Novesta part 2

Ahojte!! Mám tu pre Vás pár fotiek od Kikušky Vavrekovej, ktoré sme fotili už dávnejšie. Na nohách mám svoje nové pastelové Novesty. Outfit k tomu bol jednoduchý, biele šaty, strapcová kabelka, ktorá je momentálne moja najobľúbenejšia, svetlá riflovka a čelenka z kvetov, ktorú som si potom dala dole. Celé to bolo také jednoduché, hravé a pastelové:)

Po dalšie, ked už tu píšem, tak chcem aj takto verejne poblahoželať Všetko najlepšie našim úžasným mamičkám.. a hlavne tej MOJEJ!! Mami, MILUJEM ŤA a iba vdaka tebe som na tomto svete a prežívam tento krásny život!! Dakujem za to, že ťa so Simi máme, a že si nás tak dobre vychovala!! Nedá sa ani slovami opísať ako ťa zbožňujem  ♥♥♥

Okrem toho tu nesmiem zabudnúť napísať o Siske. Sisa, považujem ťa za svojú druhú mamu a veľmi ťa lúbim!!Aešte  ti dakujem za Eguška, ktorého môžem tak  nekonečne milovať. :) Cmuk










Tenisky: www.novesta.sk
Šaty: z Číny
Kabelka: H&M
čelenka: Primark
Riflovka: od sestry

14 komentárov:

  1. To je nadherny <3 krasne svetlounce ladene a s tou celenkou to ma zase jine kouzlo, i kdyz vic se mi to libi asi bez ni. Ta bundicka je skvela, okamzite jsem po ni zatouzila a k tomu ta taska a rtenka a tvoje uzasny nohy <3 no uplne se tady nad tim rozplyvam, fakt bomba!
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú čelenku som si zamilovala na prvý pohľad! Takéto "ozdoby" milujem a neviem sa dočkať festivalov, keď ich nedám ani dole z vlasov :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne princezná! :3 strašne krásna :3 tá prvá fotka je najlepšia ale aj tie ostatné samozrejme sú pekné... jednoduché a krásne, nadarmo sa nehovorí že v jednoduchosti je krása :)

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :O úplně zbožňuju ty šaty a čelenku :) krásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páči sa mi, ako môžem skúmať, kde sú tie fotky fotené a potom si poviem, že jeej, jasné! Inak ja sa na Hlavnej hanbím fotiť, nerobí ti to problém? :D Fotky krásne a super detail, ako máš zladený rúž s Elle :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádhera! máš krásný fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne :) milujem kombináciu tenisky+sukňa alebo šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jsi krásná! Ta čelenka ti děsně sluší a ty řasy! :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky, hlavne prvá je nádherná :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Najkrajšia slovenská bloggerka ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Lenka, aký používaš makeup (+odtieň)? nemyslím hoci na konkrétnej fotke ale celkovo, pretože si všímam už dlhšie že máš pekný makeup :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Čelenka je boží a krásně fotíš. Úžasný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krasna zena :) a tak ti zavidim tie nohy, ja ked si dam saty a tenisky vyzera to hrozne.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...