Red shoes

Ahojtee!! Prichádzam s dalším outfitom, ktorý mi opäť nafotila Julka. Outfit je jednoduchý, ale taký milý a farebný:) Musím sa pochváliť mojou buničkou, ktorá ma stála 2,50 v sekáči:D Ked vlastne rozmýšľam, celkový outfit stál do 25 eur..so všetkým:D Takže kupovať už niečo v obchode, kde sú ceny 3-krát navýšené ako ich skutočná hodnota, sa mi nepáči:D To radšej za ušetrené penízky pôjdem na kávu a koláč do San Domenica:D Zajtra idem na prehliadku a vôbec netuším, že čo si mám obliecť na afterparty..akože mám toho veľa, čo som ešte nikdy nemala a čaká to na nejakú príležitosť, ale tak nič sa mi tak úplne nehodí..musím ísť ešte dnes na nejký záťah do optimy:D A! naučila som sa za dnešné ráno 10 štátnicových otázok, takže sa cítim ako kráľ, že som sa konečne dokopala a musím si ísť oddýchnuť:D Ha:D Prajem krásny slnečný deň!!:-**    (btw: aby sa nepovedalo, ze to tak nahodou nosím:) mám silonky v lodičkách, ale to len preto, lebo som mala tenisky kvôli šoférovaniu a toto sme odfotili len tak šup šup pred blokom a  iba som nahodila opätky:) lodičky s otvorenou špičkou a silonky nenosím:D












Bunda: Textile House
Šaty, okuliare: z Číny
Kabelka: Primark
Lodičky: Pull and Bear
Náramky: cacky.sk
Ja: od Mamky 



20 komentárov:

  1. Prekrásne šaty, v kombinácii s džínsovou bundou to vyzerá skvele! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to úplne brutálne super ! nádherná si Lenka :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš krásný nohy, až mi málem vypadly oči :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka v tych lodičkach s otvorenou špičkou maš silonky ??? inak si krásna ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som to hore aj dopísala:) ano, mám, pretože ja som mala tenisky kvôli tomu, že som šoférovala celý deň a toto som si iba pred blokom prezula do lodičiek, takže preto:) inak by som si to takto nikdy nedala! :) dobry postreh:) a dakujem

      Odstrániť
  5. dobre no :D ja som dala za svoju rifovku 25€
    ale keď na FB-sekáči mi moju vysnenú za 3€ ktosi vyfúkol. svet je nespravodlivý

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne topánočky. A aj outfit sa mi velmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásně sladěné všechno :) a ty botky!
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som bola dnes v optime <3 uži si to!:) krasny outfit ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lenkaaaaa! ty si taka krasna zena, ze najradsej by som sa postavila s megafonom na sochu slobody a kricala "Nebudte slepiiiii, berte si ju a urobte z nej megahviedzuuu" :DD ... Priznaj sa, ze ty si mala VIP listky ked rozdavali krasu? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OMG!!!! Som bez slov!! tak krásny komentár, úplne si ma dojala:) Neviem ani čo sa dá na niečo také krásne povedať viac ako DAKUJEM s megafónom:) :-** ♥

      Odstrániť
  10. Lenka ja si ta pamatam este ked si tancovala vo hviezdicke a si tancovala na zaciatku na helenu vondrackovu myslim :D a mala si taky klobuk :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...