Singapur

Všetkých pozdravujem!!! Pravdu povediac, nemám vǒbec na nič čas, tak ma mrzí, že nie som aktívna:/ každý deň pracujem na takom veľkom veľtrhu a ked´ skončíme, chodíme sa najesť, poprechádzať po okolí:) Dokonca som sa včera stretla aj s jednou slovenskou modelkou Julkou a dali sme si pivo, po ktorom som mala najhoršiu migrénu v živote a bolo to aj najdrahšie pivo, kedže za 2 pivá som platila 20 eur:DD dnes som bola popozerať aj obchody, ale je tu strašne draho- trojnásobok cien ako v Číne!! Ale cítim sa tu tak domácky a je tu super!! Ozvem sa skoro!! cmuk:-*






5 komentárov:

  1. Singapur je nádherný :3 Už se těším na další články o něm :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dúfam, že to pivo stálo za to! (ale čas strávený s Julkou určite :) pozdravujem, keby si ju zasa stretla)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waaaaaau, je tam nádherne, teším sa na ďalšie fotky :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenoo sexy zeno :) chod do stvrte china town, je tam take obchodne centrum dost velke aj trh pod holym nebom :D a hlavne je tam lacnejsie. Ale je tam dost humus hlavne v tych bistrach na uliciac

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juuu Dzuliet je zas vo svete. Pozdrav ju ak ju stretnes este prosim, ze jej posielam pusinku :)
    odkedy som deaktivovala fejsbuk, nic o nikom neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...