Pupa nail art:)

Ahojky!!
Dnes tu mám pre Vás tip na skvelé laky od Pupy. Je to novinka a ked som ich uvidela, ihned som sa zamilovala!! ♥♥ Tí, čo ma poznajú vedia, že ja nie som žiadny nechtový kráľ, ktorému sa chce lakovať nechty každý deň a vymýšľa si rôzne kreácie.. Ja som rada, že si ich raz za týždeň nalakujem (alebo iba prelakujem) a som spokojná:D  Hlavne teraz po štátniciach vyzerali moje nechty hrozne, ale dnes som to konečne napravila!!  Moje dve novinky sa nazývajú Juicy fruits a Rock Studs. Momentálne mám rock studs, sú to také farebné kamienky a lak majú taký jemný marhuľkový. Je to veľmi jednoduché a zvládne to aj také motovidlo, ako som ja:) Mala som to za chvíľku. Na zadnej strane laku je postup, a na nanášanie tých kamienkov máte takú paličku, s ktorou to ide veľmi ľahko. 
Už sa teším, že mám teraz veľa voľného času a budem si teraz robiť všeliaké kreácie. Zuško, nie len ty budeš mať krásne nechty.. už aj ja:D
Čo sa týka Juicy fruits, na tie sa chystám asi zajtra:) Sú to ozdôbky v tvare dračieho ovocia, jablka a caramboly. Vyzerajú tak cute, žeby som tie ovocíčka najradšej zjedla:) Lak k nim je taký krikľavo ružový, proste čisté leto.
Toto sú iba 2 typy zo všetkých..majú rôzne odtiene, farby, ovocia, kamienky, písmenká a všetko možné.♥ Určite odporúčam si to ísť omrknúť!
A čo vy? Máte radi takéto šialenejšie typy nechtov alebo ste radšej za tú klasiku?:)
p.s. Plánujem natočiť nové video. Aké by ste tu chceli vidieť? Nejaké moje nové produkty, outfitové inšpirácie, náhľad do môjho botníka, kabeliek, nejakú účesovú inšpiráciu, alebo niečo iné? Vyjdrite sa do komentára:) Cmuky:-**






13 komentárov:

  1. Lenka je jedno ake video spraviš, hlavne nech je dlhé a nápadité ako vždy, neviem sa dočkať na viac videí, som posadnuta tvojim blogom :D obdivujem ťa vo všetkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Johohoooj:) Bože, to je krásne, dakujem:)) tak teda spravím nejaké pekné:)

      Odstrániť
  2. Jestli bude nějaké video, přimlouvám se za kabelky :) To bych faaaakt chtěla jako kabelkový maniak vidět :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to chce giveawaaaay s tymto :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teraz si ma inšpirovala:) Bude to v novej Giveaway určite:)dakujem:)

      Odstrániť
  4. joj Lenka, ja ta proste milujem :D a velmi sa mi paci, ze pridavas prispevky tak casto :) ja by som sa ta chcela spytat, aka je tvoja top vonavka okrem moschino love love, ta je tiez super, ale tu som uz mala a chce to zmenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. DAKUJEM!!! veľmi veľmi ma to teší! :-* ♥ Tak Moschino je srdcovka, ale druhá najobľúbenejšia je Britney Spears fantasy, lenže ona sa už nevyrába, už ju predávajú iba na letiskách:/ Ale je úplne taká sladučká, žeby som sa zjedla:DD A aj Incanto je pekná, tú som tiež mala. Moschino pink boquete alebo marc jacobs dots:) Ja mám rada také svieže:)

      Odstrániť
  5. Hmm tak tohle je skvělý tip na dárek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ked si lakuje nechty raz tyzdenne, nerozmyslala si nad shellacom? ten by ti vydrzal pekne dva tyzdne a neolupoval by sa ti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to opravdu, opravdu skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja na sebe radšej preferujem klasiku, ale na ostatných sa mi páči aj takáto šialenejšia verzia :) A chcem video s náhľadom do tvojho botníka a kabelkova :D

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/2014/05/miss.html#more

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...