas vsetky :)
    Sima

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...