Recenzia na nové krémy z Pupy:)

Dnes by som Vám chcela povedať niečo na tému mojich nových krémov z Pupy. Nie je žiadnym tajomstvom, že Pupu milujem, mám od nich všetko a nedám na nich dopustiť..tak ako na tieto nové krémy! Čo sa týka krémov na telo, aj s Egom sme používali Miss Milky, ale keď nám to zrušili!, presedlali sme na „čajovú radu“. Teraz máme White tea. Okrem toho mi pribudli do zbierky tieto nové krémy a úplne som zabudla Vám o tom napísať:)

Ako prvý je Velvet Potion:
Ja a moja suchá citliví pleť...nekonečný kolobeh..Mixe rastie ďalší konkurent a to tento krémik. Je určený na suchú, citlivú pleť. Má viacero využití...Môže sa používať ako obyčajný krém, ktorý si môžete dať pod makeup, alebo sa ním môžete odličovať. Bolo písané, že sa dá využiť aj ako rehydratačný obklad, to znamená, že si nanesiete hrubú vrstvu na tvár a počkáte, kým sa to vstrebe aspoň trochu. Ja som si dala trochu viac a vyzerala som ako biely zombie:D Nadbytočný krém môžete jednoducho očistiť vreckovkou alebo čo máte po ruke:)
A jedna zaujímavá vec je, že sa dá aj použiť ako balzam na pery!!! To je, čo? To som ešte nepočula:) Hneď som si myslela, že čo je to za blbosť, ale fakt je to dobré:) Je to taký zvláštny pocit, mať krém na perách, ale je to ako balzam a nosím ho na noc:)



Rescue Concentrate:

Toto je pre mňa novinka - iba včera som ho začala používať, ale zatiaľ je to úplne super. Taktiež má viaceré využitia a keď som počula, že je to aj na vlasy, tak som nemohla odolať. Je to „záchranný“ krém, ktorý sa používa ak máte veľmi zničenú a spálenú kožu po opaľovaní, solárku, alebo od zimy.
Taktiež sa môže používať ako balzam na pery, tiež som ho skúšala na noc a mala som úplne hebučké pery:)
Čo je super vec, že sa tento krém používa aj ako maska na vlasy! Treba to naniesť na končeky, obaliť fóliou a už iba vyčkať cez noc. Ja idem práve na to, tak som zvedavá:)

Poznáte tieto výrobky? Plánujem si zadovážiť ešte „Perfect in 1 minute“:) Aký máte názor vy?


4 komentáre:

  1. aj ja milujem pupu
    len tam už radšej nechodím, lebo by som vyšla na mizinu. najradšej som mala ich trblietavé ceruzky na oči, ale v lete mi ich zrušili, ani som si nestihla kúpiť všetky odtiene :(
    ten multifunkčný "rescue" krém vyzerá super. kto by nechcel jeden produkt na všetko?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kopirujes misku kovalcikovu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D nie:) jej blog si necitam a nemam ju preco kopirovat:)

      Odstrániť
    2. preco ju necitas? nieste kamaratky?

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...