Singapur

Ahojte!! Píšem Vám, aj ked mám jet lag, nevládzem fungovať, takže iba v skratke..Singapur je nádherné miesto, kde som určite nebola posledný krát..Verím, že sa tam ešte dostanem!! Je toho veľa, čo Vám chcem povedať, či už zaujímavosti alebo moje zážitky, avšak pravda je taká, že nestíham..mám presne týždeň do štátnic a neviem celý jeden predmet a pol z druhého:/ Mám čo robiť, takže teraz je prvoradá škola a potom sa Vám môžem už naplno venovať. Určite si však spravím pauzu a napíšem Vám viac, posnažím sa! Pridávam aspoň pár videí, nech si to zatiaľ môžete aspoň predstaviť:) Posielam Vám pusy a dakujem za všetky predošlé komentáre na ktoré som ešte nestihla odpovedať...:/ 
xoxo





4 komentáre:

  1. držím palce ku štátniciam !!! :) určite to zvládneš, ved si taká šikovná ako aj pekná :))))) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja ti držím palce a čakáme ťa, že nám potom všetko zdokumentuješ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce Lenka a teším sa na pikošky z výletu

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...