Zhrnutie týždňa

A je tu nové zhrnutie týždňa! Čo také som robila? Veľa raňajkovala v Sanu Domenicu, bola so Simonou, s dievčatami, s Eguškom, učila sa na štátnice, nakupovala a užívala si slniečko:) Posielam pusky!! Muck♥

Čau, si pekný..chcem ťa za frajera

Slim s ofinou..♥♥

Začala som nosiť moje krásne pánske Nike-y:D

Konečne ♥ Na dvakrát previazaná:D

Raňajky v Rozprávke
Poznáte ten pocit, ked si idete odfarbiť obočie na svetlohnedo a niečo sa nepodarí a je z Vás "Cara Delevigne"?:D
Banánový chlebík, capuccino a ona♥

Po žúre a 12 hodinovke som rovno odkvecla do postele:D A spala jak princezná:)







Ked Maťa robí zle upratovačkám:/



V rozprávke s ňuňátkom



Konečne je čas na môj milovaný klobúčik♥♥


Ja nechápem, prečo na niektorých fotkách robí tieto biele pery!:/

Ked Vás zobudí mobil, že máš necelých 30 min na to, aby si vstala a dala sa dokopy, kvôli raňajkám s Mackom.. pokyny od nej boli jasné..jak na branné:DD

A nakoniec chudák, čo sa mu nechce učiť:/

15 komentárov:

  1. Super zhrnutie tyzdna a krasne fotky....a gratulujem ku diplomovke :)
    Komentare pod fotkami su uplne top! :D
    Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, som rada, že som pobavila!:) a dakujem!!

      Odstrániť
  2. raňajky o 15:45?:D hahaha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved to je asi čas na mobile, ked to odfotila, aby nam to ukazala ;) Tak Lenka ?

      Odstrániť
  3. Krásne fotky :)) Aj ja som začala nosiť svoje Nike-y , ktoré vyzerajú podobne a majú asi 4 roky života :D Obočko máš super :)) a do toho San Domenica uz musim ist !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite musíš ho už navštíviť:) je to dokonalosť:)

      Odstrániť
  4. Super random! Tie botasky sú skveléé odkiaľ ich máš? A s obočím sa netráp, máš také krásne okále, že obočko si nikto ani nevšimne :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem:) tenisky mám z Pandorfu z Nike obchodu, pánskeho oddelenia:)

      Odstrániť
  5. hehe, nás tiež na študijnom plašili, že máme zlé obaly na DP...grrr... ale úspešne je to za nami, tak? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ojojojo Lenka <3 krásna si veľmi !!! :) naozaj super fotky, Nike sú pekné, odkiaľ ich máš ? :) a to kde ste si dali také super duper vyzerajúce raňajky ? :O gratulujem k diplomovke :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Cavearia THeatru v Košiciach...ak myslis tie lievance s nutellou :)

      Odstrániť
    2. ♥♥♥ dakujem!!! a mam ich z Pandorfu:)

      Odstrániť
  7. Ty jsi jak panenka! :) A to s obočím moc dobře znám :D
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...