Leather skirt

 Zdrastvujte!:) Na dnes tu mám pre Vás nový outfit. Fotené to bolo pred týždňom, možno dvoma. Bolo teplúčko a mohla som si zobrať obľúbený crop top a novú sukňu, ktorá je vínovo červená a je to imitácia kože. Náhrdelník z Číny milujem a nosím ho teraz dosť často:) Ja si užívam tieto slnečné dni a kedže je vonku tak pekne, je pre mňa neskutočne ťažké sa učiť:/ Ale! 1 predmet som už naučená..som zvedavá, či si to budem pamätať do štátnic. Z čoho sa ešte teším, že som trošku schudla a zmestím sa do kraťasov, do ktorých som doteraz nevošla:) To je odo mňa všetko:) Ja Vám želám krásnu sobotu a hlavne veľa úsmevu!! Cmuk:-**
















Crop top: Primark
Sukňa: ebay
Topánky, Kabelka: H&M
Okuliare: od Simonky
Náhrdelník: z Číny

10 komentárov:

  1. Moc pekné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná sukýnka :) Všichni nosí černou, takže je to pěkné oživení mezi ostatíma blogerkama :)
    www.dawardrobes.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne! brutálne oživenie s tou sukňou. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty to vždy tak pekne skombinuješ! Presne ako píše Daniela nado mnou, tak medzi blogerkami úplne vynikáš vo využívaní pestrých farieb! Vyzerá to omnoho lepšie, ako stále kombinovanie len čiernych, šedých, hnedých, poprípade bielych vecí... ktoré je na fashion blogoch teraz také "obľúbené" . Takže len tak ďalej Lenka, inšpiruješ veľa ľudí! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krása! máš skvělou postavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Leni a zhubla si díky tomu Tiny Tea? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie:) zhubla som kvoli tomu, ze som tomuplne prestala pit.. Bolo mi iba zle a bola som cela nafuknuta:/ cele to bolo iba jedna velka blbost:/

      Odstrániť
  7. Dokonalá ako vždy :) Ale tá sukňa je dobre krátka :D Ale ty si to, samozrejme, môžeš dovoliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super outfit :) nedávno jsem narazila na tvůj blog a moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tady se mi líbí :) s dovolením si tě přidávám do záložek :) Taňa

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...