Singapur časť 2

Ahoj! Som tu znova s príspevkom o SG. Chcela som Vám napísať o poslednom dni, že čo som navštívila. Najkrajší zážitok bol pre mňa Chinatown..Ja neviem, ale som momentálne posadnutá Čínou..tak mi strašne chýba a toto bolo také pripomenutie toho iného sveta. Ked som tam vkročila, mala som úplne zvláštne pocity..Nevedela som, či sa mi chce plakať alebo smiať od radosti..cítila som sa ako doma:) A sľúbila si, že raz budem určite pracovať na niečom s Čínou a po ruštine sa idem učiť po čínsky:) V chinatowne bolo neskutočne veľa obchodíkov so suvenírmi, jedlom, oblečením a kopec lekární. Ja som si kúpila vraj nejaký zázrak na pleť, tak zatiaľ iba skúšam a som zvedavá na výsledok:) Ked som minula skoro všetky peniaze, čo som mala, na suveníry a darčeky, nezostalo už nič pre mňa:/ A ked som našla neskôr čínsky trh, ako bol v Číne s tým dokonalým a konečne lacným oblečením, skoro som sa rozplakala:D (som chorá šopoholička, viem). Ale tie veci!! VŚETKO by som si kúpila, keby som mohla! Ale nemohla, kedže sa nedalo platiť kartu, iba cashom a neostalo mi nič..kúpila som si úbohý svetrík nad pupok s jedným braletom a toť vše..ked si predstavím, koľko krásnych šiat a kraťasov som tam nechala, chce sa mi opäť plakať:D Neskôr sme sa vybrali na Marina Bay, pozrieť navyššie položený bazén na svete, ktorý je na streche jedného krásneho a luxusného hotela..Kým sme tam došli, celé ovešané, ja  s roztečeným makeupom od tepla, skoro som odpadla, ked sme zistili, že je to zavreté kvôli súkromnému eventu:DDD Raz v živote som v SG a ani to neuvidím:/ Namiesto toho sme sa nejak ocitli v záhradách a to bol teda pohľad!! vyzeralo to tam ako v rozprávke, všade sochy,  obrovské sklenníky, v pozadí nieečo ako London Eye, všade voda..krásne!Fakt sa to oplatí navštíviť. 

Počas chodenia hore dole ma zastavovali ľudia, aby sa so mnou odfotili a cítila som sa ako celebrita:D Čo ma najviac zaskočilo, ked sme odchádzali z hotela, prišla za mnou recepčná a hovorí, že vie, že som Miss Universe Slovakia:DD Že jej to povedal kolega na začiatku, ale nechceli, aby som sa cítila nepríjemne:DD To, že som bola iba finalistka asi nepochopila, takže som sa "zviezla":D A bola aspoň na chvíľu Miss:D A že prečo boli takí veľmi ochotní a úctiví tí zamestnanci:DD Cesta domov bola dlhá, trvala dokopy asi 24 hodín aj s prestupom v Londýne, ale dalo sa to zvládnuť:) Toť vše a prikladám fotky:) Papa













Trošku bytovka:D






Zlá kvalita, kedže je to odfotené z ipadu:/

Raja v stolíku na recepcii:D


Niekto úhoriu kožu?

Alebo toto sušené: Len tak do polievky?

Možno červíkov?


Táto slečna sa so mnou chcela odfotiť..tak reku i ja sa s ňou odfotím:D

Nový frajer..len je trošku chladný:/


6 komentárov:

  1. Woow, krásne fotky, vidno, že si si to fakt užila :)) A prajem ti, aby si tam čoskoro išla zas a vykúpila všetko to nádherné oblečenie :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten park!! Odpadávam, niečo neskutočné! A vlastne aj ten hotel, ja by som po Singapure s otvorenými ústami chodila :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som aj ja chodila a neverila vlastným očiam:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...