Singapur aj s fotkami

Ahojte! Bez blogu neviem vydržať, tak konečne som si našla čas Vám niečo napísať.
Ako som spomínala..Singapur je dokonalé miesto. A hlavne je označované za jedno z najbezpečnejších. Mohla som tam nosiť aj otvorenú kabelku dokorán a nikto ma neokradol:)
Majú tam veľa zákonov a je vidno, že sa štát naozaj stará. Medzi najzaujímavejšie zákony patria:
- žuvanie žuvačky- pokuta 1000 dolárov
- krmenie vtákov
- ak nespláchnete toaletu, taktiež pokuta
- fajčiť sa smie iba vo vyhradených oblastiach
- zákaz pľuvania na zem
- za pašovanie drog je trest smrti
- zákaz jedenia ich smradľavého ovocia v metre
- zákaz nosiť fejkové kabelky..môžete sa dostať až do väzenia:D
Aj vdaka týmto pravidlám nebol na zemi jediný špak, odpadky, celé to bolo pekné, udržiavané.

 V SG, tak ako aj v Číne, sú posadnutí klímou..Vonku je 35 stupňov a dnu tak 12.. V tej hale kde sme boli som skoro umrzla!! mala som na sebe silonky, šaty, kabát a drkotala som zubami..a vyjdem vonku a až ma ovalilo to teplo.. Je tam veľmi vlhko, takže po 1 minúte vonku bolo po mojich dokonale vyžehlených vlasoch:D
Ceny tam boli dosť vysoké..ked som si našla moje oblečenie z Číny, ktoré stálo napr 4 eurá, tam za 40 eur..takže trošku rozdiel:D Práve preto ľudia chodia odtiaľ nakupovať do Číny alebo Malajzie. Čo sa týka štýlu..ja proste MILUJEM ázijský štýl..tak neskutočne odviazaní ľudia, prekombinovaní, "zero tolerance", čo sa týka vzorov, všetci pravé a drahé kabelky..shemales (muži pretvorení na ženy), muži na opätkoch, šialené účesy, klobúky, všeliaké farebné vlasy a to oblečenie..och!! Hned by som tam šla žiť:)

Opäť je to veľa na jeden príspevok..v daľšom Vám napíšem o Chinatowne, záhradách, fotení na ulici a ako som bola Miss Universe Slovakia:D Pozdravujem, cmuk!!:-**




Marina Bay



Prvá trieda v lietadle..snád raz aj ja budem tak pohodlne cestovať:D

Izba meter x meter

všade šetria s miestom:D

niekto žabacie stehienka?

takúto som mala peknú telku na posteli:)

Najkrajšia kozmetika a ich služba depilovania obočia voskom 

Všimnite si nápis: nefajčiť a neprdieť!!!:DDDD


singapurský peniažťok..mali ich také krásne lesklé, neoihybné, jak z nejakej detskej hry:D


Moje nové topánočky, ale nakoniec ich mám v krikľavo ružovej:)

Vyzerá to nevábne, asi ako každé jedlo tam, ale bolo to najlepšie sladkokyslé kura, aké som kedy jedla!! Mňam!!


Line camera postavičky:)

 p.s. Viem, fotky nie sú veľmi pekné, vyzerali by lepšie, keby som ich trošku upravila, ale na to už nemám vôbec čas, tak sa ospravedlňujem za kvalitu:D Vidíme sa v pokračovaní!:-**

8 komentárov:

  1. Vyzerá to tam veľmi zaujímavo i keď niektoré tie zákony...sú celkom vtipné :D Myslím, že slováci by sa nedoplatili :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to tam úžasne, strašne rada by som sa tam šla niekedy pozrieť :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozerám, že si si to poriadne užila a to je super! :) Tiež by som sa tam chcela niekedy pozrieť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kraaaaasne! Topánočky zabité :)

    http://cupofsimee.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty si mi zmazala môj čínsky komentár? :/ Leňooch :/ Kostrbie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som ho našla sorkooo :-*
      uč saaa ;)

      Odstrániť
  6. Silonky pre mužov a ženy z celého sveta tu..
    http://www.pantyhose8.weblahko.sk
    https://youtu.be/zuP0tILg7lQ

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...